AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Skrevet 1. mars 2023 Jeg driver og chatter med en dame på. Vi har møttes noen ganger. Jeg pleier vanligvis å bruke Seinfeldgifer når jeg chatter med venner. Men er det sånn de fleste skjønner de? Jeg pleier f eks å bruke denne Anonymkode: 81016...8bb
Daria Skrevet 1. mars 2023 #2 Skrevet 1. mars 2023 Jeg har ingen Seinfeld-referanser (til tross for at jeg er i "riktig" alder) og synes generelt det bare er slitsomt og irriterende med folk som kommuniserer med gif-er, så hos meg ville det ikke gjort deg noen tjenester. Hvordan hun ser på det, hvilket er det eneste som egentlig er relevant her, er det bare hun som vet. 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Skrevet 1. mars 2023 Gifs (og seriereferanser) er litt som humor, de kan slå begge veier å bruke med folk du ikke kjenner godt. Anonymkode: 7d091...e66 2
Elaine Marley Skrevet 1. mars 2023 #4 Skrevet 1. mars 2023 Å slenge med en gif der det passer seg er helt greit, men å bruke det veldig mye hadde nok blitt lite for min del. Ikke særlig givende å spørre om noe og så kommer det bare en Seinfeld-gif tilbake 😄 Det kan være morsomt, men jeg tror ikke at alle skjønner det eller setter pris på det heller. 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Skrevet 1. mars 2023 Hadde tenkt han var umoden og dårlig på å kommunisere når han må bruke gifs Anonymkode: 9b7d9...e25
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #6 Skrevet 1. mars 2023 Elaine Marley skrev (2 timer siden): Å slenge med en gif der det passer seg er helt greit, men å bruke det veldig mye hadde nok blitt lite for min del. Ikke særlig givende å spørre om noe og så kommer det bare en Seinfeld-gif tilbake 😄 Det kan være morsomt, men jeg tror ikke at alle skjønner det eller setter pris på det heller. Morsomt skrevet. Og helt enig. Anonymkode: 247e0...2a4 2
exictence Skrevet 1. mars 2023 #7 Skrevet 1. mars 2023 Helt greit noen få ganger. I hvilken anledning (reaksjon) sender du den som du har vist til?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #8 Skrevet 1. mars 2023 Jeg hadde syns det hadde vært festlig, men jeg liker jo Seinfeld veldig godt da. Anonymkode: a2b59...5d3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #9 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg driver og chatter med en dame på. Vi har møttes noen ganger. Jeg pleier vanligvis å bruke Seinfeldgifer når jeg chatter med venner. Men er det sånn de fleste skjønner de? Jeg pleier f eks å bruke denne Anonymkode: 81016...8bb Bruker "Friends" referanser selv, så det må være lov😉 Anonymkode: c0eca...782
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå