Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Min 4 uker gamle baby har plutselig blitt veldig urolig. Hun var våken i natt og har grått stort sett hele dagen i dag. Jeg ammer og ammer, gjerne i 30-40 min av gangen, men etter vi er ferdige går det kanskje 5 min før hun leter etter pupp igjen. Blir da helt desperat og begynner å gråte. Hva kan problemet være? Jeg tror selv at jeg har nok melk da hun går opp i vekt og har flere fulle bleier daglig. 

Hun har ikke vært sånn tidligere, hun har egentlig vært veldig rolig - sovet om dagen og vært våken om natten (men ikke utrøstelig sånn som i dag).

Hilsen bekymret førstegangsmor

Anonymkode: e6c08...a92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være så mangt. Vondt i magen, generelt uro, ikke nok mat (selv om hun legger på seg så kan hun være sulten). 

Anonymkode: 0ca03...aa3

Skrevet

Høres ut som økedøgn. Kan være veldig slitsomt mens det står på, men det går over 😊

Bare fortsett å tilby annenhver pupp, og blir det for mye til slutt kan hun få litt MME så hun roer seg. Pass og på å «sykle» med beina, hjelpe ut eventuell luft. 

Og husk det evige «hvis du er rolig, er babyen rolig». Ikke alltid det virker den veien, men motsatt kan det bli veldig slitsomt!

Anonymkode: a9321...297

• Liker 1
Skrevet

Klassisk øking. Bare å sette seg godt til rette og amme, skift side hver gang babyen er missfornøryd, dette øker produksjonen.

Anonymkode: a7784...18a

Skrevet

Hei kjære deg ❤️ støtter de over her. Økedøgn, vondt i magen, generelt uro. Benk deg til i seng eller sofa og gi så mye pupp du orker, eller mme om det er et alternativ for deg ❤️ bæresele er også gull om du skal bevege deg rundt i huset.. 

Husker min andre var litt sånn, og sa var bæresele fint 😊

Anonymkode: aa1b9...fee

Skrevet

Har du spist løk eller kål eller noe lign som lett lager luftsmerter for en liten ? 

Anonymkode: 19de7...b7d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du spist løk eller kål eller noe lign som lett lager luftsmerter for en liten ? 

Anonymkode: 19de7...b7d

Dette er myte.

Anonymkode: 5471b...7ac

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min baby begynte slik rundt 4 uker. Fant ikke roen, hang på puppen mer eller mindre hele tiden i flere dager og hylte utrøstelig på kvelden. Viste seg at han hadde melkeallergi 😥 det hjalp veldig når jeg kuttet melk 

Anonymkode: 5b305...913

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...