AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Skrevet 1. mars 2023 Har hørt at det ikke er noen sammenheng når det gjelder størelse på baller og antall sæd, men erfaringsmessig føler jeg at det ikke stemmer. - runke konkurase på fest, han med store baller kom mer - stripper med store baller kom mer - swingerfest i danmark, store baller kom mest. er dere enig i det eller? Anonymkode: 77b4d...874
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har hørt at det ikke er noen sammenheng når det gjelder størelse på baller og antall sæd, men erfaringsmessig føler jeg at det ikke stemmer. - runke konkurase på fest, han med store baller kom mer - stripper med store baller kom mer - swingerfest i danmark, store baller kom mest. er dere enig i det eller? Anonymkode: 77b4d...874 Store testis gir tegn om høyere testosteron som øker sannsynligheten for mer sperm. Men det som gir spruten volum er mer hvor mye væske prostata produserer. . Anonymkode: 32768...d54
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Skrevet 1. mars 2023 Kilder på det du har hørt ts? For alt jeg har å si er: NEI. Anonymkode: 952e0...180 1
BeLeven Skrevet 1. mars 2023 #4 Skrevet 1. mars 2023 Litt faglig info: Det er ikke sæd i ballene, den lagres i bitestiklene. Så det er i så fall størrelsen på disse som betyr noe. Ca 30% av utløsningen kommer fra prostata, så det betyr også endel. https://sml.snl.no/sæd Forøvrig har jeg ikke noe som hverken understøtter eller falsifiserer din grundige forskning utført på runkekonkurranser, strippere og swingersfester. Jeg oppfordrer deg til å forske videre på dette temaet. 1
Majer Skrevet 1. mars 2023 #5 Skrevet 1. mars 2023 (endret) Mener du ballesteinene eller posen? Er noen egenskaper forbundet med steinene, men ikke størrelsen på pongen. Endret 1. mars 2023 av Majer
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #6 Skrevet 1. mars 2023 "Antall sæd"?? Svaret er, nei. Anonymkode: 14f22...f9b
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #7 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har hørt at det ikke er noen sammenheng når det gjelder størelse på baller og antall sæd, men erfaringsmessig føler jeg at det ikke stemmer. - runke konkurase på fest, han med store baller kom mer - stripper med store baller kom mer - swingerfest i danmark, store baller kom mest. er dere enig i det eller? Anonymkode: 77b4d...874 Runkekonkurranse på fest?? På ungdomsklubben da eller?😄 Anonymkode: e5cc6...51f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå