AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #1 Skrevet 1. mars 2023 Spørsmål til dere som tidligere har vært innbruddstyver. Hvor bør folk ALDRI gjemme verdisaker? Anonymkode: 8c2f9...dbd
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #2 Skrevet 1. mars 2023 Toalettet, smykkeskrin lett synlig på bad/soverom, sælvtøy lett tilgjengelig i stue, dyre klær/klokker/sko i walk-in… Anonymkode: aeba3...774
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Skrevet 1. mars 2023 Gi meg adressen din, så skal jeg fortelle nøyaktig hvor du skal legge alle verdisakene dine.. Anonymkode: f7f04...3a2 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gi meg adressen din, så skal jeg fortelle nøyaktig hvor du skal legge alle verdisakene dine.. Anonymkode: f7f04...3a2 Nei, du er en aktiv innbruddstyv 😅 Jeg går ikke på den 🙂 Anonymkode: 8c2f9...dbd 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #6 Skrevet 1. mars 2023 Min erfaring etter tre innbrudd er at de leter i alle skuffer og skap. Hos meg tømte de huset for verdier. Alle CD'er (dette var i 2004), stereo, tv i stue og på barnerom, speilreflekskamera. Alt var snudd på hodet. Andre gangen var det medisiner den lette etter, de lå i ett kjøkkenskap. Har også opplevd tyveri fra ett lager jeg leide, da forsvant mye bla ett våpen uten sluttstykke som lå under sofaputene som igjen lå under alle madrassene. Det finnes ikke noe trygt sted. De finner det de vil finne. Anonymkode: 321cb...819 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #7 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, du er en aktiv innbruddstyv 😅 Jeg går ikke på den 🙂 Anonymkode: 8c2f9...dbd Nei, er i rehabilitering. Men behandlingen når liksom ikke helt inn kjenner jeg..🥶 Anonymkode: f7f04...3a2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #8 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det finnes ikke noe trygt sted. De finner det de vil finne. Joda. Lag et svært hulrom i veggen og heng opp et bilde av Adolf Hitler utenpå. Skal nok se de lister seg på tå ut igjen... Anonymkode: f7f04...3a2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #9 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Joda. Lag et svært hulrom i veggen og heng opp et bilde av Adolf Hitler utenpå. Skal nok se de lister seg på tå ut igjen... Anonymkode: f7f04...3a2 Et bilde av Putin skremmer vel mer? Anonymkode: d4583...68c 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #10 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Joda. Lag et svært hulrom i veggen og heng opp et bilde av Adolf Hitler utenpå. Skal nok se de lister seg på tå ut igjen... Anonymkode: f7f04...3a2 Sikkert Anonymkode: 321cb...819
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #11 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Joda. Lag et svært hulrom i veggen og heng opp et bilde av Adolf Hitler utenpå. Skal nok se de lister seg på tå ut igjen... Anonymkode: f7f04...3a2 Men hvis Antifa finner ut at du har bilde av Hitler, kommer de til å molovcoctaile huset ditt. Dårlig forslag. Anonymkode: 8c2f9...dbd
Andro Skrevet 1. mars 2023 #12 Skrevet 1. mars 2023 Det kommer litt an på hvor du bor. Er huset avsides og lite synlig, så har de et hav av tid til å leite alle steder. Det billigste er å sette det synlig, så de ikke ødelegger så mye. Har du en bolig i byggefelt er det raskt inn og raskt ut. De tar det som er raskt å få tak i og lett å bære, som smykkeskrin, elektroverktøy, høytalere osv. Det som er tungt, stort og vanskelig blir stående igjen. De er bare ute etter det som er lett omsettelig. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #13 Skrevet 2. mars 2023 On 3/1/2023 at 2:01 AM, AnonymBruker said: Joda. Lag et svært hulrom i veggen og heng opp et bilde av Adolf Hitler utenpå. Skal nok se de lister seg på tå ut igjen... Anonymkode: f7f04...3a2 Bilde at kjente kommunister er nok et bedre signal på at her bor kun fattiglemmer så det er bare å snu. Anonymkode: f1f5a...11f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #14 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bilde at kjente kommunister er nok et bedre signal på at her bor kun fattiglemmer så det er bare å snu. Anonymkode: f1f5a...11f Det er nok ikke de fattige som idealiserer kommunister. De liker bedre Putin. Anonymkode: d4583...68c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå