Gå til innhold

Noen som har brukt spilevegg-prater?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt. Ikke disse men den dyrere variant fordi ved nærmere glans ser disse veldig billig og "fake" ut. 

Men hva mener du? Fjerne deler av platen bak? For stikkontakt liksom? For det har vi gjort og det går fint. Eller hva mente du egentlig..

Anonymkode: fe5cc...385

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi har brukt. Ikke disse men den dyrere variant fordi ved nærmere glans ser disse veldig billig og "fake" ut. 

Men hva mener du? Fjerne deler av platen bak? For stikkontakt liksom? For det har vi gjort og det går fint. Eller hva mente du egentlig..

Vi ønsker å bruke noe sånt på en vegg hvor det er en trapp. Så vil ha det tett mellom spilene på selve veggen, men ha det åpent mellom spilene i selve trappa. Vanskelig å forklare 😅 vil altså fjerne platen bak på halve platen, slik at spilene stikker opp uten noe bakgrunn. Tror du det er mulig på de du har brukt? 

Anonymkode: 5e2a7...a7e

AnonymBruker
Skrevet

nei, det er ikke mulig. De spillene er kjempesmå, kjempetynne, de i seg selv vil ikke holde seg rett, du vil ikke klare å skru de inn i trappa. De er også limt på disse platene. De er ikke laget av tre, det er mdf. Og de er bare laminert på 1 side, de du linker til. De har andre, som er laminert på 3 sider, de er dyrere. Men ingen av de er laminert på baksiden, der de er limt til plata, de er altså ikke fine der. Om du i det hele tatt klarer å rive de av. 

skjønner du min forklaring? vet ikke om jeg klarte å få det frem.. de er ikke laget av heltre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

nei, det er ikke mulig. De spillene er kjempesmå, kjempetynne, de i seg selv vil ikke holde seg rett, du vil ikke klare å skru de inn i trappa. De er også limt på disse platene. De er ikke laget av tre, det er mdf. Og de er bare laminert på 1 side, de du linker til. De har andre, som er laminert på 3 sider, de er dyrere. Men ingen av de er laminert på baksiden, der de er limt til plata, de er altså ikke fine der. Om du i det hele tatt klarer å rive de av. 

skjønner du min forklaring? vet ikke om jeg klarte å få det frem.. de er ikke laget av heltre. 

Skjønte hva du mente 😃 takk for svar, det var oppklarende!! 

Anonymkode: 5e2a7...a7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...