AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #1 Skrevet 28. februar 2023 Hvordan kan det ha seg at orgasmene i søvne er annerledes? Anonymkode: a2a9f...a4d
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #2 Skrevet 28. februar 2023 Her må du nesten komme med noe informasjon slik at folk klarer å skjønne hva i alle dager det er du prøver å spørre om 🤷🏼♀️ Anonymkode: f2465...367
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #3 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her må du nesten komme med noe informasjon slik at folk klarer å skjønne hva i alle dager det er du prøver å spørre om 🤷🏼♀️ Anonymkode: f2465...367 Ok.. men de som kjenner til dette vil jo vite hva det er snakk om. Anonymkode: a2a9f...a4d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #4 Skrevet 1. mars 2023 Vet ikke hvorfor den er annerledes, jeg hadde faktisk dette i natt da jeg har eggløsning og ikke hatt sex på flere uker. Det som jeg syns er rart er at jeg får dette i søvne uten å ta på meg selv og har gjort i alle år, men jeg bruker veldig lang tid på å oppnå orgasme når jeg er våken selv når jeg tar både her og der. Men den kjennes noe likt ut som en klitorisorgasme syns jeg Anonymkode: 4f26b...202 1
feliek54 Skrevet 1. mars 2023 #5 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvordan kan det ha seg at orgasmene i søvne er annerledes? Anonymkode: a2a9f...a4d Jeg er mann og jeg har hatt det mange ganger men veldig lenge siden nå- Om jeg husker rett så drømte jeg at jeg hadde samtidig. og som regel skjedde det om jeg ikke hadde att orgiasme på lang tid
Sofakona Skrevet 1. mars 2023 #6 Skrevet 1. mars 2023 Jeg kan våkne opp etter fått orgasme i søvne...etter en våt drøm
Gjest DreamWorks Skrevet 1. mars 2023 #7 Skrevet 1. mars 2023 Det hender en sjelden gang. Men den er mye svakere enn en ordentlig orgamse
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #8 Skrevet 1. mars 2023 For meg kjennes det ut som orgasmen er mer innvendig, fra kjernemuskulaturen ved orgasme i søvne. Det er for meg også veldig lett å få orgasme i søvne - har også hatt to eller tre etter hverandre. Noe som aldri skjer i våken tilstand. Anonymkode: a2a9f...a4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå