AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #1 Skrevet 28. februar 2023 Flere som har klart å få frem sin indre negative stemme? Jeg hadde en særdeles dårlig uke og bestemte meg for å prøve å finne ut av hva som ligger til grunn hver gang en dårlig følelse kommer over meg. Og merkelig nok er det det samme hver gang, det var så teit at jeg måtte le høyt. Altså - min indre stemme sier, uansett om jeg skal ta en tur på butikken eller skal holde foredrag, det er det samme: "dette klarer ikke du". Noen som har det på samme måte? Anonymkode: 674b3...8b2 1
_popcorn_ Skrevet 1. mars 2023 #2 Skrevet 1. mars 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg