Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste? Har fått ønske om broderte puter av mange, så i dag satte jeg med ned og bestemte hvem som skulle prioriteres, og bestilte 7 broderisett. Føltes litt rart, siden i morgen er det vår i følge kalenderen, men også litt godt å vite at jeg kan lage gaver i rolig tempo gjennom hele året. Mange skal iallefall få oppfylt ønske om en myk julegave fra meg.

Anonymkode: a1c05...1ee

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du er ikke den eneste, jeg begynte å kjøpe julegaver i romjul salget i fjor :) Handler julegaver og bursdagsgaver når jeg finner noe på salg og tilbud som passer til vedkommende. Har liste på mob så jeg noterer og holder orden på gavene og til dem jeg kjøper til.  Jeg vet om mange som lager julegaver året rundt, som syr, hekler, strikker, broderer osv.  Du er ikke alene så kos deg med å lage julegaver nå selv om det er vår og 1 mars i morgen :)

Anonymkode: 6e69c...73b

• Liker 1
Skrevet

Jeg begynte å kjøpe julegaver i romjula salget. Planlegger også å strikke noen votter og sokker snart.

Anonymkode: 19434...e3b

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns faktisk det høres deilig ut. Akkurat gaver syns jeg er greit å være tidlig ute med. Det er hektisk nok i november-desember, liksom.

Anonymkode: 462ab...87c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også begynt. Skal strikke gaver i år og liker å ha god tid

Anonymkode: 55e62...fe5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Julegaver begynner jeg ikke med før til høsten. Jeg har ikke mulighet til å handle gaver nå og la de ligge så lenge at de ikke kan byttes.

Anonymkode: f9eb1...1fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...