AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #1 Skrevet 28. februar 2023 Min søsters mann (nå ex) var "fuckfriend" med deres nabo i etasjen under. Ingen følelser involvert-kun sex visstnok. Min exsvoger er sjarmerende og kjekk, og ser nesten bedre ut enn min søster. Damen hun ble bedratt med er ikke noen man vanligvis tenker er attraktiv for et sidesprang. Min søster har snakket så mye om at dette hadde vært lettere å takle og forstå hvis det var en pen dame han hadde som ff, og ikke en under gjennomsnittet mtp utseendet. Han har selv sagt at det dreide seg kun om sex, og da er ikke utseendet så nøye. Som oftest bytter jo menn ut konen med noen yngre og penere men det er vel når det er følelser i bildet, og det var det ikke her, kun beundring fra det annet kjønn. Noen synspunkter? Anonymkode: 494bf...bea
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #3 Skrevet 28. februar 2023 ostekaker skrev (Akkurat nå): Hæ? Hvorfor vil menn knulle ei dame med under gjennomsnittet utseendet når de først skal være utro? Ts Anonymkode: 494bf...bea
Ænema Skrevet 28. februar 2023 #4 Skrevet 28. februar 2023 jeg tenker det er mer det at man føler det er mer "grunn" til å falle for fristelsen for en fin dame, kontra å bli bedratt med den kjedelige. man tenker man ikke er mye verd for partneren når han faktsig ødela forholdet for å dyppe den i den røya :p 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #5 Skrevet 28. februar 2023 Det er mye man kan finne attraktivt med en person selv om hun/han er under gjennomsnittet pen... ? Det er individuelt og ikke noe fasit på hva en person finner attraktivt med en annen. Anonymkode: b4e85...456 7
Hjelpsom Skrevet 28. februar 2023 #6 Skrevet 28. februar 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Min søsters mann (nå ex) var "fuckfriend" med deres nabo i etasjen under. Ingen følelser involvert-kun sex visstnok. Min exsvoger er sjarmerende og kjekk, og ser nesten bedre ut enn min søster. Damen hun ble bedratt med er ikke noen man vanligvis tenker er attraktiv for et sidesprang. Min søster har snakket så mye om at dette hadde vært lettere å takle og forstå hvis det var en pen dame han hadde som ff, og ikke en under gjennomsnittet mtp utseendet. Han har selv sagt at det dreide seg kun om sex, og da er ikke utseendet så nøye. Som oftest bytter jo menn ut konen med noen yngre og penere men det er vel når det er følelser i bildet, og det var det ikke her, kun beundring fra det annet kjønn. Noen synspunkter? Anonymkode: 494bf...bea Huh, hva er A4? Den man er sammen med er verdens vakreste både på innsiden og utsiden hvis det er kjærlighet. Normer som er satt av "industrien" er en hoax og de tjenere enormes summer på å påvirke "deg" fra du er barn. Alle har forskjellige preferanser på hva som er vakkert, men mange, spesielt unge tør ikke å si hva de virkelig liker, ja selv voksne tør ikke. 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #7 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er mye man kan finne attraktivt med en person selv om hun/han er under gjennomsnittet pen... ? Det er individuelt og ikke noe fasit på hva en person finner attraktivt med en annen. Anonymkode: b4e85...456 Skulle tro det var utseende som teller når det liksom kun er snakk om sex, noe det åpenbart ikke er her,iom at dama ikke var spesielt attraktiv. Kanskje ts sin søster føler seg ekstra sveket fordi hun mistenker at det kan ligge følelser bak Anonymkode: 2e587...a5d 3 2
Enmanelskeråhate Skrevet 28. februar 2023 #8 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor vil menn knulle ei dame med under gjennomsnittet utseendet når de først skal være utro? Ts Anonymkode: 494bf...bea Kanskje hun var hyggelig og kåt på en gang? Forandring fryder😂 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #9 Skrevet 28. februar 2023 Useless skrev (Akkurat nå): Huh, hva er A4? Den man er sammen med er verdens vakreste både på innsiden og utsiden hvis det er kjærlighet. Normer som er satt av "industrien" er en hoax og de tjenere enormes summer på å påvirke "deg" fra du er barn. Alle har forskjellige preferanser på hva som er vakkert, men mange, spesielt unge tør ikke å si hva de virkelig liker, ja selv voksne tør ikke. Det der er jo helt feil. Jeg var sammen med mannen min i 16 år. Har aldri tenkt at han var verdens vakreste mann. Han var en bra mann og jeg var veldig forelsket i han, men verdens vakreste mann har jeg aldri tenkt at han er, jeg har jo øyne. Anonymkode: 2e587...a5d 6
Ænema Skrevet 28. februar 2023 #10 Skrevet 28. februar 2023 tenker det var like greit at hun ble kvitt han jeg. han drev jo med dette for spenningens skyld, og ble sikkert kåt på tanken om å kunne bli oppdaget av deg. tror ikke dette var noen fyr å beholde akkurat. egoist av dimensjoner. hadde en ex som holdt på slik. stygge damer var ingen hinder. kun det å ha spenning og føle seg som den fete fyren som klarer å komme unna med å pule naboen. tror tom det at hu var mindre lekker hjalp enda mer på selvfølelsen hans. tragisk 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #11 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var sammen med mannen min i 16 år. Har aldri tenkt at han var verdens vakreste mann. Han var en bra mann og jeg var veldig forelsket i han, men verdens vakreste mann har jeg aldri tenkt at han er, jeg har jo øyne. Anonymkode: 2e587...a5d Så rart. Var du ikke forelska? Anonymkode: 9471f...f6b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #12 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så rart. Var du ikke forelska? Anonymkode: 9471f...f6b Jo, jeg skriver jo det, men jeg synes ikke han var verdens vakreste mann av den grunn😂 Hvis det er et kriterie for kjærlighet tror jeg svææææært mange faller igjennom. De fleste er IKKE sammen med en de anser som verdens vakreste på innsiden og utsiden, men fint for deg at du har et så romantisert forhold til hva du tenker er kjærlighet😅 Anonymkode: 2e587...a5d 5
I Grosny Skrevet 28. februar 2023 #13 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor vil menn knulle ei dame med under gjennomsnittet utseendet når de først skal være utro? Ts Anonymkode: 494bf...bea Tilgjengelighet. Godfølelse. Kos. Rekreasjon. Dame som ikke setter krav? 3 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #14 Skrevet 28. februar 2023 I Grosny skrev (3 minutter siden): Tilgjengelighet. Godfølelse. Kos. Rekreasjon. Dame som ikke setter krav? Dame som ikke setter krav! Der har vi nok svaret. Kvinner under gjennomsnittet stiller generelt få krav. Kan tenke meg de stiller enda mindre krav når de bare er ff. Anonymkode: 2e587...a5d 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #15 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skulle tro det var utseende som teller når det liksom kun er snakk om sex, noe det åpenbart ikke er her,iom at dama ikke var spesielt attraktiv. Kanskje ts sin søster føler seg ekstra sveket fordi hun mistenker at det kan ligge følelser bak Anonymkode: 2e587...a5d Han har sagt at han ikke hadde et snev av følelser for damen og det kun dreide seg om sex og spenning. Ts Anonymkode: 494bf...bea
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #16 Skrevet 28. februar 2023 32 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor vil menn knulle ei dame med under gjennomsnittet utseendet når de først skal være utro? Ts Anonymkode: 494bf...bea Når menn er utro, så er de oftest utro med kvinner som er mindre pene og eldre enn deres partner. Grunnen til at de er utro skyldes ikke at den er utro med er pen... Anonymkode: 52b36...4ce 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #17 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han har sagt at han ikke hadde et snev av følelser for damen og det kun dreide seg om sex og spenning. Ts Anonymkode: 494bf...bea Sagt ja. Hvem sier at det er sannheten😅 Anonymkode: 2e587...a5d
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #18 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvorfor vil menn knulle ei dame med under gjennomsnittet utseendet når de først skal være utro? Ts Anonymkode: 494bf...bea Kanskje personligheten på den nye er bedre Anonymkode: 7c9bc...884 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #19 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Skulle tro det var utseende som teller når det liksom kun er snakk om sex, noe det åpenbart ikke er her,iom at dama ikke var spesielt attraktiv. Kanskje ts sin søster føler seg ekstra sveket fordi hun mistenker at det kan ligge følelser bak Anonymkode: 2e587...a5d Ja, og jeg ser at det da kan føles ekstra sårt for TS. Dersom det er mer indre kvaliteter og kjemi, følelser som du skriver, mellom hennes ex og nabodama. At det går dypere enn utseendet. ser den. Anonymkode: b4e85...456
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #20 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han har sagt at han ikke hadde et snev av følelser for damen og det kun dreide seg om sex og spenning. Ts Anonymkode: 494bf...bea Kanskje det ikke spilte så stor rolle hvordan hun så ut da, ettersom det bare var sex og spenning. Så lenge hun ikke var superstygg. Anonymkode: 8d7dd...223 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå