Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2005 #1 Skrevet 26. desember 2005 I morgen? Hvilken dag? SHOPPE!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Madeline Skrevet 26. desember 2005 #2 Skrevet 26. desember 2005 Enkelte butikker begynner nok salget i morgen mens andre venter til januar. Følg med i avisa i morgen.
Gjest gjest 0 Skrevet 26. desember 2005 #3 Skrevet 26. desember 2005 Elkjøp begynner iallefall salget i morgen... Jeg tror og innbiller meg at de fleste klesbutikker venter til etter nyttår... Flere av de har iallefall sagt at man må bytte julegavene i løpet av romjula.
Gjest Madeline Skrevet 26. desember 2005 #4 Skrevet 26. desember 2005 Jeg tror og innbiller meg at de fleste klesbutikker venter til etter nyttår... Flere av de har iallefall sagt at man må bytte julegavene i løpet av romjula. ← H&M her i byen pleier og begynne salget i romjula.
Ephemera Skrevet 26. desember 2005 #5 Skrevet 26. desember 2005 Jeg regner med at de fleste butikkene begynner salget på selskapsklær imorgen ihvertfall. Vivikes har hatt 50 % på alle selskapsklær hele uken som var. Skal se om jeg finner noen kupp på salget, jeg også, men nå gleder jeg med stort til vårklærne kommer inn Og det begynner som regel å komme inn vårklær samtidig som salget begynner. Men ja, følg med i avisa imorgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå