AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #1 Skrevet 28. februar 2023 Ønsker å kjøpe en god foundation som inneholder SPF... Gjerne 50+ Er det en du kan anbefale?😘 Anonymkode: 52412...57a 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #2 Skrevet 28. februar 2023 Jeg liker CC-kremen fra IT Cosmetics. Selv om det er spf 50 i denne har jeg allerede begynt å bruke spf 50 under. Anonymkode: 2f662...83e
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #3 Skrevet 28. februar 2023 Problemet med tinted spf eller foundation med spf er at det aldri vil være like god dekningsevne (SPF50) som påstås. Fordi for å få 98% dekningsevne av spf så må man ha minst 1,5-2 teskjeer produkt i ansiktet. Og det sier deg selv at så store mengder foundation blir som å smøre seg inn med tjukk leire i ansiktet. Så anslagsvis kan man kalkulere at det ikke er bedre enn spf 15 pga man påfører ikke nok mengde av produktet. Da er det bedre å bruke en SPF50 først, med god mengde og la trekke inn. Og en foundation oppå om man vil ha dekningsgrad til spf 50 Anonymkode: 7a4d3...fca 3
Andro Skrevet 28. februar 2023 #4 Skrevet 28. februar 2023 Jeg kjøper solkrem som er utgått på dato. Funker fjell.
AprilLudgate Skrevet 1. mars 2023 #5 Skrevet 1. mars 2023 Om du bruker riktig mengde kan du jo prøve IT cosmetics CC. Men da skal du virkelig dynge på. Så ingen kosmetikk vil være tilstrekkelig til å gi beskyttelse. Du må ha vanlig spf. Kan anbefale Garnier Super UV, funker veldig bra alene og under sminke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå