Gå til innhold

Samboer har lastet ned mensen app

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har lastet ned mensen kalender app for å følge syklusen min. Synes det er litt søtt, men på en annen side veldig rart. Han sier han kan forstå meg bedre om han vet hvor jeg befinner meg. Noen andre her som har opplevd dette? 

Anonymkode: 5c31b...187

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri opplevd at så invaderende menn og hadde ikke funnet det "søtt", men freaky. 

Tipper han ikke stoler på deg og ønsker unngå ha sex med deg rundt eggløsning. 

Anonymkode: 5aa08...c56

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet

Ingen er like. Er ikke merkbart hos meg hvor i syklusen jeg er i. Bruker pilla vel og merke. Som 14-15 åring derimot, kjempe sur et par dager før. 

Skrevet

Min trenger ikke app...han vet 2 uker før he he... kanskje han bare vil passe litt på... se det på en søt side... kanskje han vet at 1 uke før mens så må han kanskje passe på.. kanskje han vet at du får vondt i magen/ ryggen etc

Skrevet

Får du kaste de brukte bindene dine under senga også?

Anonymkode: f0752...6a9

• Liker 2
Skrevet

Om typen hadde lastet ned en sånn app så tror jeg det hadde vært for å holde oversikt over når «butikken er stengt» hehe

Anonymkode: fb64f...123

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har aldri opplevd at så invaderende menn og hadde ikke funnet det "søtt", men freaky. 

Eller kanskje han bare er ærlig…? Eksen min gjorde det samme. Plusset for min del var at jeg fikk forståelse, omsorg, egentid og sjokolade akkurat når jeg trengte det. Nerdemenn er fine ❤️

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er fæn meg ikke så rart at det er så mye psykiatri her i landet. Folk overtenker og overdriver så de går bananas! Han er vel voksen nok til å vite sånn ca når eggløsning er hvis han vil unngå å gjøre deg gravid? Det finnes også andre sikre måter for han. Kanskje han vil bare være obs. De dagene rundt mensen eller de dagene du blør. Bli kjent med aktuelle symptomer for å forstå deg som kvinne best mulig? Kanskje han rett og slett er nysgjerrig? 

Anonymkode: f343c...0d0

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg synes det er rart, hadde følt meg overvåket. Ser på mensen som mitt privatliv, snakker om det om jeg ønsker å bli "forstått". Jeg synes rett og slett det er litt ekkelt (ubehagelig type ekkelt)

Anonymkode: 1584a...f3c

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Min mann har fullstendig oversikt over når jeg skal ha mensen. Har alltid hatt det, uten app. Jeg eier ikke tidsperspektiv, så jeg synes det er praktisk at jeg kan spørre ham før jeg/vi skal på turer for eksempel. 

Er nok på grunn av at det begrenser sexliv litt han holder oversikten. Tror egentlig ikke han bevisst passer på å holde oversikten, han bare gjør det automatisk. Dessuten har han godt tidsperspektiv generelt. Der jeg bommer på tid angående noe retter han opp. Jeg er troende til å si at noe skjedde for 2 uker siden når det skjedde for 5 dager siden, men han vet nøyaktig. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Særlig om de fleste menn har peilig på når i syklusen man blir gravid med mindre de er aktivt prøvere.

Anonymkode: d7acf...b66

• Liker 1
Skrevet

Mest creepy jeg har lest på lenge. Han har ikke en Airtag hengende på deg og vel?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (5 timer siden):

Min mann har fullstendig oversikt over når jeg skal ha mensen. Har alltid hatt det, uten app. Jeg eier ikke tidsperspektiv, så jeg synes det er praktisk at jeg kan spørre ham før jeg/vi skal på turer for eksempel. 

Er nok på grunn av at det begrenser sexliv litt han holder oversikten. Tror egentlig ikke han bevisst passer på å holde oversikten, han bare gjør det automatisk. Dessuten har han godt tidsperspektiv generelt. Der jeg bommer på tid angående noe retter han opp. Jeg er troende til å si at noe skjedde for 2 uker siden når det skjedde for 5 dager siden, men han vet nøyaktig. 

Samme her med min mann 😂💙 

Anonymkode: 2e871...012

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde syntes dette var veldig sært, men tenker at han sikkert bare vil være litt i forkant av de sure kommentarene og den irrasjonelle atferden. Jeg synes ikke det er det minste søtt med en mann som holder øye med eller vet hvor kona er i syklusen, det er ikke på noen måte normalt at menn har slik oversikt. 

Anonymkode: eed92...cc8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg synes det er rart, hadde følt meg overvåket. Ser på mensen som mitt privatliv, snakker om det om jeg ønsker å bli "forstått". Jeg synes rett og slett det er litt ekkelt (ubehagelig type ekkelt)

Anonymkode: 1584a...f3c

Finnes det en annen type ekkelt? 

Anonymkode: b1c21...129

AnonymBruker
Skrevet

Haha, det hadde provosert meg noe veldig. Samboeren min vet nok det, så jeg tror ikke han kunne funnet på å laste ned en mensenapp selv om han liker apper. 

Anonymkode: 62103...c11

AnonymBruker
Skrevet

Blir du et helvete å ha med å gjøre når du har mensen? For hvis det er tilfelle så skjønner jeg hvorfor, da passer han sikkert på å ligge litt lavt i de dagene. 

Anonymkode: 1c79a...bd2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal mange se på omtanke som creepy. Du slipper en mann som bestiller romantisk weekend til ei helg du fossblør, du har en som er forberedt på evnt pms osv. Det er ikke noe galt i dette. Men nå skal alt oppfattes som krenkelser og overgrep da, så...

Anonymkode: 24aac...1e3

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min (gynekolog) har ikke oversikt over syklusen min. 

Romantiske weekender kan gjennomføres selv ved mensen, og ting som vaktplaner styrer når vi har fri. 

Han er generelt hensynsfull hele måneden 😎

Anonymkode: b1a8a...b42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Samboeren min har lastet ned mensen kalender app for å følge syklusen min. Synes det er litt søtt, men på en annen side veldig rart. Han sier han kan forstå meg bedre om han vet hvor jeg befinner meg. Noen andre her som har opplevd dette? 

Anonymkode: 5c31b...187

Pms kommer før mensen så han vet hvor jeg er hver måned.

Anonymkode: 72745...fea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...