Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket badetøy går dere for i år? Bikini/badedrakt? Svart/farger? «Praktisk/sexy»? 

Hvilke butikker liker du best å kjøpe badetøy i? 

Anonymkode: a2ed2...a2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg liker best fargerik bikini, og da en som dekker nok. Synes det er litt vanskelig å finne bikinitruse som dekker hele rumpa og som ikke er syltynne i stoffet, men klarte å finne en fra Accessorize i fjor. Har en polstret bandeau-overdel fra HM som jeg også liker.

Endret av Evig_student
Skrevet

Bikini fra Lindex.

De har like størrelser hvert år (man kan kjøpe uten å prøve) og mange ulike typer modeller både i truser og overdeler. Jeg vet hvilke snitt jeg kler, så da er det enkelt å finne rett bikini. De har vist seg å være grei kvalitet også.

AnonymBruker
Skrevet

image.jpeg.2cfdfb4dfcf1ca42e422fb1897f22a9a.jpeg

Går for det enkle og behagelige. 

Anonymkode: 8e5b0...753

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Seafolly og Paula 

Anonymkode: 72b16...8a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvilket badetøy går dere for i år? Bikini/badedrakt? Svart/farger? «Praktisk/sexy»? 

Hvilke butikker liker du best å kjøpe badetøy i? 

Anonymkode: a2ed2...a2f

Liker best bikini,syns det er mest flatterende på min kropp.

Liker også best ensfarget,men kan ha multifarget om fasongen passer meg.

Liker best bikinitruser som går litt opp på magen,og overdeler som går over hele bysten som en push up bh.

Liker at det skal være litt 'sexy',om jeg kan si det slik.

Ikke bestemor aktig,lissom😅

Syns de har mye fint på hm og cubus.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

image.jpeg.2cfdfb4dfcf1ca42e422fb1897f22a9a.jpeg

Går for det enkle og behagelige. 

Anonymkode: 8e5b0...753

Liker godt at badebuksa endelig er tilbake. Ser den brukes på paradise hotell osv. Mye bedre og praktisk enn lange badeshortser som aldri blir tørr igjen og er vonde å gå med når de er våt. Så det blir mitt valg i 2023.

Anonymkode: a8881...005

Gjest Paramount
Skrevet

Dersom en beveger seg litt ut over bare bikini og badedrakt, og tenker strand, sol og bading liker jeg best svake farger. Veldig lyse farger, aller helst hvit eller veldig lys blå. Hvit er favoritten. Hvitt blir meget pent i solen, og spesielt dersom det er litt vind. Da vil plagget forandre seg med sol, skygge og vind. Det er skikkelig sommer for meg. Hvit skjorte, løst kneppet, og hvit shorts. Det overrasker meg hver gang jeg er på stranden at det er omtrent ingen som tenker som meg. Dersom jeg er kledd i mest hvitt er jeg oftest alene om det. Kanskje noen tenker at jeg er høy på pæra, eller Jesus :). Kan alltids blande inn en annen farge, eller droppe solbrillene, for å unngå akkurat det.

Se på disse bildene som en CATWALK, med klær som ingen vil bruke, som mange ler av kanskje, men som også kan gi litt inspirasjon. En bitte liten god idé kan bli til noe mye større.

(Det hagler vel pepperkorn over meg nå..)

GZ1011-WHT_GZ3102-WHT-LIFESTYLE1_950x.jp

tooiFSPSSNsUXpeKDYhA2W-1024-80.jpg.webp

Kvinner kler også hvitt, ulempen er jo at det ofte blir gjennomsiktig ved bading. Kvinner er heldige, fordi de har så mye mer å velge i. Det er utrolig mye fint som kler kvinner. Min favoritt er kanskje det som er heklet, og litt gjennomsiktig.

Dette skjørtet vil nok være ganske fantastisk i solen, utenpå en bikini.

Hb8b7ddaef62541ba982ee3f5b16088cco.jpg?w

Heklet er både jordnært og sexy, og virker veldig naturlig og uskyldig. Da kan en være litt modigere også.

H344f3c69f62143a4abb885dba5aac896S.jpg

H2f7e5c03335a419ca3cf813363443a93t.jpg

Denne har perfekt design, etter min smak. Alt er riktig.

H830f1045376943ef887f8bdd0b7ff1fcy.jpg

H0280821d815c4c44adc3b7e15f21607d9.jpg

S931ffe68f0934e92ab0e516121dd1ae6c.jpg

HTB1NEOea5zxK1RjSspjq6AS.pXah.jpg?width=

Ha7a57ca42a41461b950c13e3ebb9edc6z.jpg

HTB1E6bngK3tHKVjSZSgq6x4QFXaJ.jpg

HTB1CwzyX1H2gK0jSZFEq6AqMpXac.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Det badetøyet som uansett ligger i skapet. Her handler jeg ikke nytt badetøy, det er uansett sjelden jeg bruker det.

Anonymkode: 06e35...b0d

AnonymBruker
Skrevet

Ella&il kom med noe kjempefint i fjor, så jeg er spent på om de kommer med noe i år!

Anonymkode: 0dc14...438

Skrevet

Aner egentlig ikke. Er mye i vannet om sommeren, og foretrekker egentlig langermet uv-topp og bikinitruse, har litt for mange kilo til at jeg trives så godt i det nå. Forhåpentligvis litt mindre til sommeren da og bør sikkert kjøpe noe som passer. 

Hvor kjøper dere fint (ikke-sexy) badetøy?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...