AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Skrevet 1. mars 2023 Jeg var utro med en helt vanlig dame med gode verdier. Dama derimot hadde sex med en hun visste brukte kokain. Det skjedde før vi ble sammen, men kokain fører til overgrep, human trafficing og drap. Hvordan kan hun synes de tingene var greit, men ikke akseptere at jeg var utro? Er jeg mindre verdt for henne enn han hun var med før? Anonymkode: 5db84...0d0
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Skrevet 1. mars 2023 Dere er jo ikke gode for hverandre, hvorfor er dere utro? Gjør det slutt, få bedre verdier og finn noen andre. Anonymkode: 7a968...cb6
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Skrevet 1. mars 2023 Dette må være troll. Jeg nekter å tro at det finnes mennesker som lurer på dette. Anonymkode: 50862...4db 8 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #6 Skrevet 1. mars 2023 Really funny. 0 av 10. Prøv igjen en annen gang troll. Anonymkode: d561a...7a8 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #8 Skrevet 1. mars 2023 Er du helt på bærtur?! Hva hun gjotde før dere ble sammen, har jo ingenting med deres forhold å gjøre. DU var utro mot henne, og DET har veldig mye med forholdet deres å gjøre! Anonymkode: cdd5d...4dc 1
Carrot Skrevet 1. mars 2023 #9 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere er jo ikke gode for hverandre, hvorfor er dere utro? Gjør det slutt, få bedre verdier og finn noen andre. Anonymkode: 7a968...cb6 ikke dere, dama hadde sex med en fyr FØR de var et par....
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #10 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg var utro med en helt vanlig dame med gode verdier. Dama derimot hadde sex med en hun visste brukte kokain. Det skjedde før vi ble sammen, men kokain fører til overgrep, human trafficing og drap. Hvordan kan hun synes de tingene var greit, men ikke akseptere at jeg var utro? Er jeg mindre verdt for henne enn han hun var med før? Anonymkode: 5db84...0d0 1) det hun gjorde før dere var et par er ikke noe du kan henge deg opp i etter at du har valgt å bli sammen med henne - punktum! 2) Du er en tosk som er utro - ferdig snakka.. 3) det er forskjell på å DRIKKE en øl og å PRODUSERE en øl, samme gjelder for drugs enten du liker det eller ikke, man BIDRAR ikke direkte til produksjonen som forbruker Anonymkode: 8f2a5...33e 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #11 Skrevet 1. mars 2023 Det er stor forskjell på å ligge med noen når mam er singel, og det å ha sex med noen når man er i forhold. Er man singel har man ingen forpliktelser. Når man er i forhold med noen, har man en forpliktelse og tillitt på at det er dere to (så lenge det ikke er avtalt noe annet). Når du da er utro har du brutt tilliten. Klart at hun er sinna, med all grunn! Det høres ikke ut som dere burde være sammen. Du virker veldig umoden! Som er utro for å straffe henne for noe hun gjorde før dere var sammen... du trenger hjelp.! Anonymkode: 978ba...0f3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #12 Skrevet 1. mars 2023 Utroskap er selvfølgelig verst. Alltid. Anonymkode: 8caec...b75
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #13 Skrevet 1. mars 2023 Jeg blir forbanna om noen er utro mot meg. Såpass at det nesten garantert blir slutt. Om det unnskyldes med hva jeg har gjort i fortiden min, ja da er det 110 % sikkert slutt. Anonymkode: 8c0a8...78b
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #15 Skrevet 1. mars 2023 Utrolig dårlig trolling. Gå ut å spark i sanda i stedet, det er mer nyttig for deg Anonymkode: b20d1...c0a
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #16 Skrevet 1. mars 2023 Det hun eventuelt gjorde før dere blir sammen gir deg jo ikke rett til å være utro mot henne. Når man innleder ett forhold så er det det dere gjør fra der og utover som teller. Så dersom du har vært utro så er det du som har gjort feil. Så vi kan jo spørre deg da Har du rett til å bli sint dersom hun er utro tilbake mot deg? Man kan begynne på lure på om du er en slik en som leter etter grunner til å være utro mot dama. Dersom det er så fryktelig fristende med andre damer ( om du er hetrofil og ikke feks bifil eller skaphomofil)for deg så burde du kanskje skånet henne for et forhold sammen med deg! Anonymkode: 60a02...3ff
Thessa97 Skrevet 1. mars 2023 #17 Skrevet 1. mars 2023 Hun var jo ikke utro? Det var du, sier seg selv da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå