Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første var legen bortimot tre kvarter forsinka. :evil: (- Jeg hadde tidsnød fordi jeg måtte være hjemme til seksåringen kom fra skolen.)

Så når jeg kom inn til legen fikk jeg nesten kjeft fordi JM som tok ultralyden ikke hadde klart å måle skikkelig, så jeg må tilbake. --Fordi det var veldig merkelig at hun ikke klarte å måle nøyaktig med den nye ul-maskina--det hadde visst ingenting å si at baby "nektet" å la JM måle noenting...

Så var det visst min feil at JM ikke hadde skrevet et eller annet papir om ul'en til legen (hun førte opp på helsekortet de opplysningene hun fant ut), for uten det papiret kunne ikke legen gjøre noe. :roll: --Gjøre hva da???

Vel, etter mye om og men plasserte han meg på benken. Han klemte og borret hendene nedi magen på meg og sa: -Nei, dette er alt for lite til at jeg kan hverken måle SF eller lytte etter fosterlyd! Han kjente ikke etter livmora engang! Jeg vet jo hvor langt opp den går nå, og han var ikke i nærheten! Han bare kjente etter fosteret. Tror han at det er fosteret han skal måle???

Jeg er da for :evil: :evil: :evil: 21 uker på vei i morgen, og har vært gravid før. Vet da littegrann. Vet at man trenger ikke være nesten 25 uker på vei før man måler eller lytter etter fosterlyd, som jeg da vil være på neste kontroll.

Burde egentlig argumentert litt med denne legen, men hadde gråten i halsen... :(

Skal på ny ul på torsdag, og det er et kjempeliv i magen, så jeg er ikke egentlig bekymret for noe. Men lurer på hva poenget med denne såkalte kontrollen var...

:( Måtte bare slippe ut litt damp.... :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Fy f*en, finnes det sånne leger???!!!

Send inn en klage til ham og en kopi til hans overordnede og bytt lege! Gå til jordmor i resten av svangerskapet.

Skrevet

uf for mig en dritsækk af en læge, ( undskyld mit udtryk)

jeg selv har det omvendt jeg havede en rigtig dårlig jordmor efter min mening så jeg har sluttet at gå til hende men går kun til min læge som er super.....

hvis jeg var dig så snak med JM om at du kun går til hende den læge er ikke til at samle på....

lykke til :lol: og op med humøret

Skrevet

Takk for oppmuntringer! :)

Skulle gjerne gått til jordmor, men kommunen vår har ikke den "luksusen"... :(

Så jeg må enten bytte fastlege, eller fortsette å gå til denne. Han er en ellers kjempegod lege, men svangerskap har han nok ikke så god peiling på. :x

Har roet meg litt fra i går, da. :wink: Skal til ny UL på torsdag, og det gleder jeg meg til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...