AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #1 Skrevet 28. februar 2023 Hei! Fikk nettopp melding om at en time jeg skulle ha til behandling i morgen er avlyst! Jeg har ventet så lenge på denne timen, og selv om det høres helt idiotisk ut, så har livet den siste tiden egentlig bare handlet om å holde ut til denne dagen endelig skulle komme. Jeg pleier å bite tenna sammen, og ta meg kraftig sammen, men nå kjenner jeg at det er veldig vanskelig. Jeg er rett og slett helt rådvill. Vet ikke om jeg skal be on sykemelding, bare reise avgårde og forsvinne, eller om jeg klarer å bare stå i det. Føler dette er den største krisen jeg har stått i, det virker helt umulig å ta seg til noe. Jeg har forpliktelser med både barna og jobben helt frem til tirsdag neste uke, da går jeg av jobb. Vet ikke om jeg klarer noen av delene nå. Hva skal jeg gjøre?? Anonymkode: 59b8c...732
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #2 Skrevet 28. februar 2023 Mental helse chat bruker jeg noen ganger når jeg opplever meg helt overveldet. Noen ganger møter jeg på folk som ikke forstår noe, da blir jeg sint, men likevel en bedre følelse enn jeg hadde før jeg tok kontakt (sinne er bedre enn å føle seg overveldet av redsel og fortvilelse). Andre gang møter jeg engler, som klarer å hjelpe meg til å samle meg. Også fått konkrete tips som om å be om sykemelding og på hvilke grunnlag, hjelp til å formulere meg og sette ord på fortvilelsen og hva det går ut over. Anonymkode: d240c...bda 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #3 Skrevet 28. februar 2023 Kan du ringe fastlegen i morgen tidlig å få en akuttime? Fikk du nytt tidspunktt for behandling så du har noe å fokusere mot? Anonymkode: 05cdf...c3c
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #4 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan du ringe fastlegen i morgen tidlig å få en akuttime? Fikk du nytt tidspunktt for behandling så du har noe å fokusere mot? Anonymkode: 05cdf...c3c Nei, fikk vare beskjed om at behandler kontakter meg når hen er frisk. Anonymkode: 59b8c...732
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå