Gå til innhold

Når jeg gikk på vgs hadde vi en lærer som delte personlige opplysninger om oss elever til oss elever uten tillatelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun bl annet fortalte at jeg hadde adhd og hadde gått på spesial skole 

Og

At en annen mannlig elev hadde blitt seksuellt misbruk av mannlig slektning. 

Dettte synes jeg er så over grenser for hva en lærer kan gjøre. Hadde vært anderledes om hun hadde tillatelse til dele dette om oss. 

Jeg ønsket ikke at de skulle vite at jeg hadde adhd og værtfall ikke at jeg hadde gått på spesial skole og kan aldri tenke meg at den andre gutten ønsket at slike detaljer ble delt til andre medelever. 

Greit nok det at vi gikk i en spesial klasse som skulle ta det på 2 år istede, men likevel.. 

Anonymkode: b46d6...75c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er ikke okay!  Lurer på hva som er galt med enkelte lærere. 

Endret av ostekaker
Skrevet

Jeg fikk i 10 klasse høre fra læreren at en jente i klassen fortsatt var sengevæter. Det har jeg tenkt mye på. Fortalte det aldri til noen, men ikke greit. Tenk hvor mye hun hadde blitt mobbet om dette kom ut😱

Anonymkode: 1c7f8...873

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk i 10 klasse høre fra læreren at en jente i klassen fortsatt var sengevæter. Det har jeg tenkt mye på. Fortalte det aldri til noen, men ikke greit. Tenk hvor mye hun hadde blitt mobbet om dette kom ut😱

Huff.. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For en dårlig lærer jeg tenker når du er sengevæter fortsatt som 15 år er det noe alvorlig galt. 

Endret av ostekaker
  • Liker 1
Skrevet

Jeg sluttet på vgs tredje året pga. Mistrivsel og livet generelt.

Skulle ha en vanlig elevsamtale med læreren, knakk sammen og begynte å hylgråte og sa til han at jeg slutter, og bare dro. Han viderefortalte så hele klassen (hvorav ingen var interessert i å være venn med meg) at jeg gråt og slutta, fikk jeg vite i ettertid:) 

Anonymkode: dbaf0...511

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg sluttet på vgs tredje året pga. Mistrivsel og livet generelt.

Skulle ha en vanlig elevsamtale med læreren, knakk sammen og begynte å hylgråte og sa til han at jeg slutter, og bare dro. Han viderefortalte så hele klassen (hvorav ingen var interessert i å være venn med meg) at jeg gråt og slutta, fikk jeg vite i ettertid:) 

Anonymkode: dbaf0...511

😮

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...