AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #1 Del Skrevet 28. februar 2023 Hei. Skal tapetsere et helt rom og tapeten har mønster. Hvordan avslutter man siste tapetlengde dersom tapeten ikke møter mønsteret «riktig»? Litt dårlig forklart, men tapeten har bredde på 53 cm og la oss si at den siste lengden som settes opp ikke blir mer enn 25 cm bred.. hva gjør man da? Anonymkode: 1bde4...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #2 Del Skrevet 28. februar 2023 Sørger for at avslutningen blir på minst mulig synlig sted. Jeg har tapetsert endel, og det går fint. Har du noen gang lagt merke til at mønsteret ikke stemmer hos andre?🙂 Anonymkode: bc3fc...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #3 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Sørger for at avslutningen blir på minst mulig synlig sted. Jeg har tapetsert endel, og det går fint. Har du noen gang lagt merke til at mønsteret ikke stemmer hos andre?🙂 Anonymkode: bc3fc...a74 Takk for svar, tenkte kanskje det var slik det måtte gjøres 😊 Har aldri tenkt på det hjemme hos andre, men kan fort bli en hangup siden det er jeg som skal utføre jobben og vet nøyaktig hvor tapeten skal møtes 😅 Anonymkode: 1bde4...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #4 Del Skrevet 28. februar 2023 Og du kan trøste deg med at du glemmer det etter noen dager. Lykke til 😊 Anonymkode: bc3fc...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 1. mars 2023 #5 Del Skrevet 1. mars 2023 On 2/28/2023 at 11:29 AM, AnonymBruker said: Hvordan avslutter man siste tapetlengde dersom tapeten ikke møter mønsteret «riktig»? Du har to valg om du ønsker en perfekt skjøt: endre størrelsen på huset/rommet, eller spesialbestill tapet. Begge deler er urimelig dyrt. Ellers må du bare finne den kroken som er minst plagsom. Eller bak et høyskap, over en dør/vindu osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå