AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #1 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg orker ikke leve mer og vil bare dø, ingen forstår meg. Mamma er alvorlig syk og kjefter på meg hver eneste dag hele tiden for ingen grunn. Alle hater meg og jeg gjør det drit på skolen. Kjæresten min vil aldri være med meg og jeg er bare en mislykka unge Anonymkode: b3321...0af 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 28. februar 2023 #2 Del Skrevet 28. februar 2023 Det er viktig at du snakker med noen om dette, gjerne folk som har erfaring med det du beskriver. https://mentalhelse.no/fa-hjelp/hjelpetelefonen Husk at ting vil bli bedre, men det er viktig at man snakker med noen. Finnes flere hjelpelinjer du kan søke opp også, men la ved en link her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 28. februar 2023 #3 Del Skrevet 28. februar 2023 https://www.helsenorge.no/psykisk-helse/selvmordstanker-og-selvmord/har-du-selvmordstanker/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 28. februar 2023 #4 Del Skrevet 28. februar 2023 (endret) Ta en kikk på de ulike hjelpetilbud ❤️ Endret 28. februar 2023 av Tradegy Diktet: Åsmund Seip ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 28. februar 2023 #5 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg har sittet som deg og tenkt det samme. Men, her sitter jeg den dag idag og livet er mye bedre. Gjennomfører du så vil du aldri få vite hvor fint livet også kan være. Jeg tipper du er ung da du nevner skole, og at du gjør det dårlig. Husk at sånn som ting er nå så gjør du faktisk ditt beste utifra forutsetningene du har. Du overlever. Det er det du gjør, og da klarer du ikke legge energi i skolen. Og skole kan man ta igjen senere. Kjærester kommer og går, kanskje han du er sammen ikke er ment for deg. Kanskje du vil møte på en skikkelig fin gutt i fremtiden, som gjør deg lykkelig. Husk at døden er en lett vei å ta når man har det vanskelig, men døden vil også gjøre at du aldri får oppleve hvor bra livet faktisk kan bli. Jeg kan nesten love deg at du vil få det bra, du må bare gjennom litt vanskelige ting først. Og det vil gjøre deg supersterk. Sender deg en stor klem❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #6 Del Skrevet 28. februar 2023 Du er verdt din vekt i gull! ❤️ IKKE gjør det! Ring hjelpetelefonen. Glad i deg! ❤️ Anonymkode: 33f71...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #7 Del Skrevet 28. februar 2023 Det er du ikke alene om å ha tenkt! Men om du opplever tankene er påtrengende- ring legevakten og få hjelp med en gang. Snakk med helsesøster på skolen - og prøv å få hjelp. Er det andre i familien din du tror kan støtte deg? Anonymkode: f4044...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #8 Del Skrevet 28. februar 2023 Plutselig snur det❤️ i morgen, dagen etter eller om en uke, en måned.. da vil du være takknemlig for at du holdt ut. Og livet er bedre enn du kan tenke deg nå. Jeg lover! Anonymkode: 1a0b8...ad9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #9 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg har også kjent det mange ganger. Er du ung. Hvor gammel er du? ❤️ Anonymkode: baf84...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 28. februar 2023 #10 Del Skrevet 28. februar 2023 Du skal ringe mental helse med en gang 116 123 Dette er ikke noe å tulle med på Kvinneguiden Jeg har rapportert innlegget, og håper at admin har mulighet til å oppspore deg, og tilkalle ambulanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 28. februar 2023 #11 Del Skrevet 28. februar 2023 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113. Alternativt kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i. Mental Helse: 116 123 Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år) Kirkens SOS: 22 40 00 40 Med vennlig hilsen Leselusa, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg