AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Skrevet 1. mars 2023 Vi deler ikke samme soverom lenger og mye krangling. Har vært samboere i 1,5 år.Han ønsker å fortsette i forholdet,men jeg er usikker. Jeg føler meg bare som ei hushjelp og står for alt av husarbeid..... Hva skal jeg gjøre? forslag? Anonymkode: 89c14...b75
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Skrevet 1. mars 2023 Etter knappe 2 år? Det tror jeg du vet selv. Husker vi fortsatt kjente godt på forelskelsen, strakk oss for å være den beste versjonen av oss selv, og ikke fikk nok av det fysiske i forholdet. Det var vel fundamentet for at vi fortsatt har det bra. For de store utfordringene i forholdet vil du møte senere i livet, når sorg eller sykdom treffer, når hus, bil, og forpliktelser krever sitt. Og ikke minst kan jeg love deg en ting; en mann som ikke gjør noe i huset når dere kun er to stykker vil være fullstendig ubrukelig når du sitter der med 1-3 barn. Du kommer til å avsky han, og til slutt gå fordi du er dritt lei av å ha en voksen baby i hus i tillegg til de små. Og da må du på grunn av barn forholde deg til denne personen i veldig mange år fremover. Anonymkode: 3ba15...d36 2
Hjelpsom Skrevet 1. mars 2023 #3 Skrevet 1. mars 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Vi deler ikke samme soverom lenger og mye krangling. Har vært samboere i 1,5 år.Han ønsker å fortsette i forholdet,men jeg er usikker. Jeg føler meg bare som ei hushjelp og står for alt av husarbeid..... Hva skal jeg gjøre? forslag? Anonymkode: 89c14...b75 Var du "hushjelp" før det begynte å gå til helvete for dere? Tenker at hvis du var det, så er jo det et svært dårlig utgangspunkt. Da vi nå i 2023 ikke burde leve som 1923. Kanskje det at du er "hushjelp" er en av faktorene på at dere krangler, du velger å være det og han forventer det. Hvis du i det hele tatt ønsker å kunne finne tilbake til følelser og kjærligheten så må dere bryte det mønsteret dere er i. Men som tidligere svar her poengterer, dere er der dere er etter 1.5 år...
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi deler ikke samme soverom lenger og mye krangling. Har vært samboere i 1,5 år.Han ønsker å fortsette i forholdet,men jeg er usikker. Jeg føler meg bare som ei hushjelp og står for alt av husarbeid..... Hva skal jeg gjøre? forslag? Anonymkode: 89c14...b75 Har dere barn? Ja = oppsøk FVK og finn ut om dette kan ordnes. Nei = ikke bruk mer tid på dette, bare gå fra hverandre Anonymkode: 46168...f42
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Skrevet 1. mars 2023 Trives du med å være kun hushjelp? Får du noe kompensasjon for dette? Penger? Gratis bolig? Status? Elsker du han? Er dette fremtiden du ønsker deg? Har du troen på at han plutselig begynner å ta halvparten av arbeidet i hjemmet og blir romantisk og begynner å kjærtegne og kose med deg? Anonymkode: 954ab...c8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå