AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #1 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg var ute etter å kjøpe ny lipgloss, blank eller nude. Så kom jeg over disse som kalles «lip plumper». Syntes det hørtes rart ut. Kan virkelig noe slikt gi fyldigere lepper ved å øke blodsirkulasjonen? Og vil ikke det være ubehagelig? Anonymkode: 9852e...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGuri Skrevet 28. februar 2023 #2 Del Skrevet 28. februar 2023 Har prøvd forskjellige typer, ”plumpinga“ varer bare i sånn 2 min, ganske oppskrytt vil jeg si 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinetheking Skrevet 28. februar 2023 #3 Del Skrevet 28. februar 2023 Har prøvd, eneste den gjør er å være en sterk chili aktig saus på leppene slik at man blir rød og litt hoven, går fort over, men smaker ille. Ta restylane i leppene istedenfor! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #4 Del Skrevet 28. februar 2023 kinetheking skrev (20 minutter siden): Har prøvd, eneste den gjør er å være en sterk chili aktig saus på leppene slik at man blir rød og litt hoven, går fort over, men smaker ille. Ta restylane i leppene istedenfor! Er absolutt ikke interessert i «donaldlepper», skrekk og gru 🫣 Anonymkode: 9852e...739 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #5 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg har to stk. Og det gjør vondt i kanskje 2-3 minutter. Så er det over. Anonymkode: e31c2...64d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #6 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg har en, føler det gir fyldigere lepper en liten stund, men gjør også ganske vondt. Anonymkode: f292d...66f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 28. februar 2023 #7 Del Skrevet 28. februar 2023 Syns ikke de gir fyldigere lepper🤭 Har prøvd foeskjellige merker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå