AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #1 Skrevet 28. februar 2023 Hei. Dattera mi på seks sier hun klør på kvelden. Over hele kroppen. . Hun klarer ikke klø selv, sier hun. Hun har ikke utslett eller tørr hud. Mistenker at det er psykisk. Hva kan hjelpe mot sånt? Anonymkode: f732b...0ba
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #2 Skrevet 28. februar 2023 Er hun veldig trett når hun begynner å klø? Vet ikke om det er tilfelle med din datter som med meg, men jeg får intens kløe over hele kroppen når jeg blir for trett. Jeg har ingen eksem, utslett, tørr hud osv, men føles som om kløen sitter inni kroppen. Sikkert psykisk, har aldri tenkt så nøye på det, vet bare at når kløen kommer trenger jeg å sove😄 Anonymkode: 2c03a...4a4 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #3 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er hun veldig trett når hun begynner å klø? Vet ikke om det er tilfelle med din datter som med meg, men jeg får intens kløe over hele kroppen når jeg blir for trett. Jeg har ingen eksem, utslett, tørr hud osv, men føles som om kløen sitter inni kroppen. Sikkert psykisk, har aldri tenkt så nøye på det, vet bare at når kløen kommer trenger jeg å sove😄 Anonymkode: 2c03a...4a4 Det kan godt være at hun er trøtt ja for det er i forbindelse med søvn og legging. Når jeg tenker etter sliter jeg med det samme, men ikke såå intenst... Anonymkode: f732b...0ba
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #4 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det kan godt være at hun er trøtt ja for det er i forbindelse med søvn og legging. Når jeg tenker etter sliter jeg med det samme, men ikke såå intenst... Anonymkode: f732b...0ba Klør hun i søvne da? 😊 Jeg får skikkelig intens kløe, såpass ille at jeg ikke klarer å sitte stille. Anonymkode: 2c03a...4a4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #5 Skrevet 28. februar 2023 Jeg ble kvitt min indre og ytre kløe når jeg sluttet å spise kokos. Den var værst når jeg var trøtt og skulle sove. Anonymkode: 5a87e...ce1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #6 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Dattera mi på seks sier hun klør på kvelden. Over hele kroppen. . Hun klarer ikke klø selv, sier hun. Hun har ikke utslett eller tørr hud. Mistenker at det er psykisk. Hva kan hjelpe mot sånt? Anonymkode: f732b...0ba Høres ut som: skabb midd i sengen parfymer i sengetøyet Anonymkode: 93bcc...12e 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #7 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Klør hun i søvne da? 😊 Jeg får skikkelig intens kløe, såpass ille at jeg ikke klarer å sitte stille. Anonymkode: 2c03a...4a4 Nei hun klør ikke i søvne💕 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Høres ut som: skabb midd i sengen parfymer i sengetøyet Anonymkode: 93bcc...12e Skifter sengetøy ofte, og nei det er ikke skabb, det har jeg sjekka 😊også er det kun på kvelden. Men ja, kan være parfymen.. Anonymkode: f732b...0ba
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #9 Skrevet 1. mars 2023 Capazitet skrev (12 timer siden): Canoderm salve. Fås på apotek Hun har hatt, men hun sier den svir og da kan hun gråte å få raserianfall.. Lenge. Anonymkode: f732b...0ba
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #10 Skrevet 1. mars 2023 Ville kuttet ut tøymykner for å se om det hjelper. Jeg klør over hele kroppen om jeg må sove i sengetøy som er vasket med tøymykner. Anonymkode: 0e032...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå