PurpleRain Skrevet 28. februar 2023 #1 Del Skrevet 28. februar 2023 …på en dårlig måte/sånn at det høres ut som om at du er en dårlig person. Jeg tjener penger på babyer som er så syke at de kanskje ikke overlever. Din tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Balloon Skrevet 28. februar 2023 #2 Del Skrevet 28. februar 2023 Lol. Jeg forsøpler og forgifter planeten, for å gi folk muligheten til å fylle hjernene sine med tankeløst og deprimerende sludder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg tilbringer hele dagen sammen med andres drittunger, og prøver å fikse manglende oppdragelse hjemmefra. Anonymkode: 4a569...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 1. mars 2023 #4 Del Skrevet 1. mars 2023 (endret) .. Endret 5. mars 2023 av Athena Freyja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg tjener penger på at andre er personer er syke og arbeidsløse. Anonymkode: 6ea82...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #6 Del Skrevet 1. mars 2023 Dyreforsøk Anonymkode: ae450...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 1. mars 2023 #7 Del Skrevet 1. mars 2023 selger og lager datamaskiner til pedofile og andre avvikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå