AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #1 Del Skrevet 28. februar 2023 Ønsker å kjøpe en god foundation som inneholder SPF... Gjerne 50+ Er det en du kan anbefale?😘 Anonymkode: 52412...57a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #2 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg liker CC-kremen fra IT Cosmetics. Selv om det er spf 50 i denne har jeg allerede begynt å bruke spf 50 under. Anonymkode: 2f662...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #3 Del Skrevet 28. februar 2023 Problemet med tinted spf eller foundation med spf er at det aldri vil være like god dekningsevne (SPF50) som påstås. Fordi for å få 98% dekningsevne av spf så må man ha minst 1,5-2 teskjeer produkt i ansiktet. Og det sier deg selv at så store mengder foundation blir som å smøre seg inn med tjukk leire i ansiktet. Så anslagsvis kan man kalkulere at det ikke er bedre enn spf 15 pga man påfører ikke nok mengde av produktet. Da er det bedre å bruke en SPF50 først, med god mengde og la trekke inn. Og en foundation oppå om man vil ha dekningsgrad til spf 50 Anonymkode: 7a4d3...fca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 28. februar 2023 #4 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg kjøper solkrem som er utgått på dato. Funker fjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 1. mars 2023 #5 Del Skrevet 1. mars 2023 Om du bruker riktig mengde kan du jo prøve IT cosmetics CC. Men da skal du virkelig dynge på. Så ingen kosmetikk vil være tilstrekkelig til å gi beskyttelse. Du må ha vanlig spf. Kan anbefale Garnier Super UV, funker veldig bra alene og under sminke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå