AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Del Skrevet 1. mars 2023 Skal det være komma ? Jeg vil rette en stor klage, og en stor bekymringsmelding angående en lege. Jeg og lege er subjekt ? Organiseringen av denne klinikken er svært dårlig , og de har ingen rutiner. Klinikken og de er subjekt ? De har tilgang på sterke preparater , og maskiner som de bruker helt ukritisk. De og maskiner er subjekt ? De bagatelliserer hendelser ,og nekter for at pasienter har blitt skadet . De og pasienter er subjekt ? Jeg er i klinikken flere ganger , og tar behandling slik legen oppfordrer meg til . Jeg og legen er subjekt ? Anonymkode: 525f2...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Del Skrevet 1. mars 2023 Spør læreren din Anonymkode: 64144...82a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg vil rette en stor klage og en stor bekymringsmelding angående en lege. Organiseringen av denne klinikken er svært dårlig, og de har ingen rutiner. De har tilgang på sterke preparater og maskiner som de bruker helt ukritisk. De bagatelliserer hendelser og nekter for at pasienter har blitt skadet. Jeg er i klinikken flere ganger og tar behandling slik legen oppfordrer meg til. Anonymkode: 3674d...325 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Del Skrevet 1. mars 2023 Veldig sjeldent komma foran «og». Huskeregel Anonymkode: 96b84...612 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Veldig sjeldent komma foran «og». Huskeregel Anonymkode: 96b84...612 Det er komma hvis «og» binder sammen to helsetninger, som setning nr 2. Ellers litt kommaregler her, TS: https://www.sprakradet.no/sprakhjelp/Skriveregler/Kommaregler/ Anonymkode: 3674d...325 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #6 Del Skrevet 1. mars 2023 Det heter uansett ikke "jeg vil rette en klage", med mindre man skriver "jeg vil rette er stor klage til [...]". Man kan rette en klage til klageinstans. Ellers kan man opprette en klagesak, eller legge frem en klage. Anonymkode: 05ed4...60a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #7 Del Skrevet 2. mars 2023 hva med dette : Hun ble da irritert og sa at hun forstod at kjæresten min ikke orket å være sammen med meg lengre. Hun er ikke til stede hver dag og lar kollegaene gjøre som de vil. Andersen har lest epikrisen fra sykehuset og der står det ikke noe om feilbehandling skriver hun. Jeg var ei ung og usikker jente som hun lett klarte å ovebevise. Anonymkode: 525f2...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå