Gå til innhold

Hvilke klesbutikker har salg i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å titte litt på internett og sjekke reklamepausene på tv'en :) Skal ned i byn i morgen (Oslo sentrum) og shoppe litt på salg.. Er det noen kles/sports/smykkebutikker dere vet om som starter salget i morgen tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du må se i avisa imorgen!

Jeg regner med at de fleste kjedebutikkene ihvertfall starter salg på selskapsklær imorgen! Det pleier de å være temmelig desperate med å få ut... Og endel butikker begynner kanskje litt salg på andre varer også, hvis de ikke venter til 2. januar.

Risøe på Trondheim Torg startet salg på endel klær for minst en uke siden. De hadde plakater med "hvorfor vente til januar... osv". Og Vivikes har hatt 50 % på selskapsklær hele uka som var.

Skrevet

Riktig..selskapstøy skal ut først..først er det halv pris..så halv av halv...bla..

mye begynner idag..:) Mange som started tidlig på jobben idag i div. butikker for å prise ned.

Skrevet

Var å byttet noen julegaver i går, og både BikBok og Cubus hadde startet salget allerede.

Skrevet

Jeg så masse plakater om salg når jeg tok bussen til jobb idag, bl.a. på Neste Stopp.

Skrevet

Noen som vet når Benetton starter salget sitt?

Skrevet

poenget er at de fleste har started..men da real thin begynner etter nyttår.....gjerne 1-2 uker etter..men det har begynt !

Skrevet

Mango har halv pris på alle klær, startet slaget igår, og det var fullstendig kaos der, men har sikkert fortsatt klær igjen.

InWear hadde 30% og 50% på de fleste klærene.

Benetton hadde kun et lite stativ med 50%.

Skrevet

Voice of Europe har også startet salget. 50% på alt i butikken, bortsett fra Jean Paul klærne, og noen vårnyheter. Gjorde mange gode kupp i dag gitt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...