AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Del Skrevet 1. mars 2023 Har en baby på nærmere 8 måneder som nesten ikke spiser fast føde. Vi startet å introdusere da han var 5 måneder i samråd med barnelege, men det har vært en kamp siden da. Han er forstoppet hele tiden og plages med magen hver eneste dag. Får bare høre fra alle at det er vanlig at barn blir forstoppet av fast føde, men hvor lenge skal det foregå?? Og Han spiser nesten ingenting så tør ikke å tenke på hvor plaget han blir når han faktisk får vanlige porsjoner. Han har sannsynligvis melkeallergi så han får en yoghurtlignende melkefri grøt. Annen grøt måtte vi gi opp grunnet forstoppelse. Får litt smoothie og andre moser, men spiser ekstremt lite og er ofte irritert og sutrete når han skal spise. Det eneste han liker er mais og hirsepops. Han lever derfor i stor grad av morsmelk enda og nå er det bare 3 uker til jeg skal i jobb. Skjønner ikke hvordan vi skal løse det. Noen som har noen tips? Anonymkode: 2a461...feb Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmKay Skrevet 1. mars 2023 #2 Del Skrevet 1. mars 2023 Skikkelig vanskelig det der altså! Min fikk knapt i seg noe fast føde før hun var hvertfall 10 mnd, og selv nå når hun straks er 2 år spiser hun veldig lite. Hun har også alltid nektet å bli matet, og har aldri likt grøt. Så det ble "fullamming" ganske lenge på oss, og det ble rett og slett veldig vanskelig for meg og småen å være fra hverandre. Det løsnet litt når hun omsider startet i barnehagen, men hun er fortsatt veeeeldig småspist. Frem til det måtte jeg ha gradert ulønnet permisjon for å få dette med mat til å gå opp. Hun slet også med forstoppelse (akkurat som sin mor). Ingen melkeallergi eller noe, bare litt ømfintlig mage. Brukte litt laktulose innimellom for å hjelpe å løse litt opp. Barnelegen vår fortalte at noen barn rett og slett ikke spiser seg mett. De spiser til de ikke lenger kjenner sult, og stopper der. Hva kan man gjøre? Man må jo nesten bare fortsette å tilby så ofte som mulig, men samtidig prøve å ikke gjøre spisetid til noe negativt med press og mas. Vet ikke i hvor stor grad dere har prøvd å la barne spise og styre ting selv, uten å bruke most mat eller at dere mater. Vi måtte hvertfall flytte fokuset vårt fra å få i henne mat, heller prate sammen om andre ting og "overse" henne litt mens hun fikk styre på med maten selv. Det var eneste måten hun faktisk spiste litt på. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/#findComment-31706114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Del Skrevet 1. mars 2023 Stemmer i med svaret du fikk over. Jenta vår spiste nær ingen ting før hun fikk styre selv. Og siden din liker de maispinnene liker han det kanskje og? Ville prøvd med fingermat, men ikke dytt maten i ansiktet på barnet. Prøv fiberrik mat og pass på at han drikker vann ved siden av. Det sistnevnte gjorde ikke jenta mi fø hun fikk sånn sugerørkopp. Vi hadde en toukersperiode med har knollet avføring før det løsnet mer. Vet ikke om det blir verre hos din av er fast føde, ofte er det bare en overgangsperiode for tarmene. Anonymkode: a4a77...c59 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/#findComment-31706742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Del Skrevet 1. mars 2023 Litt samme her. Tredje barnet så har kommet litt overraskende siden de to første bare begynte å spise grøt da vi begynte å lage det. Har ikke noen gode ideer annet enn å prøve fingermat og se om hun blir mer interessert av det. Anonymkode: 2c0bf...e76 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/#findComment-31707002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Del Skrevet 1. mars 2023 Om du er VIRKELIG bekymret så ring Rikshospitalet. De har tilbud ifht spising og observering. Vet bare at fastleger har all tid i verden.... Anonymkode: 73585...289 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/#findComment-31707035 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #6 Del Skrevet 1. mars 2023 Hva annet enn mos og smothue gir dere? Fisk, grønnsaksstaver, rundstykker/brød med ulik pålegg, fruktbiter? Anonymkode: 01fca...cfd Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/#findComment-31707766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #7 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har en baby på nærmere 8 måneder som nesten ikke spiser fast føde. Vi startet å introdusere da han var 5 måneder i samråd med barnelege, men det har vært en kamp siden da. Han er forstoppet hele tiden og plages med magen hver eneste dag. Får bare høre fra alle at det er vanlig at barn blir forstoppet av fast føde, men hvor lenge skal det foregå?? Og Han spiser nesten ingenting så tør ikke å tenke på hvor plaget han blir når han faktisk får vanlige porsjoner. Han har sannsynligvis melkeallergi så han får en yoghurtlignende melkefri grøt. Annen grøt måtte vi gi opp grunnet forstoppelse. Får litt smoothie og andre moser, men spiser ekstremt lite og er ofte irritert og sutrete når han skal spise. Det eneste han liker er mais og hirsepops. Han lever derfor i stor grad av morsmelk enda og nå er det bare 3 uker til jeg skal i jobb. Skjønner ikke hvordan vi skal løse det. Noen som har noen tips? Anonymkode: 2a461...feb Ja det er selvfølgelig helt vanlig, og all logisk tenking burde også lande på den samme konklusjon. Forstoppelse kan vare en liten stund, og jeg anbefaler deg å ikke bruke malt extrakt, da det ofte har motsatt effekt. La heller magen gå seg til naturlig og gi mye væske. Dette ordner seg. Anonymkode: 6e161...863 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/#findComment-31707779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #8 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har en baby på nærmere 8 måneder som nesten ikke spiser fast føde. Vi startet å introdusere da han var 5 måneder i samråd med barnelege, men det har vært en kamp siden da. Han er forstoppet hele tiden og plages med magen hver eneste dag. Får bare høre fra alle at det er vanlig at barn blir forstoppet av fast føde, men hvor lenge skal det foregå?? Og Han spiser nesten ingenting så tør ikke å tenke på hvor plaget han blir når han faktisk får vanlige porsjoner. Han har sannsynligvis melkeallergi så han får en yoghurtlignende melkefri grøt. Annen grøt måtte vi gi opp grunnet forstoppelse. Får litt smoothie og andre moser, men spiser ekstremt lite og er ofte irritert og sutrete når han skal spise. Det eneste han liker er mais og hirsepops. Han lever derfor i stor grad av morsmelk enda og nå er det bare 3 uker til jeg skal i jobb. Skjønner ikke hvordan vi skal løse det. Noen som har noen tips? Anonymkode: 2a461...feb Kutt ut grøt helt, det er hardt for magen. Gi normal mat… f eks kokt egg, eggerøre, omelett med skinke og brokkoli. brødskive med kaviar, leverpostei, makrell i tomat, avokado, majones.. kokt fisk med grønnsaker (laks, ørret, torsk, sei), kokt brokkoli og blomkål, gi hele «trær» så han kan holde og spise selv. kylling med søtpotet og saus pasta , fiskekaker, kjøttkaker, kjøttboller, falukorv, kjøttdeig.. gryter, taco salat , pastasalat , pølsegryte, lasagne, tomatsuppe (enkelt å lage i store porsjoner og fryse ned, kan også brukes som base til kjøttsaus, lasagne osv). Frukt og bær, bananlapper/pannekaker med havremelk, hjemmelaget smoothie med forskjellig frukt og grønt i. Anonymkode: 27eba...5c0 2 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/#findComment-31707824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #9 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kutt ut grøt helt, det er hardt for magen. Gi normal mat… f eks kokt egg, eggerøre, omelett med skinke og brokkoli. brødskive med kaviar, leverpostei, makrell i tomat, avokado, majones.. kokt fisk med grønnsaker (laks, ørret, torsk, sei), kokt brokkoli og blomkål, gi hele «trær» så han kan holde og spise selv. kylling med søtpotet og saus pasta , fiskekaker, kjøttkaker, kjøttboller, falukorv, kjøttdeig.. gryter, taco salat , pastasalat , pølsegryte, lasagne, tomatsuppe (enkelt å lage i store porsjoner og fryse ned, kan også brukes som base til kjøttsaus, lasagne osv). Frukt og bær, bananlapper/pannekaker med havremelk, hjemmelaget