Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vill bare starte med at Jeg og kjæresten har snart vært sammen i 2 år. vi har en unge på 5mnd, 

I natt fant jeg ut at han har fått tilsendt bilder ta en Annes jente pupper på snapchat, veit ikke hva han svarte på det da han hadde sendt snapp tilbake og ikke skrevet på chat. Så også at dem har også hatt video samtale på snapp litt tidligere på dagen og på kvelden (han dro til en kompis for og levere noe mens jeg satt hjemme med ungen våres) 

Jeg vekka han så klart på kvelden da når jeg så dette og lurte på hva søren han drev med, han sa han ikke hadde sent noe sexuelt tilbake eller noe sånt. Jeg sa da til han at han kunne sagt til henne at dette ikke er greit da han har meg og ungen våres, det var han enig i men tenkte ikke så langt da. (Sant skal sies ho veit jo egentlig at han er i forhold) 

Jeg elsker han virkelig og vill at vi skal fikse opp i det her, får både min del men mest ungen våres. Han lurte på hva jeg vill han skal gjøre for og ordne opp i dette men saken er at jeg virkelig ikke veit, så det jeg trenger er noe tips til og klare og få dette forholdet til og fungere igjen. 

Anonymkode: 66025...294

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er klar over at han mest sannsynlig lyver fullstendig når han sier at han ikke sendte noe seksuelt tilbake? Og mest sannsynlig var har heller aldri hos kompisen - han satt nok i bilen og runka på videosamtale med henne. 

Jeg har vært i din situasjon og der og da, så gjør realiteten så vondt at det er mye enklere for oss å overbevise oss selv om at de forteller sannheten. For alle andre på utsiden, så er disse (dårlige) løgnene svært lett å se gjennom. Det er her man snakker om rosefargede briller, at vi velger å se alt gjennom et filter av kjærlighet. 

Mitt råd til deg er følgende. Sett deg ned, og tenk over det jeg har skrevet nå, og vurder det som sannhet. Tenk også på verst mulig scenario, om de kanskje har truffet hverandre fysisk også. Og deretter tenk gjennom hvordan det vil være dersom det skjer igjen. Hvis du likevel klarer å se for deg at du ønsker å tilgi ham i alle disse scenarioene, så anbefaler jeg deg å bli for barnet sin skyld. Hvis du kun vil klare å tilgi så lenge de rosefargede brillene er på, så bør du dra med det samme - dess raskere, dess bedre.

Statistisk sett, og logisk sett basert på hans dårlige løgner til deg, så er det svært høy sannsynlighet for at han lyver og kan gjøre det igjen. Bare du vet om det er noe du orker å stå i eller ikke.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg tenker han lyver,  garantert seksuelt innhold frem og tilbake mellom de, Og tvilsomt han var hos kompisen,  mer sannsynlig enten fysisk med hun, eller unnskyldning til å være ute av huset for å snakke med hun. 

Anonymkode: 6c391...6d1

• Liker 3
Skrevet

Tenker dere tar en god prat, så er det greit. 

Men behold praten og være åpne med hverandre, og lekenheten

• Liker 1
Skrevet

Dette er utroskap og kan ikke repareres

Anonymkode: c14a1...21a

• Liker 4
Skrevet
billie833111 skrev (1 time siden):

Du er klar over at han mest sannsynlig lyver fullstendig når han sier at han ikke sendte noe seksuelt tilbake? Og mest sannsynlig var har heller aldri hos kompisen - han satt nok i bilen og runka på videosamtale med henne. 

Jeg har vært i din situasjon og der og da, så gjør realiteten så vondt at det er mye enklere for oss å overbevise oss selv om at de forteller sannheten. For alle andre på utsiden, så er disse (dårlige) løgnene svært lett å se gjennom. Det er her man snakker om rosefargede briller, at vi velger å se alt gjennom et filter av kjærlighet. 

Mitt råd til deg er følgende. Sett deg ned, og tenk over det jeg har skrevet nå, og vurder det som sannhet. Tenk også på verst mulig scenario, om de kanskje har truffet hverandre fysisk også. Og deretter tenk gjennom hvordan det vil være dersom det skjer igjen. Hvis du likevel klarer å se for deg at du ønsker å tilgi ham i alle disse scenarioene, så anbefaler jeg deg å bli for barnet sin skyld. Hvis du kun vil klare å tilgi så lenge de rosefargede brillene er på, så bør du dra med det samme - dess raskere, dess bedre.

Statistisk sett, og logisk sett basert på hans dårlige løgner til deg, så er det svært høy sannsynlighet for at han lyver og kan gjøre det igjen. Bare du vet om det er noe du orker å stå i eller ikke.

Dette! Og, han lyver til deg. Det er ikke mulig å jobbe gjennom noe før han innrømmer hva som har skjedd, det er i hvert fall første bud; om han ikke kan legge seg flat og være ærlig, så hva fa*n skal dere jobbe gjennom? Det er ingen ærlighet eller tillit der når han har trådt over flere grenser. Steg 1 er liksom at han har lagt til/aksepter/oppsøkt dama og har henne på snap, så er det flere steg der hvor han har skjult, løyet eller gjort ting han ikke skal.

Hadde ikke på tørre møkka trodd noe han sa før han kom med hele historien. SÅ kan du vurdere hva du skal gjøre videre.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Be han om å vise Google timeline (hvis det er påslått) for å bevise at han faktisk var hos kompisen.

Anonymkode: 89d64...a44

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre om hvordan du fant ut av dette? I å med at du måtte vekke han og spørre han om det? Snoker du på tlf hans mens han sover OG finner noe muffins, så er vel forholdet kjørt uansett spørr u meg

Anonymkode: bace0...76c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Be han om å vise Google timeline (hvis det er påslått) for å bevise at han faktisk var hos kompisen.

Anonymkode: 89d64...a44

Rimelig stor sannsynlighet for at han i stedet var hos henne, ja 😕

Anonymkode: 8980a...43d

AnonymBruker
Skrevet

Tror dessverre han lyver så det renner av han. Har nylig vært gjennom noe liknende, og det begynte først med at han sa det var uskyldig flørt før det histe seg at han hadde hatt sex med hun ene han snappet med. Og dette fant jeg ut selv da jeg sjekket google maps adressesøk, da la han seg til slutt flat.

Sjekk google posisjonslogg, goodle aktivitetslogg og adressesøk i Google maps. Du kan også sjekke om han har aktivert "my eyes only" på snap, og om det eventuelt ligger noe i mappen.

Anonymkode: a41ba...c0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...