AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #1 Skrevet 28. februar 2023 Vi er studenter så ganske unge. Flyttet sammen i høst. I starten syntes egentlig begge det var litt flaut å måtte gjøre nr2 mens den andre satt på andre siden av veggen, på stua i knøttliten leilighet. Men det har gått seg til. Prompeuhell og sånn forekom jo men man ble vant til det. Men nå synes jeg ting har blitt sånn at jeg mister litt lyst på han. Jeg er sånn at hvis vi sitter å koser oss med noe digg på kvelden så går jeg av respekt for han og at vi faktisk sitter å spiser, inn på kjøkkenet eller noe om jeg føler jeg må slippe en litt stor promp. Er jeg veldig oppblåst går jeg på rommer å sitter på PCen der istedenfor å gasse ned hele stua med vond lukt. Han derimot kan sitte skrevs mot meg i sofaen å slippe en høy lang fis mens han prater til meg. Og bare fortsetter hvis flere kommer og jeg blir ukomfortabel. Han kan sitte å klø og pelle seg i rumpa, ta seg på ballene lenge. Osv. Foran meg. Etter en lang arbeidsdag er det første jeg gjør å ta meg en dusj før jeg gjør noe annet. Han dropper ofte det å ligger i sofaen i boxeren mens svettelukten oser. Når jeg spør han om han ikke kan ta seg en kjapp dusj, eller la være å pelle seg her og der rett foran seg så blir han sur og sier det er derfor han digger forholdet vårt, at han kan føle seg komfortabel nok til å være seg selv. Men jeg synes ikke det er sexy med en som ligger å peller på ei kvise han har i lysken eller stinker svette. Blir irritert av at han mener jeg setter begrensninger for ham og ikke lar han være seg selv når jeg ber han om å gjøre sånne ting på badet bak låst dør og ikke foran MEG. Flere som sliter med dette her eller? 🙈 Anonymkode: 4d308...0ed 1
Bombasi Skrevet 28. februar 2023 #2 Skrevet 28. februar 2023 (endret) Å føle seg komfortabel med andre tillater ikke en å oppføre seg som en ape, og det at han er komfortabel med deg betyr ikke automatisk at du er komfortabel med han. Fyren er jo blottet for selvinnsikt, og det han holder på med er respektløst og ekkelt. Uhygenisk så det holder. Så jeg skjønner godt at du ikke akkurat har lyst til å ha sex med fyren. Så jeg gir deg min største sympati, og minner deg om at du er sammen med denne fyren frivillig. Du burde gi han et ultimatum, for slik han holder på nå er ikke veien å gå langsiktig for deg. Og du er ung i dine beste år med hele livet foran deg, så ikke finn deg i å leve med noe du ikke vil leve med. Endret 28. februar 2023 av Bombasi 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #3 Skrevet 28. februar 2023 Be ham dusje ofte nok og ikke pelle seg i ræva uten å vaske hendene. Hvis dere fiser mye, bør dere kanskje ta en titt på hva dere spiser og drikker mye av. Anonymkode: feebf...e02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå