AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Del Skrevet 1. mars 2023 Hei! Jeg har hatt p-stav siden 2018, og byttet i mellomtiden. Bestemte meg for i oktober at jeg skulle fjerne den. Når jeg hadde p-stav, hadde jeg ikke menstruasjon, så det var jo veldig digg. Fikk normal menstruasjon igjen en måned etter jeg tok p-staven. Og herregud, jeg har så vondt i brystene mine. I 1 uke før menstruasjon er brystene veldig smertefulle. Jeg har ganske store bryster, og det å gå, hoppe, løpe, strekke seg gjør vondt. Kan ikke huske at det var så forferdelig vondt før? Er det normalt? Er det fordi jeg har gått på p-stav lenge at de er så vonde? Har bare lyst til å kappe av puppene akkurat nå 😅 Anonymkode: b1cac...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg får også slike vonde bryster, og jeg har lært at det er hormonelt. Hadde ingen problemer da jeg gikk på p-piller, også fikk jeg masse problemer da jeg sluttet med det igjen. MEN, da jeg gjorde store omlegginger i kosthold, så forsvant det. Merker med en gang jeg spiser feil, altså mye prosessert og mye korn, godis, etc, så kommer det tilbake med en gang. Anonymkode: 99eec...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Del Skrevet 1. mars 2023 Ja, det er normalt. Dessverre. Er hormonene som gjør brystene ømme og vokser i noen grad mellom eggløsning og mensen. Anonymkode: 588d8...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg ble kvitt de plagene ved å redusere inntaket av karbohydrater. Anonymkode: b724e...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg ble kvitt de plagene ved å redusere inntaket av karbohydrater. Anonymkode: b724e...220 Enig, samt prosessert mat hos meg. Har spist mye karbohydrater siste månedene, og symptomene kom tilbake for fullt etter mange år helt uten. Så mat regulerer hormoner, uten tvil. Anonymkode: 99eec...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 1. mars 2023 #6 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg har fått dette problemet etter tredje vaksinen. Det og hyppige og kraftige blødninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #7 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg hadde det samme problemet når jeg la på meg for noen år siden. Men jeg bruker p-piller. Da tok jeg AquaMin mildt vanndrivende den dagene før den vonde uken. Så forvant problemet. Det ble litt dyrt. Men jeg fant ut at problemet forsvant for godt da jeg slanket meg ca. 15 kg. Anonymkode: fa68e...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #8 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg har fått dette problemet etter corona-vaksine. Hadde ikke slike smerter før. På det verste fikk jeg ikke sove om natta fordi det gjorde så vondt. Anonymkode: 6426e...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #9 Del Skrevet 1. mars 2023 Purple_Pixiedust skrev (30 minutter siden): Jeg har fått dette problemet etter tredje vaksinen. Det og hyppige og kraftige blødninger. AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har fått dette problemet etter corona-vaksine. Hadde ikke slike smerter før. På det verste fikk jeg ikke sove om natta fordi det gjorde så vondt. Anonymkode: 6426e...32a Huff, mange som har fått problemer med hormonelle ubalanser etter vaksinen 😕 Anonymkode: 99eec...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå