Gå til innhold

Shit. Jeg har begynt å mislike ting han gjør eller måten han er på.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle tro at jeg etter 17 år hadde lært meg å like de små tingene han gjør, men det er faktisk motsatt. De irriterer meg.
Sånn som måten han ender alle setninger med «ehe, ikke sant?» Eller måten han går på. Eller det at han alltid må henge opp klærne på en spesifikk måte når han kler av seg på kvelden. Eller at han ringer meg for å spørre om de minste ting, at han aldri kan ta en avgjørelse selv. Ikke det at jeg kjefter eller irettesetter han, jeg hadde satt pris på litt selvstendighet. I tillegg fremstår han litt dumt til tider. Her forrige dagen spurte han meg hva «genuin» betyr. Alle voksne vet vel hva genuin betyr? Sånne eksempler har jeg sikkert 40-50 av. Han aner f.eks ikke hvordan man koker ris. Jeg er litt lei av å måtte lære opp en voksen mann.

Det er sikkert ting som irriterer han med meg og, men neida, når jeg spør om det sier han at det ikke er noe. 
Hva er dette? Hvorfor er jeg blitt sånn? 

Anonymkode: 40387...1dc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er faring er at jo mer voksen jeg blir, jo mindre bullshit er jeg villig til å ta. Jeg gidder ikke å bruke min dyrebare tid på fjas. 

Nå er ungene store, og en partner for meg skal være et stort pluss i hverdagen min. Det skal ikke være en grunn til frustrasjon. Jeg kan klare meg helt strålende alene. Jeg trenger ikke en mann, så om jeg skal ha en så er det fordi jeg LNSKER å ha ham. 

Det høres ut som om du er litt på samme sporet, og innser at mannen er mer hassle enn en bonus for deg? Altså, les på pakken hvordan risen skal kokes. Vær selvstendig. Jeg er ferdig med å være mor, jeg vil ha en partner. 

Anonymkode: 04591...943

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det går mot slutten nå. Er bare å dumpe han, dette blir bare værre og du kommer bedre ut av det selv om du går nå enn å surre rundt i forholdet etter alle følelsene er borte og det bare blir muggen stemning og pliktsex

Anonymkode: eb3cb...4ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Det går mot slutten nå. Er bare å dumpe han, dette blir bare værre og du kommer bedre ut av det selv om du går nå enn å surre rundt i forholdet etter alle følelsene er borte og det bare blir muggen stemning og pliktsex

Haha. Pliktsex har jeg hatt i minst fem år.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha. Pliktsex har jeg hatt i minst fem år.

Da er du allerede fem år på overtid i dette forholdet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da er du allerede fem år på overtid i dette forholdet.

Mener du det? Går det ikke an å finne tilbake? Få lyst på deilig, lidenskapelig sex igjen med han?

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Mener du det? Går det ikke an å finne tilbake? Få lyst på deilig, lidenskapelig sex igjen med han?

Tror ikke det nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...