AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #1 Skrevet 28. februar 2023 Ny på lavkarbo og lurte på om jeg kan få en liten pekepinn på om jeg gjør dette rett, eller ikke...? Dette er hva jeg har spist i dag: Frokost: Omelett laget at 2 egg, kremfløte, skinke og ost Lunsj: 2 Brisk knekkebrød med ost og skinke og meierismør Middag: Laks, stekt brokkoli, kokt blomkål, wokket løk, paprika og rosenkål. Litt bernaisesaus. Snacks: 2 jordbær og noen spiseskjeer med sukrin sjokolademousse Kvelds: Samme som lunsj Drikker kun vann eller fun light saft. Noe jeg kan forbedre eller noe jeg bør gjøre annerledes? Tenker ikke jeg skal i ketose altså, bare spise mye mindre karbohydrater enn før....(ønsker ned i vekt) Har du noen tips å komme med, så vil jeg gjerne ha dem Anonymkode: 2ca3d...a50
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #2 Skrevet 28. februar 2023 Ser ut som det er veldig innafor. Da jeg gikk på lavkarbo så var jeg på ca 50 karbohydrater om dagen. Raste ned i vekt. Anonymkode: d88bb...722
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #3 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser ut som det er veldig innafor. Da jeg gikk på lavkarbo så var jeg på ca 50 karbohydrater om dagen. Raste ned i vekt. Anonymkode: d88bb...722 Tusen takk for svar! jeg har også tenkt rundt 50 kh pr dag, max 70. Gøy å høre du gikk ned i vekt, håper jeg klarer det samme Husker du hvor lang tid du brukte på å gå ned x antall kg? Anonymkode: 2ca3d...a50
Amatariel Skrevet 1. mars 2023 #4 Skrevet 1. mars 2023 Dette er veldig innafor på lavkarbo ja. Det er såpass lavt også at det er nesten som du kan havne i ketose egentlig. Jeg anbefaler deg til å lese så mye som mulig om lavkarbo, gjerne i bøker som følger en spesiell filosofi innenfor det. Og ellers på nettet (spesielt instagram/facebook om du har det) for inspirasjon til mat man kan lage og spise. Det er veldig viktig med variasjon slik at du ikke bli lei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå