Gå til innhold

Er det mulig å stole på en mann som har vært med så mange?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med en, og jeg vet jeg har ikke noe med det å gjøre og det burde ikke plage meg heller. MEN det gjør det. Han vil ikke fortelle meg hvor mange han har vært sammen med eller ligget med. Det er en fyr som fremstår seriøs, og en som var veldig bestemt på å «pursue» meg. Uansett, selv om han ikke vil fortelle meg antallet, så nevner han jenter her og der, både ekser og jenter han bare har ligget med. Det er så utrolig mange forskjellige at jeg har ikke styret på tellinga. Jeg er ei som har vokst opp i en streng familie, og har ikke vært med så mange, selv om jeg kunne om jeg ville, så Kanskje derfor jeg forholder meg sånn til hans situasjon. Etter alt han har fortalt meg, så høres han ut som en rundbrenner. Det plager meg fordi jeg har alltid tenkt at «ja, men jeg er ikke ei sånn jente som blir sammen med en sånn fyr». I tillegg har jeg problemer med å stole på folk, og det er ikke så mange som får komme nær meg som han har. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Har så mange tanker, hjernen sier en ting og hjertet sier en annen ting, og magefølelsen endrer seg hele tiden. Kanskje en del av meg tviler på at han er seriøs? Vet ikke hva jeg vil med dette. Det er i hvert fall godt å lufte tankene litt.

Anonymkode: 0e252...f5e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tillegg så har han en del jentevenner, og er venn med de som han har holdt på med, men som det ikke funka med. Vet ikke om jeg er komfortabel med det. 

Hver gang jeg tar opp temaet, så tuller han og skifter tema. 

Skrevet

Hvorfor vil du vite hvor mange han har hatt sex med? Jeg ville aldri spurt partner om det og har aldri blitt spurt heller. Kan ikke skjønne hva godt som skulle komme ut av det.

Anonymkode: 0cbb2...3bd

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor vil du vite hvor mange han har hatt sex med? Jeg ville aldri spurt partner om det og har aldri blitt spurt heller. Kan ikke skjønne hva godt som skulle komme ut av det.

Anonymkode: 0cbb2...3bd

TS her.

Jeg var ikke opptatt av det. Det var etter at han hele tiden begynte å nevne hvem og hvordan han lå med noen, og snakket om eksene sine at jeg begynte å lure. Han var den første som spurte meg også, hvor mange jeg har vært sammen med.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TS her.

Jeg var ikke opptatt av det. Det var etter at han hele tiden begynte å nevne hvem og hvordan han lå med noen, og snakket om eksene sine at jeg begynte å lure. Han var den første som spurte meg også, hvor mange jeg har vært sammen med.

Si dette? "Hvorfor driver du å snakker om eksene dine med meg? Det er ca det siste jeg har interesse av å høre noe som helst om. Vær grei å kutt det ut for evig fremtid, ellers kan du stikke."

Anonymkode: bc1a8...d36

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

En som er veldig bestemt på å "pursue deg" er et rødt flagg. Han bruker sannsynligvis lovebombing og manipulasjon for å fange deg og få deg følelsesmessig investert mens han bare vil se om han kan få deg og gjør det for jaktens skyld.

En sunn og genuin mann tar tiden til hjelp og blir kjent gradvis og utvikler følelser i naturlig tempo. En som er veldig på fra starten av har ikke rukket å utvikle genuin interesse og følelser så det er bare skuespill og teknikk for å få damer.

Det forklarer også hvorfor han nekter å si hvor mange han har vært sammen med. Hvor mange han har ligget med er ikke din sak og ikke noe han skal svare på, men hvor mange man har vært kjæreste med er helt vanlig å snakke om. Enten har han vært sammen med mange fordi han elsker jakten eller så har han vært sammen med få fordi han elsker å jakte nytt. Det er en grunn til at han ikke vil snakke om det og det er fordi han ikke er genuin.

At han nevner masse jenter her og der forteller deg jo hvor dårlig type han er. De blir nevnt fordi han ikke respekterer deg, fordi han vil gjøre deg usikker på deg selv og fucke med følelsene og selvverdet ditt.

Det er en grunn til at magefølelsen din sier at han ikke er seriøs. Det lyser jo lang vei fra hele oppførselen hans

Anonymkode: 07102...820

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

En som bruker uttrykket «å pursue» er et rødt flagg. 

Anonymkode: aedf3...1db

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En som bruker uttrykket «å pursue» er et rødt flagg. 

Haha 😅 Jeg kom ikke på det norske ordet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

En som er veldig bestemt på å "pursue deg" er et rødt flagg. Han bruker sannsynligvis lovebombing og manipulasjon for å fange deg og få deg følelsesmessig investert mens han bare vil se om han kan få deg og gjør det for jaktens skyld.

En sunn og genuin mann tar tiden til hjelp og blir kjent gradvis og utvikler følelser i naturlig tempo. En som er veldig på fra starten av har ikke rukket å utvikle genuin interesse og følelser så det er bare skuespill og teknikk for å få damer.

Det forklarer også hvorfor han nekter å si hvor mange han har vært sammen med. Hvor mange han har ligget med er ikke din sak og ikke noe han skal svare på, men hvor mange man har vært kjæreste med er helt vanlig å snakke om. Enten har han vært sammen med mange fordi han elsker jakten eller så har han vært sammen med få fordi han elsker å jakte nytt. Det er en grunn til at han ikke vil snakke om det og det er fordi han ikke er genuin.

At han nevner masse jenter her og der forteller deg jo hvor dårlig type han er. De blir nevnt fordi han ikke respekterer deg, fordi han vil gjøre deg usikker på deg selv og fucke med følelsene og selvverdet ditt.

Det er en grunn til at magefølelsen din sier at han ikke er seriøs. Det lyser jo lang vei fra hele oppførselen hans

Anonymkode: 07102...820

Wow.. Dette er noe å tenke over. Jeg tror nok du har rett. Vi har holdt på en stund nå, og jeg får en klump i halsen av å tenke på å ende dette. Ser ut som han visste hva han gjorde.. 

• Liker 1
Skrevet

Usikkerheten din kommer til å ødelegge for deg. Sjalusi er svært ulekkert, og behov for å kontrollere andres vennekrets er rett og slett utøvelse av psykisk vold. Du kan ikke manipulere ham til å droppe venner uten å være ond.
Et forhold er det livet vi har sammen her og nå, og hva man får til sammen.
Å grave i andres sexliv er svært utidig. Fortiden hans har du ingenting med. Presser du folk til å si noe om hva som skjedde før, presser du også partneren din til å utlevere et liv levd sammen med andre. En god mann holder kjeft om denslags.

Ta ansvar for følelsene dine, bearbeid dem i deg selv, og ikke la dem få utløp på å presse andre, være mistenksom og sjalu. Det er usexy - alltid, og gjør heldigvis at folk trekker seg unna. Adferden din er ditt ansvar, og den bør ikke speiles av de følelsene du legger fram i ts.

• Liker 2
Skrevet
Andro skrev (1 minutt siden):

Usikkerheten din kommer til å ødelegge for deg. Sjalusi er svært ulekkert, og behov for å kontrollere andres vennekrets er rett og slett utøvelse av psykisk vold. Du kan ikke manipulere ham til å droppe venner uten å være ond.
Et forhold er det livet vi har sammen her og nå, og hva man får til sammen.
Å grave i andres sexliv er svært utidig. Fortiden hans har du ingenting med. Presser du folk til å si noe om hva som skjedde før, presser du også partneren din til å utlevere et liv levd sammen med andre. En god mann holder kjeft om denslags.

Ta ansvar for følelsene dine, bearbeid dem i deg selv, og ikke la dem få utløp på å presse andre, være mistenksom og sjalu. Det er usexy - alltid, og gjør heldigvis at folk trekker seg unna. Adferden din er ditt ansvar, og den bør ikke speiles av de følelsene du legger fram i ts.

Enig med deg, men hadde selv stusset om en mann begynte å legge ut om hvem han hadde hatt sex med og hvordan. Jeg utleverer ikke mine ekser seksuelt. Den lojalitet er evig. Dessuten regner jeg med at den jeg er sammen med ikke ønsker slike opplysninger. Hva skulle det være godt for å dra frem slikt?

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Enig med deg, men hadde selv stusset om en mann begynte å legge ut om hvem han hadde hatt sex med og hvordan. Jeg utleverer ikke mine ekser seksuelt. Den lojalitet er evig. Dessuten regner jeg med at den jeg er sammen med ikke ønsker slike opplysninger. Hva skulle det være godt for å dra frem slikt?

Nei, det er et rødt flagg. Hadde min partner fortalt om sine ekser eller kona si, så hadde det vært et rødt flagg. Hva forteller han om meg til andre, i så fall? Nei, vi lever her og nå, i full fortrolighet, og det kunne ikke falt oss inn og fortalt hverandre om fortrolige samtaler med vennene våre heller. Det holder å vite sånn noenlunde hvem de er.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wow.. Dette er noe å tenke over. Jeg tror nok du har rett. Vi har holdt på en stund nå, og jeg får en klump i halsen av å tenke på å ende dette. Ser ut som han visste hva han gjorde.. 

Jeg får større klump i halsen av å tenke på hvor nedbrutt du kommer til å bli av å være med han i lengre tid. Du kommer til å miste deg selv og føle at han konstant måler deg opp mot andre damer. 

Det er vondt å bryte men tenk på om du vil være med en mann som får deg til å føle deg sånn og som ikke respekterer deg. 

Anonymkode: f4d59...ac4

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Hvorfor vil du være mee en som er så ulik deg selv? Dropp han før dere har sex. Da unngår du i det minste eventuelle kjønnssykdommer eller bli en del av liggelista under kapitel 2023. 

Endret av Majer
  • Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at det røde flagget her er at han snakker om ekser og andre kvinnfolk, og hva han har gjort med de. Hvorfor i all verden tror han at du er interessert i det?

Jeg hadde en eks som drev og pratet om andre jenter og alt mulig om dem. Han var også venner med jenter det ikke fungerte med. Det var et vedvarende problem gjennom hele forholdet og det virket ikke som han var fornøyd med meg, men var på utkikk etter andre og maste om de konstant. Skjønner ikke hvorfor jeg holdt ut med han, men var nok ung og dum.

I tillegg så kan man si hva man vil om det, men det at han har et totalt ulikt syn på en selv når det gjelder sex kan være et problem. Noen bryr seg ikke, men andre gjør det.

Anonymkode: e107b...45c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En ting er å ikke vite hvor mange partneren har ligget med, men jeg syns jo det er litt rart å ikke vite hvor mange forhold partneren har? Det spiller ikke så stor rolle for meg om partneren min har ligget med 5 eller 30, men det har ganske mye å si om han har 5 eller 30 forhold bak seg. Hadde blitt litt skeptisk til en som så gull i alt.. 

Vet du ingenting, liksom? Tidligere forhold, samboer, gift... Du aner ikke noenting? 

Forøvrig veldig usjarmerende av han å ta opp andre damer i tide og utide. 

Anonymkode: 0e3e0...e2a

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt*

Anonymkode: 0e3e0...e2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Holder på med en, og jeg vet jeg har ikke noe med det å gjøre og det burde ikke plage meg heller. MEN det gjør det. Han vil ikke fortelle meg hvor mange han har vært sammen med eller ligget med. Det er en fyr som fremstår seriøs, og en som var veldig bestemt på å «pursue» meg. Uansett, selv om han ikke vil fortelle meg antallet, så nevner han jenter her og der, både ekser og jenter han bare har ligget med. Det er så utrolig mange forskjellige at jeg har ikke styret på tellinga. Jeg er ei som har vokst opp i en streng familie, og har ikke vært med så mange, selv om jeg kunne om jeg ville, så Kanskje derfor jeg forholder meg sånn til hans situasjon. Etter alt han har fortalt meg, så høres han ut som en rundbrenner. Det plager meg fordi jeg har alltid tenkt at «ja, men jeg er ikke ei sånn jente som blir sammen med en sånn fyr». I tillegg har jeg problemer med å stole på folk, og det er ikke så mange som får komme nær meg som han har. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Har så mange tanker, hjernen sier en ting og hjertet sier en annen ting, og magefølelsen endrer seg hele tiden. Kanskje en del av meg tviler på at han er seriøs? Vet ikke hva jeg vil med dette. Det er i hvert fall godt å lufte tankene litt.

Selvfølgelig har du noe med det å gjøre!

Det er fullstendig opp til deg, og bare deg, hvem du vil og ikke vil være sammen med, og på hvilket grunnlag. Og du skylder heller ikke hverken forklaring eller rettferdiggjøring til en levende sjel.

Jeg hadde aldri vært interessert i den kvinnelige varianten av han fyren du beskriver.

Å påstå at din seksuelle fortid liksom "ikke betyr noe" for en som kanskje skal inngå et forhold med deg, det er like åndssvakt som om din økonomiske adferd i fortiden ikke skulle bety noe for en som kanskje skal låne deg en stor pengesum.

Dette er bare pseudo-"moderne" pisspreik.

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (4 timer siden):

Det er fullstendig opp til deg, og bare deg, hvem du vil og ikke vil være sammen med, og på hvilket grunnlag. Og du skylder heller ikke hverken forklaring eller rettferdiggjøring til en levende sjel.

Jeg hadde aldri vært interessert i den kvinnelige varianten av han fyren du beskriver.

Å påstå at din seksuelle fortid liksom "ikke betyr noe" for en som kanskje skal inngå et forhold med deg, det er like åndssvakt som om din økonomiske adferd i fortiden ikke skulle bety noe for en som kanskje skal låne deg en stor pengesum.

Ikke ofte jeg er enig med deg, men nå er jeg det jammen. Fortid forutsier framtid, med mindre vedkommende har gått gjennom en  eller annen totalt omveltning.

Anonymkode: 86afa...a52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, ClausSaus said:

Selvsagt betyr en persons seksuelle fortid noe. Spørsmålet er bare om den sier noe om hvor godt personen fungerer i et fast forhold, og det kan man jo ikke si at det gjør. Om noe sier det mer om personens tekniske ferdigheter på soverommet enn i hvilken grad hen vil være trofast i et forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...