AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #21 Skrevet 1. mars 2023 Umulig å si noe om motivet, så det kam være både søtt og creepy. Min loggfører i kalenderen sin. Vi holder på med ivf og han ble så oppgitt over at jeg ikke hadde oversikt da vi var på samtaler på riksen. Vil si det går under søtt. Anonymkode: e2bf6...f64
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #22 Skrevet 1. mars 2023 Jeg skrive opp i kalenderen hver måned når jeg får mens. Veldig greit for gubben å vite, både i forhold til pms og når ulike typer sex faller mest i smak hos meg. Anonymkode: 0f172...41e 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #23 Skrevet 1. mars 2023 Syns det er mer rart at så mange kvinner gidder ha mensen hver mnd? Du hopper jo så lett over på P piller. Anonymkode: 99ed8...683
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #24 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Syns det er mer rart at så mange kvinner gidder ha mensen hver mnd? Du hopper jo så lett over på P piller. Anonymkode: 99ed8...683 Jeg synes det er mer rart at mange kvinner gidder proppe kroppen full av hormoner hver måned, med alle de bivirkningene det kan medføre. Så kommer du selvsagt til å hevde at du ikke har en eneste bivirkning og da er du enten veldig veldig heldig eller så har du blitt så vant til å leve med dem at du ikke legger merke til det lenger. Det sistnevnte er ganske sannsynlig. Og om du likevel mot formodning ikke har en eneste bivirkning er det veldig veldig mange kvinner som har det og det er utrolig merkelig og sneversynt at du ikke forstår det og heller ikke forstår hvorfor de da foretrekker noen dager med mens hver måned. Anonymkode: eed92...cc8 7 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #25 Skrevet 1. mars 2023 Virker litt kontrollerende. Anonymkode: 090f5...0e7
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #26 Skrevet 1. mars 2023 Mannen min skjønner når jeg er premenstruell fordi jeg er så jææævlig sur. Så han vil vel skygge banen din da, smart. Anonymkode: d2e07...d63
Sofakona Skrevet 1. mars 2023 #27 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Virker litt kontrollerende. Anonymkode: 090f5...0e7 Kontrollerende? Hva da...skal ha be henne si...nå får du mens om en uke.. ikke få deg 🤣
Sofakona Skrevet 1. mars 2023 #28 Skrevet 1. mars 2023 Altså..dere som sier at det er crepy,rart og merkelig...hva om dere blir gravid...og mannen deres laster ned gravid app...er det også kontrollerende..crepy,rart, ekkelt. ?? Hadde min mann gjort dette hadde jeg ikke lagt en tanke bak det...da vet han når jeg har mens...jeg skjønner ikke hva som skulle vært rart med det ..folk gjør jo ting verre en det er. Stakkars mannfolk
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #30 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Samboeren min (gynekolog) har ikke oversikt over syklusen min. Romantiske weekender kan gjennomføres selv ved mensen, og ting som vaktplaner styrer når vi har fri. Han er generelt hensynsfull hele måneden 😎 Anonymkode: b1a8a...b42 Men alle gynekologer gnåler om spiral. Rart du ikke har blitt på presset spiral og mistet mensen? Anonymkode: f6fad...600
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #31 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Syns det er mer rart at så mange kvinner gidder ha mensen hver mnd? Du hopper jo så lett over på P piller. Anonymkode: 99ed8...683 😱😱😱 Anonymkode: 41e50...160
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #32 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg synes det er mer rart at mange kvinner gidder proppe kroppen full av hormoner hver måned, med alle de bivirkningene det kan medføre. Så kommer du selvsagt til å hevde at du ikke har en eneste bivirkning og da er du enten veldig veldig heldig eller så har du blitt så vant til å leve med dem at du ikke legger merke til det lenger. Det sistnevnte er ganske sannsynlig. Og om du likevel mot formodning ikke har en eneste bivirkning er det veldig veldig mange kvinner som har det og det er utrolig merkelig og sneversynt at du ikke forstår det og heller ikke forstår hvorfor de da foretrekker noen dager med mens hver måned. Anonymkode: eed92...cc8 Det er sant. Jeg har noen bivirkninger på pillen. Blødningsfri, smertefri og ingen pms. Anonymkode: 90792...ed3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #33 Skrevet 1. mars 2023 Hadde faktisk ikke hatt noe imot om mannen min gjorde det. Med mindre det ble brukt imot meg da. Om jeg måtte passet meg for hva jeg sa i et par dager hver måned så er det greit å vite når ca det skjer. Anonymkode: e2a72...691
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #34 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg synes det er mer rart at mange kvinner gidder proppe kroppen full av hormoner hver måned, med alle de bivirkningene det kan medføre. Så kommer du selvsagt til å hevde at du ikke har en eneste bivirkning og da er du enten veldig veldig heldig eller så har du blitt så vant til å leve med dem at du ikke legger merke til det lenger. Det sistnevnte er ganske sannsynlig. Og om du likevel mot formodning ikke har en eneste bivirkning er det veldig veldig mange kvinner som har det og det er utrolig merkelig og sneversynt at du ikke forstår det og heller ikke forstår hvorfor de da foretrekker noen dager med mens hver måned. Anonymkode: eed92...cc8 Bivirkningene er å slippe uønsket graviditet, og uønsket mensen. Er man redd for helsa, hadde kvinner vært mer opptatt av det. Ikke spist sukker og trent hardere f eks. Anonymkode: 99ed8...683 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #35 Skrevet 1. mars 2023 Selvsagt syns mange KG-damer at det er creepy og rart, de tåler jo ingenting. Jeg ser kun på slik som omtanke. Anonymkode: a9769...f59 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #36 Skrevet 1. mars 2023 31 minutter siden, AnonymBruker said: Men alle gynekologer gnåler om spiral. Rart du ikke har blitt på presset spiral og mistet mensen? Anonymkode: f6fad...600 Den eneste mannen jeg har vært sammen med som aldri noensinne spurt om jeg ikke kan begynne på p-piller eller sette inn spiral. Det tar jeg eventuelt med legen min. Vi har diskutert det én gang. Han syn på det er at trolig går mange unge kvinner rundt og tror at de plagene/nedstemthet som kommer av p-piller er slik de er. De har jo gått på det omtrent hele sitt voksne liv... 6 hours ago, AnonymBruker said: Syns det er mer rart at så mange kvinner gidder ha mensen hver mnd? Du hopper jo så lett over på P piller. Anonymkode: 99ed8...683 Hva om man ikke ønsker det pga bivirkninger, barneønske osv? Anonymkode: b1a8a...b42 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #37 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Samboeren min (gynekolog) har ikke oversikt over syklusen min. Romantiske weekender kan gjennomføres selv ved mensen, og ting som vaktplaner styrer når vi har fri. Han er generelt hensynsfull hele måneden 😎 Anonymkode: b1a8a...b42 Mannlig gynekolog? Legestudent som var ekstra interessert i det kvinnelige kjønnsorgan? Hmm...🤔🤨 - Hadde vært mer skeptisk til han... Anonymkode: f1c54...e7c
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #38 Skrevet 1. mars 2023 Jeg tenker det ikke er så dumt om poenget er at han vil ta hensyn. Jeg er veldig påvirket av syklusen, får alltid hodepine før mensen og har langt mindre energi. I tillegg har jeg så sterke smerter de første timene at jeg er sengeliggende hvis jeg er hjemme. Det er helt topp å ha en samboer med stor forståelse for dette. Det er kanskje 4 dager i måneden, men det er jo måned etter måned. Anonymkode: ca3a2...f45
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #39 Skrevet 1. mars 2023 Hadde sliti med meg, som har mensen 3 ganger i året 😆 Anonymkode: f0752...6a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå