Slind Skrevet 28. februar 2023 #1 Skrevet 28. februar 2023 Hei, spørsmål rettet mot damer. Har dere noen opplevd/lyst til å prøve dette scenarioet? jeg har en stund fantasert om å være en naken vaske/altmuligmann hjemme hos en dame/ eller jentekollektiv. Nakenheten og «sårbarheten» er vel kanskje noe av spenningen. Noen med erfaring av dette?
nakenmann Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Jeg lurer også på dette. Fantasien er spennende. Men hvorfor er det så få kvinner som synes dette er interessant?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 Har hatt flere sånne hjemme, jeg tjener penger på fetisjen deres og får samtidig vasket huset. Dobbelwin! Dominerer gjerne i latex samtidig. Elsker rollespill og slaver Anonymkode: eaae2...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Skrevet 16. april 2023 30 minutter siden, nakenmann said: Jeg lurer også på dette. Fantasien er spennende. Men hvorfor er det så få kvinner som synes dette er interessant? Fordi vår fantasi er å ha en mann som uoppfordret vasker og rydder hjemme, uten at sex skal være motivasjonen bak. Anonymkode: 71ab7...fe7 9 1
Macro Skrevet 16. april 2023 #5 Skrevet 16. april 2023 Jeg synes ikke nakenhet i seg selv er verken spennende eller tennende. Tror det er er betydelig overvekt av kvinner som meg. En naken mann i seg selv gjør ikke så mye for oss. 8 1
Cuckold Skrevet 16. april 2023 #6 Skrevet 16. april 2023 15 hours ago, Macro said: Jeg synes ikke nakenhet i seg selv er verken spennende eller tennende. Tror det er er betydelig overvekt av kvinner som meg. En naken mann i seg selv gjør ikke så mye for oss. Det er jeg helt med på, nakenhet kan som jeg skriver være mer enn en ting: Når jeg er naken på stranden har det veldig lite med sex å gjøre. Når jeg har sex har nakenheten derimot en helt annen betydning. Enda en variant har vi når jeg er nakentjener hos venner: Men historien stopper ikke der. For å gjøre det enda mer komplisert, kan jeg nevne at jeg i perioder har hatt ordninger der jeg kommer ukentlig til enkelte innvidde venner eller vennepar og gjør husarbeid for dem naken. Her er nakenheten mer å regne som en slags arbeidsuniform. Grunnen til at jeg gjør dette er at jeg liker å bli sett fra en annen vinkel enn den daglige, og som nakentjener gjør jeg alt jeg får beskjed om uten å mukke. Det er ikke et seksuelt forhold mellom oss, men de jeg tjener forholder seg uanstrengt til denne normalt skjulte siden av meg. Poenget med nakenheten i den settingen er både å skille meg fra de jeg tjener og som naturlig nok er normalt påkledd, og samtidig symbolisere at jeg er avkledd og ribbet de normale stengsler og konvensjoner som gjelder mellom mennesker i vår kultur. Det ligger seksualitet til grunn for at jeg liker å gå i denne sårbare og underdanige rollen, men nakenheten er likevel ikke direkte seksuell slik den er i tilfeller der jeg har sex med folk.
nakenmann Skrevet 16. april 2023 #7 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har hatt flere sånne hjemme, jeg tjener penger på fetisjen deres og får samtidig vasket huset. Dobbelwin! Dominerer gjerne i latex samtidig. Elsker rollespill og slaver Anonymkode: eaae2...b7f Så bra at det finnes noen som tenker som deg! Men har du vært en av flere jenter som har vært tilstede samtidig? 1
SlemUlv Skrevet 20. april 2023 #8 Skrevet 20. april 2023 Jeg har ingen interesse av fremmede menn i leiligheten min. Hverfall ikke naken fremmed mann. 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #9 Skrevet 20. april 2023 Det er en på jodel i mitt nærområdet som konstant legger ut om det er noen unge kvinner/jenter som ønsker vaskehjelp. Det er vel ikke deg? Personlig ville jeg aldri hatt en fremmed mann hjemme hos meg. Naken eller ei. Om en sexpartner ønsket å vaske leiligheten min naken hadde det vært noe annet. Anonymkode: ec8c4...bd1 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #10 Skrevet 20. april 2023 Kvinner er ikke like besatt av å se nakne menn, som menn er av å se nakne kvinner. Vi er totalt motsatte der (selv om det helt sikkert forekommer unntak). Jeg liker å se en naken mann hvis jeg skal ha sex med ham. Hvis han bare skal vaske huset så kan han like gjerne være påkledt. Sier dessuten som i Seinfeld, "There's good naked, and bad naked." (ikke direkte sitat) En mann som står på alle fire og vasker gulvet er bad naked. Anonymkode: 209be...e4e 3
Hulderen Skrevet 20. april 2023 #11 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Kvinner er ikke like besatt av å se nakne menn, som menn er av å se nakne kvinner. Vi er totalt motsatte der (selv om det helt sikkert forekommer unntak). Jeg liker å se en naken mann hvis jeg skal ha sex med ham. Hvis han bare skal vaske huset så kan han like gjerne være påkledt. Sier dessuten som i Seinfeld, "There's good naked, and bad naked." (ikke direkte sitat) En mann som står på alle fire og vasker gulvet er bad naked. Anonymkode: 209be...e4e Jeg er enig med deg, og jeg tror at TS egentlig er klar over det. For lokkemiddelet her er ikke «naken mann», men «gratis vaskehjelp». Ulempen er at du må ha en fremmed, naken mann i huset som glor på deg mens han vasker. Problemet til TS er å klare å finne kvinner som synes at fordelen med gratis vaskehjelp er større enn ulempen med fremmed, kåt, naken mann som stirrer. Spørsmålet er jo også hvor god vaskejobb han gjør, når tankene hans ikke er opptatt av vaskingen. TS, hvis du vil gjøre vaskejobben inne hos meg, mens jeg sitter ute i hagen der du ikke kan se meg, så er jeg interessert. 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #12 Skrevet 20. april 2023 nakenmann skrev (På 16.4.2023 den 2.22): Jeg lurer også på dette. Fantasien er spennende. Men hvorfor er det så få kvinner som synes dette er interessant? For den gjengse kvinne er ikke en naken random mann noe særlig pent å se på. Anonymkode: 08c39...6d3 2 2
MuffinStud Skrevet 20. april 2023 #13 Skrevet 20. april 2023 Jeg pleier ikke å forskuttere hva min kone synes om ting, men jeg tror jeg har en tydelig oppfattelse. Hun ville synes det var vemmelig å ha en fremmed naken mann i hjemmet. Uansett fremtreden. Uansett hvordan han forfekter at det er en slags ikke-seksualitet over det. Uansett om du så hadde vært i lenker. Ditt ønske om å bli sett naken gjør at hun føler at du påtvinger noe. Du har gitt henne en rolle i din fantasi som hun ikke assosierer seg med. Du må gruble så mye du vil. Men så langt faller argumentasjonen til kort for å vise at du forstår problemet. Hun ønsker ikke å være objektet i din fantasi. Hun dras inn i noe hvor det er helt åpenbart at hennes ide om hva som foregår og din ide om hva som foregår er milelangt fra hverandre. Samfunnet har noen normer som gjør at man kan ferdes i samfunnet med en viss følelse av trygghet. Min kone har ikke noe behov for at den barrieren skal utfordres med en fremmed mann. Du kan ronke til et bilde av min kone og si at det ikke forårsaker noen skade. Min kone synes fremdeles det er vemmelig. Eller om det hadde vært bilde av en av våre døtre. Selv om du ikke hadde visst hennes navn eller bosted, så ville det vært vemmelig å se. 1 1
Elaine Marley Skrevet 20. april 2023 #14 Skrevet 20. april 2023 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.
Sheik Skrevet 20. april 2023 #15 Skrevet 20. april 2023 Kunne fint hatt en mann som vasket hjemme hos meg. Vil han være naken, så for all del. Sex er jeg ikke interessert i da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå