AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #1 Skrevet 28. februar 2023 Mannfolkene lå flate men på grunn av min kristne oppdragelse lå jeg kun med han jeg er gift med på 22. året..Nå er ikke ekteskapet særlig hett og det går mot skilsmisse. Jeg angrer sånn på at jeg ikke levde og utforsket mer da jeg hadde muligheten. Nå er det for sent.. Anonymkode: e111e...246 3 5 1
svartkatt Skrevet 28. februar 2023 #2 Skrevet 28. februar 2023 Det er ikke for sent før du er død. 18 1 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #3 Skrevet 28. februar 2023 Er ikke for sent, så fort dere er skilt er det bare å sette igang! Når man var 18 og 25 var sex håpløst uansett, guttene hadde ikke peil. Nå kan du få god sex med menn i 30 og 40 årene Anonymkode: d2c44...f0d 6 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #4 Skrevet 28. februar 2023 Eller så kan du jo gjøre som en annen kvinne her som tror det er normalt at du finner deg en tidlig i tyveårene. Anonymkode: 1ebc3...a8a 1
Flintis Skrevet 28. februar 2023 #5 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mannfolkene lå flate men på grunn av min kristne oppdragelse lå jeg kun med han jeg er gift med på 22. året..Nå er ikke ekteskapet særlig hett og det går mot skilsmisse. Jeg angrer sånn på at jeg ikke levde og utforsket mer da jeg hadde muligheten. Nå er det for sent.. Anonymkode: e111e...246 Hvorfor mener du det er for sent og hvorfor har du ikke utforsket med han du ble gift med? 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #6 Skrevet 28. februar 2023 Flintis skrev (3 minutter siden): Hvorfor mener du det er for sent og hvorfor har du ikke utforsket med han du ble gift med? Fordi mannen min og jeg er ferdig med hverandre og det er begrenset hvor spennende det er å utforske med samme person over så mange år. Jeg er så lei meg for at jeg ikke tillot meg sex med flere da jeg hadde sjansen. Det var stadige tilbud og jeg takket nei til den ene flotte karen etter den andre. Jeg skulle være så ordentlig og kun holde meg til en person i livet. Når ekteskapet gikk galt og mannen min hadde masse erfaring før han møtte meg, blir jeg ekstra trist når jeg tenker på det. Jeg lengter etter sex hver dag, men tviler på at det vil skje igjen.. Anonymkode: e111e...246 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #7 Skrevet 28. februar 2023 Om det hjelper har jeg hatt mange one night stands, men ingen av dem var særlig imponerende. Anonymkode: 1ca31...f22 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #8 Skrevet 28. februar 2023 Jeg giftet meg da jeg var 24. Hadde da kun hatt sex med 2 før henne. Var 10 år med lite/ kjedelig sex. Etter skilsmissen åpnet en ny verden seg og jeg fikk prøvd mye som min kone sa nei til. Det er ikke for sent . Jeg er 40 nå og beste sexlivet er nå. Anonymkode: 401b7...4a6 4 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #9 Skrevet 28. februar 2023 Jeg er 47 og får så mye sex jeg bare vil, med menn helt ned i 20-årene (jeg gjør ikke det da), men poenget var at alder er ingen hindring for å ha sex med menn. Bare last ned tinder du. Kan til og med bli litt for mye av det gode, bare pass på hjertet og selvtilliten din. Anonymkode: 59311...b65 6 4
Arild37 Skrevet 28. februar 2023 #10 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Mannfolkene lå flate men på grunn av min kristne oppdragelse lå jeg kun med han jeg er gift med på 22. året..Nå er ikke ekteskapet særlig hett og det går mot skilsmisse. Jeg angrer sånn på at jeg ikke levde og utforsket mer da jeg hadde muligheten. Nå er det for sent.. Anonymkode: e111e...246 Hvor gammel er du? Det er aldri for sent til å utforske sin seksualitet 6
Flintis Skrevet 28. februar 2023 #11 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi mannen min og jeg er ferdig med hverandre og det er begrenset hvor spennende det er å utforske med samme person over så mange år. Jeg er så lei meg for at jeg ikke tillot meg sex med flere da jeg hadde sjansen. Det var stadige tilbud og jeg takket nei til den ene flotte karen etter den andre. Jeg skulle være så ordentlig og kun holde meg til en person i livet. Når ekteskapet gikk galt og mannen min hadde masse erfaring før han møtte meg, blir jeg ekstra trist når jeg tenker på det. Jeg lengter etter sex hver dag, men tviler på at det vil skje igjen.. Anonymkode: e111e...246 Jeg forstår at dere er ferdige med hverandre nå, men når det var nytt kunne dere vel ha utforsket om han da ikke var ferdig for egen del da. Du kan sikkert finne noen å ha sex med, eller synes du de på egen alder blir for gamle så det er derfor du angrer? Eller hvorfor er det håpløst liksom? 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #12 Skrevet 28. februar 2023 Arild37 skrev (4 minutter siden): Hvor gammel er du? Det er aldri for sent til å utforske sin seksualitet Jeg er 46 Anonymkode: e111e...246
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #13 Skrevet 28. februar 2023 Flintis skrev (3 minutter siden): Jeg forstår at dere er ferdige med hverandre nå, men når det var nytt kunne dere vel ha utforsket om han da ikke var ferdig for egen del da. Du kan sikkert finne noen å ha sex med, eller synes du de på egen alder blir for gamle så det er derfor du angrer? Eller hvorfor er det håpløst liksom? Vi utforsket mye forskjellig, men jeg skulle så gjerne vært sammen med flere da jeg var ung. Jeg er 46 og man kan sikkert finne noen spreke menn på min alder, men skulle gjerne hatt dette gjort da jeg var i tjueårene og mennene likeså. Anonymkode: e111e...246 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #14 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Mannfolkene lå flate men på grunn av min kristne oppdragelse lå jeg kun med han jeg er gift med på 22. året..Nå er ikke ekteskapet særlig hett og det går mot skilsmisse. Jeg angrer sånn på at jeg ikke levde og utforsket mer da jeg hadde muligheten. Nå er det for sent.. Anonymkode: e111e...246 Hvorfor er det for sent i en alder av 46 år? Jeg er 48 og har fortsatt sex og har ikke tenkt å slutte å ha det med det første. Anonymkode: 38739...4ae 6 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #15 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg giftet meg da jeg var 24. Hadde da kun hatt sex med 2 før henne. Var 10 år med lite/ kjedelig sex. Etter skilsmissen åpnet en ny verden seg og jeg fikk prøvd mye som min kone sa nei til. Det er ikke for sent . Jeg er 40 nå og beste sexlivet er nå. Anonymkode: 401b7...4a6 Det er godt å høre at det finnes håp:) Anonymkode: e111e...246 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #16 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 46 Anonymkode: e111e...246 En venninne av meg trodde hun måtte være aseksuell opp til 40 årene, for selv om hun husket å ha vært kåt som ungdom hadde hun bare vært med en mann som dyttet pikken inn, kjørte hastig på i maks to minutter, og det var det. Med årene var derfor sex blitt noe veldig negativt for henne, og kroppen hadde slått helt av behov for sex. Så ble hun singel, og hun er jammen ikke mye aseksuell lenger. Har endelig fått oppleve hva sex skal og kan være. Det er ikke for sent. Anonymkode: a85b0...ec9 3 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #17 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi utforsket mye forskjellig, men jeg skulle så gjerne vært sammen med flere da jeg var ung. Jeg er 46 og man kan sikkert finne noen spreke menn på min alder, men skulle gjerne hatt dette gjort da jeg var i tjueårene og mennene likeså. Anonymkode: e111e...246 Sex med unge menn er ikke alltid noe særlig når man selv er ung. Virker som en del modne kvinner finner nytelse i det, men det er nok fordi de bedre enn unge kvinner vet å kreve i senga. Tar kontroll, og setter kloke grenser også. Unge kvinner er ofte ikke like flinke til det. Som en som har vært ung kvinne med unge menn kan jeg ikke si at du gikk glipp av noe særlig. Ingenting du ikke kan oppleve nå, bedre. Anonymkode: a85b0...ec9 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #18 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi utforsket mye forskjellig, men jeg skulle så gjerne vært sammen med flere da jeg var ung. Jeg er 46 og man kan sikkert finne noen spreke menn på min alder, men skulle gjerne hatt dette gjort da jeg var i tjueårene og mennene likeså. Anonymkode: e111e...246 På det tidspunktet (da du var ung) ønsket du ikke å ha sex med andre. Det er derfor dumt å nå skulle ønske at du ønsket noe annet enn det du gjorde som ung. 46 er ikke mye. Du har noen tiår til hvor du kan ha så mye sex du bare ønsker. Om du skal bruke tiden til å se bakover, vil du ikke komme deg fremover. Anonymkode: a755a...f99 6
Arild37 Skrevet 28. februar 2023 #19 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er 46 Anonymkode: e111e...246 Det er ikke for sent. Helt siden jeg var i slutten av 20 årene har jeg foretrukket damer på din alder, og vet at jeg er langt ifra den eneste. Det er kanskje litt skummelt når det er så mange år uten å se etter noen andre, men hvis du faktisk ønsker å utforske litt, og ha sex med andre, så vil du ha null problem med det om du tar initiativ. Vi lever bare en gang 3 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #20 Skrevet 28. februar 2023 Har en kollega som giftet seg ung og bare hadde vært med han. Da hun ble rundt 40 pratet hun konstant om lyst til å utforske og det var mye trøbbel med ektemannen. Hun var først utro èn gang med en hun følte mye lidenskap med før hun skilte seg som 42, datet rundt og koste seg med flere menn før hun giftet seg med en ny mann et par år senere og de har det veldig fint sammen. Anonymkode: cee28...6c2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå