Gå til innhold

Hva er poenget?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter diskusjonen her inne angående analsex, fant vi ut at vi skulle prøve for å se om vi likte det. Jeg syntes det var ganske ok. Da jeg spurte min mann hva han syntes, sa han at det var greit nok, men egentlig ikke noe annerledes enn om han hadde puttet den i rett høl. ?? Da skjønner ikke jeg. Hva er meningen med analsex da? Er ikke vitsen at man er mye trangere der slik at mannen synes det er bedre? :klø:

Jeg vet at jeg er ganske trang, men.. ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da sa du det selv! Du er like trang som rumpehullet ditt, og da er det jo ikke noe å trakte etter analsex :)

(selv føler jeg til tider min vagina er trangere enn anus selv om jeg aldri har prøvd DEN inngangen)

Vi får bare se på oss selv som heldige osv osv

Skrevet

Noen liker analsex, andre liker vaginalsex.... Det er jo ikke bare pga. at anus er trangere... litt med spenningen, og det å prøve noe nytt... andre vinkler osv osv... Så noen liker det altså, og andre ikke...

Gjest christineemily
Skrevet

Mitt inntrykk er at de fleste liker å ha "prøvd det", men det er ikke i toer'n de er oftest, for å si det sånn... Da vet man hva det er, men foretrekker det man er vant til ;)

Skrevet

Halvparten av vitsen med analsex er tabuen. Hvis ingen av dere kicker på analsex, så kan dere sikker spare dere strevet, men for de av oss som virkelig tenner på rumper, så handler det ikke bare om at det er trangere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...