Gå til innhold

Grrrr, dumt at man blir fysen på kvelden!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dumt at man blir fysen på kvelden… Sørger nå for å ha et fruktfat stående. Kan ikke ha kjeks, sjokolade og snacks i skapene her! De roper på meg! Vil så gjerne ta ‘’noen grep’! Hva med deg, er du standhaftig? Teori og praksis er to ulike ting!

Just saying😝

Endret av Rødstrupa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser en god middag, så er det ikke mat etterpå. Enkelt. Får mat igjen i morgen, trenger ikke noe etter middag. I helgen så blir det gjerne litt på kvelden, spesielt om vi har gjester, men til hverdags er det en uvane som bør kuttes. Det er vanskelig å beregne mengder når man småspiser hele kvelden. 

Anonymkode: 78a93...558

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg spiser en god middag, så er det ikke mat etterpå. Enkelt. Får mat igjen i morgen, trenger ikke noe etter middag. I helgen så blir det gjerne litt på kvelden, spesielt om vi har gjester, men til hverdags er det en uvane som bør kuttes. Det er vanskelig å beregne mengder når man småspiser hele kvelden. 

Så fint (for deg) at det er så enkelt for deg, da :)

Anonymkode: 0a4c9...b0c

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Spiser i gjennomsnitt 3 måltider pr dag. Frokost, lunsj og middag kl 1730. Prøver  å ikke spise før neste dags frokost.  Når man blir fysen er man ikke sulten, men man har lyst på noe…

Endret av Rødstrupa
  • Liker 1
Skrevet

Vet hvordan det er. Drikker masse vann, det hjelper for meg. 

• Liker 1
Skrevet

Frukt og karbohydrater på kvelden gir meg høy insulin og etterfølgende lavt blodsukker og lyst på mer. 

Nå har jeg spist Cottage cheese som har vært en tur i blender med litt sitronsaft og litt stevia oppi. Godt det 😋

Anonymkode: 7c152...ec7

• Liker 1
Skrevet

Drikker vann og spiser gulerøtter,da går søtsuget oftest over.

Anonymkode: fb351...d5e

• Liker 2
Skrevet

Jeg er også sånn, det roper på meg fra skapet 😂 Men har fungert godt for meg   å alltid ha gulrøtter i kjøleskapet, da knasker jeg heller på det, istedenfor godis.

• Liker 2
Skrevet

Det svinger veldig, enkelte kvelder er jeg fysen, andre ikke. Men det går greit å ha det liggende.

Anonymkode: b08e0...1a2

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet

Kjøpte mange esker med kvikk lunsj i Sverige på tilbud. Spiser sikkert 2-3 stk til kvelden 😆

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Frukt og karbohydrater på kvelden gir meg høy insulin og etterfølgende lavt blodsukker og lyst på mer. 

Nå har jeg spist Cottage cheese som har vært en tur i blender med litt sitronsaft og litt stevia oppi. Godt det 😋

Anonymkode: 7c152...ec7

Jeg heller litt  Biola uten over små biter av et eple, friskt og godt!

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Har sjokolade og ostepop som ligger og roper her nå, men jeg må bare være sterk. Av og til går jeg en tur ut for å få noe annet å tenke på, på kvelden når søtsuget kommer. Er blitt en livsstil, men det er veldig hardt, spesielt på kveldene så føler med deg ❤️ Jeg kan nesten ikke spise noe mer i helgene heller, for det legger seg rett på skinka 😅

Skrevet

Dropp frukten også. Ikke spis noe.

Det tar 1-3 uker, men så vil du slutte å være "fysen". 

Det du holder på med nå er å opprettholde en psykisk avhengighet etter å putte noe i munnen. Ikke så ille så lenge du spiser et eple. Men den dagen du har chips eller rester i huset, eller ost og brød for den sags skyld, så er det raskt det du tyr til. 

Anonymkode: 20f8b...16e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...