Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som opplever at de får kuponger på ting som ikke er relevant i det hele tatt, faktisk ting som man aldri har kjøpt?

Coop selv skriver "Du får skreddersydde kuponger på varer du kjøper ofte"

Jeg er coop medlem og bruker alltid å scanne appen når jeg handler på en coop butikk. Men jeg opplever ofte at jeg faktisk får kuponger på ting som jeg aldri kjøper... En gang var det rekesalat, noe som jeg ikke spiser og aldri har kjøpt i en butikk. Nå nettopp tikket det inn melding i appen om at jeg har fått 4 nye kuponger. De kupongene var barnegrøt, sånne skviseposer med smoothie lignende greier til babyer og bleiepakker. 

Jeg har ikke barn, og er ikke gravid... Og jeg har aldri noen gang handlet noe av dette, så klart. Eneste jeg kan komme på som grunn for at jeg fikk disse er at jeg for ganske lenge siden kjøpte EN pakke med våtservietter fra baby avd. fordi jeg tenkte det kunne være kjekt å ha i bilen, så man kan vaske over hendene om man får noe på de eller søler noe i bilen.

Men fortsatt syns jeg det er for dårlig at jeg ikke får kuponger på ting jeg handler ofte som hundemat, melk, brød, pålegg, pasta, etc. Men istedenfor kun fikk kuponger på babymat og bleier. Noe jeg aldri har kjøpt og ikke har noe bruk for.

Syns det er dumt at de ikke har en slik ordning hvor man kan gi tilbakemelding på hvilke kuponger man ikke syns passet bra eller at man hadde kunnet byttet de kupongene som ikke passet til en annen vare.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke huske å ha fått på fullstendig irrelevante varer. 
Sjekket nå, har fått kupong på juice som jeg kjøper 2-3 ganger i måneden, ellers er det varer jeg kjøper 2-3 ganger pr måned, i merkene jeg kjøper. 
Jeg får ofte på melk, min faste salami, minimais, sopp, agurk og tunfisk til pus. Melk kjøper jeg sjeldent, men tar alltid med meg en når det er gratis eller 7kr rabatt. 
Har handlet både talkum, sinksalve, hudlotion for barn, og våtservietter, uten å få kuponger for andre babyting. 

Har du prøvd sende melding til dem om det? Synes det høres merkelig ut at du får såpass irrelevante kuponger, så mulig det har skjedd noe feil i kundeprofilen din? 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Rema 1000 sin app er 1000 ganger verre. Jeg opplever at Coop sin treffer godt, men i går gikk ikke kupongene inn? Det ble mye bøk for de 48 kronene jeg skulle ha i rabatt. Fikk de i cash da. Men sjekk kvitteringen når du bruker kupongene. 

Anonymkode: 3e30c...df1

• Liker 2
Skrevet

Synes Coop gjør en grei jobb med å gi relevante tilbud, kommer av og til et par slengere, men det er ofte typisk nye varer eller ekstra tilbud som jeg tror alle får kupong på.

Rema1000 er en hel del verre for å si det slik 😅

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler sjelden på Coop,  og føler ikke kupongen treffer godt. Sitron og ostepop var det nå sist. 

Rema er min faste butikk og den treffer bra. 

Anonymkode: 0d158...374

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ofte får man forslag når det er nye varer. Jeg har barn men har aldri brukt så mye av de barnemat glassene, men har kjøpt en del bleier, og jeg får også kupong på barnemat glass. Så du får nok for relaterte varer også. Og så er det nok ikke alt man handler som de gir kupong på

Anonymkode: b2588...85c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har 6 kuponger nå, har kjøpt 3 av 6 ting. Poteter, sjokolademelk (den er gratis, så den henter vi alltid ut) og egg. Kjøper aldri sitroner, superbrød og pizzabolle.. har nok kjøpt det en gang eller to, men ikke jevnlig. 

Rema sine forslag er ok annen hver uke. Sist uke hadde jeg 20% på battery, og kjøttdeig. Denne uka har de 10% på sjokolade og brie. Noe jeg aldri kjøper på rema. 

Anonymkode: 503c1...df3

• Liker 1
Skrevet

Jeg har faktisk ikke fått nye kuponger på 4 mnd snart.

Skjønner at det er noe de driver og tester, mtp om man handler i Coop selv uten kupongene, men det er veldig irriterende da jeg regner meg som en god kunde.

Når jeg FÅR kuponger synes jeg de treffer OK.

AnonymBruker
Skrevet

Ja gratiskupong på donuts. Som jeg ikke spiser.Jeg liker å spise sunt. Allikevel kommer den uke etter uke.

De kartlegger og tester ens viljestyrke. Om en endrer handlemønster hvis det er billig. Om de klarer å få meg til å spise usunt. Mitt mat - dna

Anonymkode: 9407b...ffc

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja, de bommer ofte. Det gjør Meny også.   :sukk: 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Jaane doe skrev (4 timer siden):

Syns det er dumt at de ikke har en slik ordning hvor man kan gi tilbakemelding på hvilke kuponger man ikke syns passet bra eller at man hadde kunnet byttet de kupongene som ikke passet til en annen vare.

Du må jo aktivere kupongene i app’en for å bruke de?

Bare å la være å aktivere de tingene som er uaktuelle for deg.

Regner med det er hensikten med aktiveringen, at Coop finner ut hva som passer/bommer for deg.

Anonymkode: c1ec1...698

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg får gratiskupong på er pesto og pastasaus, og det kjøper jeg aldri -men tar det med meg når jeg får gratiskupong.

De andre kupongene treffer stort sett heller aldri. 🤷‍♀️

Anonymkode: c819b...c5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får nesten bare relevante kuponger fra Coop. Det irriterer meg at jeg får kuponger på to type bananer hver gang, men sånn blir det vel når man har kjøpt begge deler før.

Får også av og til kuponger på nye varer som skal lanseres.

Anonymkode: d33f5...716

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sjekket kupongene mine nå og det er utelukkende relevante varer som vi handler mye av (var 18 kuponger der..). Så ikke samme opplevelse her.

Anonymkode: d0208...d2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja.. Basisvarer. Egg, grønnsaker, kullsyrevann… 

Anonymkode: 0fffd...58b

AnonymBruker
Skrevet

Måtte inn og sjekke mine nye kuponger, det er full klaff på alle denne gangen også for meg.

Økologiske druer, brød, egg - alle ting jeg kjøper jevnlig, og kuponger for akkurat det brødet og forpakningen med egg jeg pleier å kjøpe.

I tillegg avslag på en Fjordland som vi sjeldent kjøper, men hender seg vi tar en pakke ferdig grøt til ungene på lørdager, så greit nok det også.

Anonymkode: c1ec1...698

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme erfaring som deg, TS. Coop har i flere år utelukkende kommet med relevante kuponger, men i forrige uke fikk jeg kupong på bleier, og jeg verken har, eller kommer noen gang til, å sette et barn til verden. 

Anonymkode: 7c38b...9b1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rema 1000 sin app er 1000 ganger verre. Jeg opplever at Coop sin treffer godt, men i går gikk ikke kupongene inn? Det ble mye bøk for de 48 kronene jeg skulle ha i rabatt. Fikk de i cash da. Men sjekk kvitteringen når du bruker kupongene. 

Anonymkode: 3e30c...df1

Måtte sjekke Rema nå, der har jeg kun kuponger på brus og taffelvann
Jeg liker ikke brus, kullsyrevann eller smakssatt vann og har ikke kjøpt det på sikkert ti år :vetikke: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine er ganske presise. De gangene jeg syns det bommer er det sesongbaserte varer så regner med det er mer generiske kuponger 

Anonymkode: 609fb...287

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nå har jeg 9 Coop kuponger i appen, og av de er 7 ting jeg har handlet flere ganger eller mange ganger. De to siste måtte jeg tenke litt for å finne ut hvorfor jeg fikk. Den ene var rabattkupong på en pose ferdig potetmos fra frysedisken. Jeg kjøpte mandelpoteter fra ferskvaredisken før jul, husker jeg, ellers har jeg aldri kjøpt noe poteter hos Coop (fordi de er for dyre, så sånt kjøper jeg heller hos Rema og Kiwi). Den andre kupongen var for noe ferdiggrillet kylling pakket i vakuumpakke, tror det var Prior for den var gul. Det har skjedd EN gang i historien at jeg har kjøpt noe sånt hos dem (ferdiggrillet kylling fra Prior) og det var noen kyllingvinger for minst ett år siden. Det har de altså rotet frem og gir meg kupong på noe lignende.

Generelt er Coop veldig dyr, så jeg kjøper kun ting der jeg enten har kupong på, eller varer jeg ikke får tak i de andre butikkene. For Coop HAR faktisk veldig bra og stort utvalg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...