Gå til innhold

Når menn snakker om andre damer

Anbefalte innlegg

Gjest ikke innlogget
Skrevet

Når jeg leste et svar lenger nede her om ei som hadde hatt en eks-PV som snakket om damer han hadde ligget med og damer han synes var sexy, kom jeg til å tenke på en historie fra mitt eget liv:

Jeg hadde "håldt på" en stund med en fyr og for å gjøre en lang historie kort så gjorde jeg noe i fylla som såret ham, han flyktet og kom ikke tilbake før tre uker, vi snakket sammen og ble sånn delvis enige om at det ikke var noe vits i å innlede et forhold da jeg skulle flytte til høsten (dette var i sommer) så vi kom til å bo langt unna hverandre i minst ett år. Han foreslo at vi kunne kalle det en "sommerflørt". Så sa han at han håpte vi kunne beholde kontakten og være venner.

Jeg var ganske lei meg etterpå og regnet med at det var det.

Etter en uke ringte han meg i fylla, vi hadde sex igjen og slik fortsatte det noen ganger. Det var som regel i fylla han ringte (og når han var skikkelig full snakket han om at han var vel ikke bra nok for meg osv. men dette har jeg ikke tatt så veldig alvorlig da jeg vet at han sier mye rart i fylla), men han har også tatt kontakt noen ganger han har vært edru og en gang kom han på besøk til meg etter et forspel i stedet for å gå ut med kompisene.

Nå var ikke egentlig historien min poenget her, men det jeg egentlig lurer på er hvorfor noen menn har slikt stort behov for å snakke om andre damer til jenter de har/har hatt et eller annet forhold til. En gang (dette var rett etter at jeg hadde såret ham i fylla) følte han feks for tilfeldigvis å nevne en dame på tv som han synes var råsexy (dette var etter andre meldingen jeg sendte ham og hadde lite med tema å gjøre), en annen gang skulle han absolutt vise meg bildene han hadde på mobilen der flere av dem var av venninner og kvinnelige bekjente (noen av dem i bikini som han hadde tatt på ferie), en gang viste han meg et bilde av ei dame han hadde vært på forspel hos (som forøvrig var forlovet) og snakket mye om hvor nydelig hun var. Samme kvelden måtte han også fortelle meg at han synes en venninne av meg hadde blitt så søt.

Hvorfor er det så forbanna viktig å snakke om andre damer til damer en har sex med??? :sur: Hvis det er for å vise at de ikke er interessert i noe forhold så er det faktisk 100 ganger bedre å bare si det rett ut!!! Er det for å "ta hevn" eller gjøre dama sjalu eller er menn bare rett og slett så dumme og hensynsløse?!! :overrasket:

Det skal også nevnes at jeg har sagt til ham at jeg er glad i ham, og jeg tror ganske sikkert han vet at jeg har hatt følelser for ham selv om jeg aldri har sagt at jeg har vært forelsket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne gutten/mannen du refererer til høres ut som en av de sløveste knivene i skuffen, men hvem er jeg til å påpeke dette.. du synnes vel han er herlig likevel! Eller?

Skrevet

Slik er det svært få menn med noe KVALITET som oppfører seg. Du har valgt en tulling.

Skrevet

Tror menn som absolutt MÅ snakke om andre damer og opplevelser med tidligere "partnere" er usikre på seg selv eller rett og slett dumme og tankeløse :frustrert: Ingen er vel interessert i å høre om andre damer? Hadde han likt at du hadde gitt detaljerte opplysninger om andre menn, tidligere partnere eller kommentert menn du synes er lekre? Tror ikke det. Tror jeg hadde svart med samme mynt og så avslutta all kontakt med han. Håper at han da hadde forstått poenget. ;)

Skrevet

Har gjort det selv! Forskjellige motiver. En gang var det for å finne ut om damen var veldig sjalu. En annen gang for å belyse hva man mente med skjønnhet og hva man oppfattet som sexy. Og noen ganger driter man seg bare ut. Som man kan gjøre ved alle tema og kommunikasjon i mange sammenhenger.

Hvorfor spør du ikke heller hva typen prøver å formidle?

Skrevet

Han prøvde vel å gi inntrykk av at han var ettertraktet og/eller prøvde å gjøre deg sjalu.

Med andre ord: Han var en usikker tulling.

-Babyboy

Skrevet

Jeg tror faktisk mannen ikke tenker over at du faktisk har følelser for han og ikke er helt objektiv - samt at du virkelig ikke har interesse av å høre.

Kanskje han ser på deg som en kompis og glemmer hvilket kjønn du er i farten.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet
Jeg tror faktisk mannen ikke tenker over at du faktisk har følelser for han og ikke er helt objektiv - samt at du virkelig ikke har interesse av å høre.

Kanskje han ser på deg som en kompis og glemmer hvilket kjønn du er i farten.

Vel..Vi hadde jo hatt noe på gang bare 3-4 dager før han absolutt måtte kommentere dama på TV, så det er i så fall litt merkelig at han bare kan gå over til "vennemodus" etter så kort tid? :forvirret:

Jeg tror faktisk heller jeg støtter svaret til BabyBoy. Når jeg tenker nøye etter er det flere ting som tyder på at han er litt usikker, og jeg tror egentlig man skal være temmelig dum før det faller seg helt naturlig å snakke om andre damer hver gang muligheten byr seg!

Skrevet

Jeg mente ikke at dere er i vennemodus, men noen menn føler at de har et så godt vennskap ++ med dama, at de kan finne på å dele det meste seksuelt sett med henne, også inkl. andre erobringer, damer de gjerne skulle kommet i buksa på etc etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...