AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Skrevet 1. mars 2023 det er en utenlandsk mann fra midtøsten antar jeg. Har sett han i Jobbsammenheng i flere år, men jobber ikke sammen. Har fått interesse for han, men vet ikke hvordan jeg går frem. Hvordan dem er fremfor Norske kvinner, Hva dem tenker om oss. Er han som Norske menn? Går det an til han?. Han virker ikke så åpen. Spør fordi det er helt nytt for meg. Har null erfaring med menn derifra. Håper noen som kan gi meg tips? Anonymkode: e161c...c93
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Skrevet 1. mars 2023 Ingen menn er like. Du kan snakke til han på norsk om han jobber og bor i Norge. Bli kjent på vanlig vis og etterhvert spørre om han er singel Anonymkode: 42e55...fa4 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Skrevet 1. mars 2023 Tror ikke min erfaring med en franskmann og en engelskmann er så relevant for deg. Du burde spesifisert menn fra Midtøsten i stedet for utenlandske menn. Anonymkode: 04ba8...4b9 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror ikke min erfaring med en franskmann og en engelskmann er så relevant for deg. Du burde spesifisert menn fra Midtøsten i stedet for utenlandske menn. Anonymkode: 04ba8...4b9 Enig. Har erfaring med polske menn og portugisiske menn. Det var ålreit. Anonymkode: e54e7...d54 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Skrevet 1. mars 2023 Har erfaring med menn fra midtøsten fra da jeg var ung. Aldri igjen. Samme mønster hver gang. Først "love bomber" de deg, så kommer kontrolleringen og helvete er i gang. Anonymkode: 54089...07e 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #6 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Tror ikke min erfaring med en franskmann og en engelskmann er så relevant for deg. Du burde spesifisert menn fra Midtøsten i stedet for utenlandske menn. Anonymkode: 04ba8...4b9 Kremt det var nettopp det hun gjorde. Les teksten Anonymkode: 42e55...fa4 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #7 Skrevet 1. mars 2023 Om de er like norske menn? Hææææ han ser vel på deg slik han ser på andre. En helt vanlig kvinne. Om det går an å prate til han? Ehhh ja? er det trolling? Anonymkode: b8064...19f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #8 Skrevet 2. mars 2023 Vært gift med en. Har vel gjort at jeg ikke har verktøyene som alle de som har opplevd ett godt forhold har. Kontrollerende. Og veldig selvgod. Jeg skulle gjøre alt av husarbeid, følte jeg hadde tre småbarn istedet for to. Måtte ta alle våken netter. Begge rundene med barn som skulle opp kl5. Mistet kontakten med alt av venninner. Han var oppe om natten og sov hele dagen. Ikke svin i matveien. Protester hvis jeg ønsket å bade i badedrakt. Sletta det ene minnet jeg hadde av en gutt jeg elsket høyt. Sletta fb min. Følte meg rett og slett fanget. Så vær obs. Forhåpentligvis fins det ok menn fra Midtøsten og😊. Anonymkode: 4a516...992 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #9 Skrevet 2. mars 2023 Min erfaring med de er at de etter kort tid kaller deg "tøsen min" og "horen min" Jeg synes ikke det var greit til tross for at det "bare var godt ment", så jeg gikk min vei. Anonymkode: a3fbd...671 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #10 Skrevet 2. mars 2023 Da du jobber med han så er han nok veldig integrert i Norge, kanskje født her også? Hvem vet 🤷♀️ alle er forskjellige. Bare grip sjansen 😁 Anonymkode: 7dbb7...e0f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #11 Skrevet 2. mars 2023 Varierer litt, men ville vært forsiktig. De kan være ganske frempå i sin flørt, mere enn de norske. Noen av de kan være ganske kontrollerende. Vært med en som er 100% norsk, men ekstremt kontrollerende. Ikke fikk jeg lov til å gjøre noen ting uten hans tillatelse. Han ble kontrollerende mere og mere, måtte bryte ut av forholdet. Han var også meget streng. Fikk ikke lov til å dra hos familien min uten hans tillatelse, han mente at jeg måtte være med han. Anonymkode: ed9f0...72d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #12 Skrevet 2. mars 2023 Kort oppsummert: K u l t u r k r æ s j ! Anonymkode: 644d1...0ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå