Gå til innhold

Slette andres profil i min nintendo switch?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg er 21 år og fikk meg endelig en switch som jeg har spart til. 
Er utrolig kjekt å spille med venner og familie. 
men nå vet jeg ikke om det er fordi fleste spill som mario party krever at man må ha profiler til å spille med, da mener jeg at folk må lage seg en profil i min switch og lage seg en  så de kan være med å spille.

til nå har jeg min søster, min ene søsken barn og min venninne og hennes samboer og min egen samboer som har sine profiler i min switch.  Helt ærlig hater jeg at det skal være så mange brukere på switchen min når vi spiller en sjelden gang med dem, men tenker på neste gang vi spiller mario party at de vil lure på hvorfor deres profil ikke er der..

Anonymkode: a0565...612

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare si at det ble en bug så alt ble slettet/du måtte slette alt og legge inn din på nytt?

Nå aner jeg ikke hvordan Switch fungerer, men teknisk svikt skjer jo overalt ellers så hvorfor ikke der også? 😊

Anonymkode: 46b1d...c0d

Skrevet

De trenger ikke personlige profiler for å spille party-spill. Jeg laget generiske gjeste-brukere, som hvem som helst som skal spille partyspill sammen med meg får bruke.

Det er maks antall 8 brukere på en switch.

Om du vil ha en eller to ekstra brukere selv (for å ha flere spillfiler av f.eks Zelda botw), så får du et problem om flere venner skal spille på switchen din. 

Bare Fortell sannheten - du visste ikke det var maks antall på brukere. Så du laget heller 3 gjestebruker alle som skal spille med deg kan bruke.

Slik jeg har gjort det :) da føles det som min, og min kontroll.

Anonymkode: 8a51a...b56

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

De trenger ikke personlige profiler for å spille party-spill. Jeg laget generiske gjeste-brukere, som hvem som helst som skal spille partyspill sammen med meg får bruke.

Det er maks antall 8 brukere på en switch.

Om du vil ha en eller to ekstra brukere selv (for å ha flere spillfiler av f.eks Zelda botw), så får du et problem om flere venner skal spille på switchen din. 

Bare Fortell sannheten - du visste ikke det var maks antall på brukere. Så du laget heller 3 gjestebruker alle som skal spille med deg kan bruke.

Slik jeg har gjort det :) da føles det som min, og min kontroll.

Anonymkode: 8a51a...b56

Ser den, vil jo bare ikke ha så mange brukere på min som vil sjeldent brukes, samboer er noe annet men  venner og andre er litt uaktuelt at de har sine profiler i min switch ikke akkurat som de får låne den med seg.

Anonymkode: a0565...612

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...