Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (10 minutter siden):

Generelt er Coop veldig dyr, så jeg kjøper kun ting der jeg enten har kupong på, eller varer jeg ikke får tak i de andre butikkene. For Coop HAR faktisk veldig bra og stort utvalg.

Her jeg bor er Coop veldig mye billigere enn konkurrenten.

Anonymkode: eb038...08b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk er at alle kupongene, om det er Rema eller Coop, har to intensjoner: å velge butikken fordi du får 1 -- 3 kuponger på noe som er relevant, samtidig som de ønsker at du skal kjøpe noe "nytt", bruke penger på noe du egentlig aldri hadde tenkt å kjøpe. Men du kjøper det, fordi du får en kupong som gir deg kr 4 i rabatt....

Og så er det merkbart at man får mer kuponger jo mer man handler. Var syk i et par uker, og da dalte antallet fra Rema fra 8 til 4 personlige tilbud ganske kjapt. Og relevansen gikk fra omtrent 80% til 20%. Jeg var tydeligvis ganske kjapt ikke en prioritert kunde..

Anonymkode: ac7c2...abd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Både og. Jeg får gjerne rabatt på melk som jeg kjøper en del av, pålegget jeg bruker, samt de grønnsakene jeg kjøper mest av.
Jeg har cøliaki og har ikke kjøpt vanlig brød på flere år, så jeg skulle ønske de kunne droppe å gi meg kuponger på det.   Kommer ikke til å kjøpe glutenholdig grovbrød uansett om jeg så hadde fått betalt for det.

Anonymkode: 2bf48...7ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper en del vanlig gulost. Men ett par ganger har jeg faktisk fått sånne rabattkuponger for helt andre merker. 

Disse merkene er også en del dyrere, enn hvis jeg bare hadde kjøpt det merket jeg vanligvis kjøper - selv med nå få kroner i rabatt.                    

Anonymkode: 83bfa...86a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever det samme. Får jevnlig på hundemat (har ikke hund), energidrikk (aldri kjøpt) og helmelk (har laktoseintoleranse, så har ikke kjøpt vanlig melk på typ 20 år). 

Anonymkode: df68b...697

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt relevante for vår del. Innimellom kommer det noe rart, men det er gjerne når de får inn et nytt produkt. Denne gangen er det: økologiske hakkede tomater, økologiske rotgrønnsaker,  økologiske bananer, økologisk melk, økologiske egg og bind & tamponger 

Anonymkode: b4566...022

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Her jeg bor er Coop veldig mye billigere enn konkurrenten.

Anonymkode: eb038...08b

Det er Coop Mega jeg har i nærheten, så det er nok forskjell på de ulike Coop'ene. Det finnes vel Coop Extra og en til jeg ikke husker? Extra er billigere enn Mega.

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Irrelevant 

Anonymkode: e0d23...03b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine stemmer ganske greit med det vi handler. Fordi vi har en gammel rotte som bare spiser babygrøt er det forståeelig at vi får rabatt på det akkurat nå selv om vi ikke har baby. Håper bare ikke det kommer opp i flere år etter at det stakkars dyret har vandret heden  😄 Ellers var det en gratis melk og rabatt på agurk, bokkoli, nudler, skolebollebrød, mellombar, tomat, ris, toalettpapir og mais.

Handler det meste på den lokale Remaen, men ser at det blir flere rabattkoder når vi har vært innom Coop oftere. Som regel er det nesten kun rabattvarer som handles der, enten fra kupong, eller kampanjevarer. Etter alle skriveriene om rabatten på Toro (viste seg å fortsatt være dyrere enn Rema etter 40% rabatt) skal jeg uansett passe bedre  på, lett å bli lurt av en høy rabatt. Regner også med at Rema ser sitt snitt tl å senke prisene når konkurrentene kjører kampanje. På Rema får vi neste alltid rabatt på en eller annen type is, kylling og brød (denne uka var det rundstykker), i tillegg fikk vi rabatt på Go morgen youghurt. 

Anonymkode: f119e...d3c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2023 den 9.13):

Du må jo aktivere kupongene i app’en for å bruke de?

Bare å la være å aktivere de tingene som er uaktuelle for deg.

Regner med det er hensikten med aktiveringen, at Coop finner ut hva som passer/bommer for deg.

Anonymkode: c1ec1...698

Men jeg aktiverer jo ikke disse kupongene? Jeg bruker de ikke. De blir liggende der uaktivert helt til de blir fjernet i appen. Men allikevel så kommer de tilbake disse urelevante kupongene, selv om jeg ikke har handlet disse varene noen gang og selv om jeg ikke aktiverer kupongene noen gang. Det er det som er irriterende.

AnonymBruker
Skrevet

Vi får relevante kuponger. Melk, yoghurt, rundstykker, sjampignon og bananer får vi stort sett alltid kuponger til. Det kjøper vi ofte. Men opplever at vi aldri får kuponger for andre varer vi ofte kjøper. Kjøper det samme brødet hver gang, og kjøper også mye epler og wienerpølser. Men får sjeldent kuponger på det. Aldri fått til det brødet. Kanskje de gir mest kuponger på enkelte varer? Også tar det litt tid før programmet skjønner hvilke produkter du kjøper mest. Vi har vært medlem i ca 5 år. Hvor lenge har du vært medlem?

Anonymkode: 49b78...542

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ganske relevante kuponger . Sånn typ 12 av 15.

Gratis tingen er bare tull. Jeg kjøper yt laktosefri og får tilbake vanlig milk Shake som jeg ikke kan drikke. Det syns jeg er dust men den er vel billigere , ikke vet jeg 

Anonymkode: 6d810...c67

AnonymBruker
Skrevet

Mine er relevante, men synes Rema-kupongene har blitt veldig rare.

Anonymkode: 0d3e7...dab

Skrevet
Jaane doe skrev (20 timer siden):

Men jeg aktiverer jo ikke disse kupongene? Jeg bruker de ikke. De blir liggende der uaktivert helt til de blir fjernet i appen. Men allikevel så kommer de tilbake disse urelevante kupongene, selv om jeg ikke har handlet disse varene noen gang og selv om jeg ikke aktiverer kupongene noen gang. Det er det som er irriterende.

Urelevant er ikke et ord. Irrelevant derimot...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ofte irrelevante kuponger. Jeg tolker dem som skjult reklame, for det er stort sett deres egne produkter. De vil få meg til å velge dem i stedet for det jeg vanligvis kjøper. 

Anonymkode: d5f9b...91b

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (På 1.3.2023 den 11.04):

Det er Coop Mega jeg har i nærheten, så det er nok forskjell på de ulike Coop'ene. Det finnes vel Coop Extra og en til jeg ikke husker? Extra er billigere enn Mega.

Mega er dyrt. Den tredje du tenker på er kanskje Prix?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mega er dyrt. Den tredje du tenker på er kanskje Prix?

Og OBS.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ofte kuponger på nye varer de ønsker at kunder skal kjøpe, og innimellom kuponger på godteri som jeg aldri har kjøpt.

Anonymkode: b2848...8ae

AnonymBruker
Skrevet

Synes Coop treffer mye bedre på kupongene enn Rema og Meny

Anonymkode: daa27...9fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...