smoothie med forskjellig frukt og grønt i. Anonymkode: 27eba...5c0 Og la ungen spise selv. Ikke ha fokus på at hen skal spise, bare server maten og fokuser på din egen tallerken med mat… la barnet kjenne, mose og grise, det er en naturlig del av utviklingen. Viktig at de får bruke sansene, mat er mer enn smak, det er konsistens, lukt, kaldt/varmt, vått/tørt osv. Legg et håndkle under spisestolen om du syns det blir veldig grisete Anonymkode: 27eba...5c0 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/#findComment-31707844 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #10 Del Skrevet 1. mars 2023 EmKay skrev (5 timer siden): Skikkelig vanskelig det der altså! Min fikk knapt i seg noe fast føde før hun var hvertfall 10 mnd, og selv nå når hun straks er 2 år spiser hun veldig lite. Hun har også alltid nektet å bli matet, og har aldri likt grøt. Så det ble "fullamming" ganske lenge på oss, og det ble rett og slett veldig vanskelig for meg og småen å være fra hverandre. Det løsnet litt når hun omsider startet i barnehagen, men hun er fortsatt veeeeldig småspist. Frem til det måtte jeg ha gradert ulønnet permisjon for å få dette med mat til å gå opp. Hun slet også med forstoppelse (akkurat som sin mor). Ingen melkeallergi eller noe, bare litt ømfintlig mage. Brukte litt laktulose innimellom for å hjelpe å løse litt opp. Barnelegen vår fortalte at noen barn rett og slett ikke spiser seg mett. De spiser til de ikke lenger kjenner sult, og stopper der. Hva kan man gjøre? Man må jo nesten bare fortsette å tilby så ofte som mulig, men samtidig prøve å ikke gjøre spisetid til noe negativt med press og mas. Vet ikke i hvor stor grad dere har prøvd å la barne spise og styre ting selv, uten å bruke most mat eller at dere mater. Vi måtte hvertfall flytte fokuset vårt fra å få i henne mat, heller prate sammen om andre ting og "overse" henne litt mens hun fikk styre på med maten selv. Det var eneste måten hun faktisk spiste litt på. Takk for at du deler. Har ikke mulighet til å ta ulønnet permisjon så jeg må tilbake til jobb, får bare utnytte ammefri så bra som overhodet mulig så får heller mannen komme innom jobben min daglig i verste fall.. Utrolig tungtvint, ante ikke at dette kunne bli et problem. Anonymkode: 2a461...feb Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/#findComment-31708078 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #11 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Stemmer i med svaret du fikk over. Jenta vår spiste nær ingen ting før hun fikk styre selv. Og siden din liker de maispinnene liker han det kanskje og? Ville prøvd med fingermat, men ikke dytt maten i ansiktet på barnet. Prøv fiberrik mat og pass på at han drikker vann ved siden av. Det sistnevnte gjorde ikke jenta mi fø hun fikk sånn sugerørkopp. Vi hadde en toukersperiode med har knollet avføring før det løsnet mer. Vet ikke om det blir verre hos din av er fast føde, ofte er det bare en overgangsperiode for tarmene. Anonymkode: a4a77...c59 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt samme her. Tredje barnet så har kommet litt overraskende siden de to første bare begynte å spise grøt da vi begynte å lage det. Har ikke noen gode ideer annet enn å prøve fingermat og se om hun blir mer interessert av det. Anonymkode: 2c0bf...e76 Svar til begge over: Han vil ikke ha vann heller så det er litt vanskelig.. Tenker vi prøver mer fingermat og ser om det faller i smak. Har prøvd noe, men ikke vært noe suksess det heller. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om du er VIRKELIG bekymret så ring Rikshospitalet. De har tilbud ifht spising og observering. Vet bare at fastleger har all tid i verden.... Anonymkode: 73585...289 Er mest bekymret fordi jeg snart starter i jobb igjen og barnet ikke spiser nok mat. Takk og lov for at jeg forlenget permisjonen, men er trist at jeg på et vis blir tvunget til å kutte ned på amming når sønnen min ikke spiser nok annen mat. AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hva annet enn mos og smothue gir dere? Fisk, grønnsaksstaver, rundstykker/brød med ulik pålegg, fruktbiter? Anonymkode: 01fca...cfd Har ikke prøvd brød enda, men prøvd eggerøre og litt grønnsaksstaver. Har bare brakk seg av det. Har prøvd eggerøre igjen de siste fire dagene og han er ikke fan. Anonymkode: 2a461...feb Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/#findComment-31708106 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #12 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ja det er selvfølgelig helt vanlig, og all logisk tenking burde også lande på den samme konklusjon. Forstoppelse kan vare en liten stund, og jeg anbefaler deg å ikke bruke malt extrakt, da det ofte har motsatt effekt. La heller magen gå seg til naturlig og gi mye væske. Dette ordner seg. Anonymkode: 6e161...863 Men hvor lenge er det vanlig? Synes du det er greit å se at babyen din har vondt hver eneste dag?Alle på barselgruppa spiser fast føde uten store problemer og de er jo like gamle. Nå har han fått fast føde i 3 måneder (og det er snakk om småååå porsjoner) og han sliter med magen hver eneste dag. Jeg synes det er fælt å se at babyen gråter hver dag pga magemserter og generelt mistrives med mat. Han hadde kolikk/melkeallergi de første 3-4 månedene så jeg har sett babyen min gråte nok i smerter for et helt liv. Fikk beskjed om å gi maltekstrakt av legen, men skjønte etterhvert at det gjorde vondt verre. Anonymkode: 2a461...feb Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/#findComment-31708122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #13 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Kutt ut grøt helt, det er hardt for magen. Gi normal mat… f eks kokt egg, eggerøre, omelett med skinke og brokkoli. brødskive med kaviar, leverpostei, makrell i tomat, avokado, majones.. kokt fisk med grønnsaker (laks, ørret, torsk, sei), kokt brokkoli og blomkål, gi hele «trær» så han kan holde og spise selv. kylling med søtpotet og saus pasta , fiskekaker, kjøttkaker, kjøttboller, falukorv, kjøttdeig.. gryter, taco salat , pastasalat , pølsegryte, lasagne, tomatsuppe (enkelt å lage i store porsjoner og fryse ned, kan også brukes som base til kjøttsaus, lasagne osv). Frukt og bær, bananlapper/pannekaker med havremelk, hjemmelaget smoothie med forskjellig frukt og grønt i. Anonymkode: 27eba...5c0 Som jeg skrev så gir vi ikke grøt. Vi har prøvd eggerøre, men han bare brekker seg og spytter ut har også laget bananpannekaker og hjemmelaget mos/smoothie. Alt ender i søpla. Vi skal begynne med brødskive. Takk for tips, skal teste ut litt nytt. AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Og la ungen spise selv. Ikke ha fokus på at hen skal spise, bare server maten og fokuser på din egen tallerken med mat… la barnet kjenne, mose og grise, det er en naturlig del av utviklingen. Viktig at de får bruke sansene, mat er mer enn smak, det er konsistens, lukt, kaldt/varmt, vått/tørt osv. Legg et håndkle under spisestolen om du syns det blir veldig grisete Anonymkode: 27eba...5c0 Takk for tips. Bryr meg ikke om gris så det skal gå helt fint. Får prøve å bare la ham holde på så kanskje noe går i munnen😅 Anonymkode: 2a461...feb Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/#findComment-31708138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #14 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som jeg skrev så gir vi ikke grøt. Vi har prøvd eggerøre, men han bare brekker seg og spytter ut har også laget bananpannekaker og hjemmelaget mos/smoothie. Alt ender i søpla. Vi skal begynne med brødskive. Takk for tips, skal teste ut litt nytt. Takk for tips. Bryr meg ikke om gris så det skal gå helt fint. Får prøve å bare la ham holde på så kanskje noe går i munnen😅 Anonymkode: 2a461...feb Helt vanlig at de brekker seg, det er brekningsrefleksen som jobber med å lære seg å tygge/svelge og manipulere maten bak i svelget. Les deg opp om forskjellen på brekning og kvelning hvis du er usikker/redd, for brekning MÅ til for at barnet skal lære å spise fast føde. Tenkt på det som øving Bare fortsett å tilby samme maten flere dager på rad… Anonymkode: 27eba...5c0 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/#findComment-31708159 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #15 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Helt vanlig at de brekker seg, det er brekningsrefleksen som jobber med å lære seg å tygge/svelge og manipulere maten bak i svelget. Les deg opp om forskjellen på brekning og kvelning hvis du er usikker/redd, for brekning MÅ til for at barnet skal lære å spise fast føde. Tenkt på det som øving Bare fortsett å tilby samme maten flere dager på rad… Anonymkode: 27eba...5c0 Mente ikke at han satt det fast i halsen altså, men at han brekker seg og ikke ser ut til å like det. Vi prøvde eggerøre en ukes tid for en måned siden. Og brekker seg nå også etter fire dager så han spiser nesten ingenting. Men han må kanskje få teste det enda lengre Takk! Anonymkode: 2a461...feb Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/#findComment-31708235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #16 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Mente ikke at han satt det fast i halsen altså, men at han brekker seg og ikke ser ut til å like det. Vi prøvde eggerøre en ukes tid for en måned siden. Og brekker seg nå også etter fire dager så han spiser nesten ingenting. Men han må kanskje få teste det enda lengre Takk! Anonymkode: 2a461...feb Som jeg skrev, det er meningen at de skal brekke seg når de lærer å spise fast føde, det er for å unngå kvelning og at de skal lære hvordan de skal tygge, smake, svelge. Så det er bare en normal prosess ☺️ Anonymkode: 27eba...5c0 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/#findComment-31708408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #17 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg hadde droppet grøt fullstendig om han blir forstoppet av det. Vår ble forstoppet av havre/melet i grøten, ikke melken. Gi ren mat, eggerøre, kokte grønnsaker, kjøtt i strimler. Det er ikke unormalt at de ikke får i seg mye ved 8 mnd, det er helt normalt, inntil barnet er ca 1 år er mat fortsatt bare for å smake og å bli vandt med konsistens og smak og hvordan bruke munnen osv. Anonymkode: 71d1c...2be 1 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/#findComment-31708447 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #18 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg hadde droppet grøt fullstendig om han blir forstoppet av det. Vår ble forstoppet av havre/melet i grøten, ikke melken. Gi ren mat, eggerøre, kokte grønnsaker, kjøtt i strimler. Det er ikke unormalt at de ikke får i seg mye ved 8 mnd, det er helt normalt, inntil barnet er ca 1 år er mat fortsatt bare for å smake og å bli vandt med konsistens og smak og hvordan bruke munnen osv. Anonymkode: 71d1c...2be Men hvordan skal man løse det når man går tilbake i full jobb? Hvis det er vanlig er det jo utrolig merkelig at mor må tilbake i jobb før babyen er klar for å kutte fullamming Jeg har heldigvis mulighet til å ha litt hjemmekontor noen ganger, men kan ikke løse det sånn hele uka Anonymkode: 2a461...feb Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/#findComment-31708720 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Courgette Skrevet 1. mars 2023 #19 Del Skrevet 1. mars 2023 Sjekk ut instagram/app SolidStarts for tips til mat å gi baby. Kanskje han vil like å ha mer styringen selv og ikke bare få mos og grøt 😊 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/#findComment-31708824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #20 Del Skrevet 1. mars 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Mente ikke at han satt det fast i halsen altså, men at han brekker seg og ikke ser ut til å like det. Vi prøvde eggerøre en ukes tid for en måned siden. Og brekker seg nå også etter fire dager så han spiser nesten ingenting. Men han må kanskje få teste det enda lengre Takk! Anonymkode: 2a461...feb Brekning er naturlig. Har ikke med at de liker eller ikke Anonymkode: 0f296...9e6 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1660461-baby-som-ikke-vil-ha-fast-f%C3%B8de/#findComment-31708851 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå