Gå til innhold

Kan jeg som singel mann få meg au pair?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Har et gjesterom i leiligheten (eier) som vedkommende kunne brukt som sitt eget. Har også et stort og aktivt (og oppegående) sosialt nettverk som vedkommende kunne fått tatt del i, dersom greia er å lære seg norsk kultur. Også har jeg en hund og en katt som jeg regner som familie. Er masterutdannet og har en god jobb.

Vil jeg være kvalifisert for au pair, eller må man ha barn?

Anonymkode: b0f97...b9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres mer ut som du ønsker en au pair for sex, hva i all verden skal du med en au pair?! Skal hun passe på at katten din får mat🙄

Anonymkode: f8e11...b72

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Høres mer ut som du ønsker en au pair for sex, hva i all verden skal du med en au pair?! Skal hun passe på at katten din får mat🙄

Anonymkode: f8e11...b72

Rydde, vaske, passe katt og hund. Hvor leste du noe om sex?

• Liker 2
Skrevet

Au pair ordningen er vel avviklet? Og et googlesøk vil gi det svarene for om du kvalifiserer.

Anonymkode: 2a374...cd7

• Liker 5
Skrevet

Svineriet skulle i henhold til Hurdalsplattformen være avviklet i løpet av høsten -22, så hvis regjerningen ikke har brutt sine løfter, er det slutt nå.

Anonymkode: a77fb...ea5

• Liker 6
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har jo plassert posten under Singelliv og dating, så vanskelig å tro noe annet.

Anonymkode: 791b3...16e

• Liker 13
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du har jo plassert posten under Singelliv og dating, så vanskelig å tro noe annet.

Anonymkode: 791b3...16e

Han ønsker sikkert å frigjøre tid til å date:)

• Liker 2
Skrevet

Du kvalifiserer til å ta i mot en mannlig au pair. Regner med at det ikke er noe problem for deg.

Anonymkode: 7a76e...51f

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da ansetter du hushjelp og betaler pr time. Du kan ikke få au pair nei. 

Anonymkode: 71b0e...9fa

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du kvalifiserer til å ta i mot en mannlig au pair. Regner med at det ikke er noe problem for deg.

Haha jeg skulle ønske au pair-ordningen hadde 50/50 menn og kvinner, og vertsfamilien fikk ikke vite kjønn før vedkommende sto på døra.

Lurer på hvor mange som hadde meldt interesse for å ha au pair da.

Anonymkode: bd104...6d7

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Øhm...nei, men katten min liker ikke fremmede menn. Så derfor går det ikke. Men ellers ville det ikke vært noe problem!

Skrevet

Men hvorfor må noen bo hos deg for å rydde? Man kan jo få vaskehjelp som kommer nå og da?

Hunde og kattepass vet jeg ikke

Men for et liv 

• Liker 6
Skrevet

Dette MÅ være en spøk. 

Anonymkode: b805c...00c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Haha jeg skulle ønske au pair-ordningen hadde 50/50 menn og kvinner, og vertsfamilien fikk ikke vite kjønn før vedkommende sto på døra.

Lurer på hvor mange som hadde meldt interesse for å ha au pair da.

Anonymkode: bd104...6d7

Hæ? 

Anonymkode: b6335...35f

Skrevet

Hva har det å få seg en au pair under forumet Singelliv og dating å gjøre, om jeg tør spørre...?

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Øhm...nei, men katten min liker ikke fremmede menn. Så derfor går det ikke. Men ellers ville det ikke vært noe problem!

Det går seg til når den får noen biter sei av au pairen.

Jeg synes absolutt du bør gå for en mann, det blir for mye spekulasjoner av å ansette en dame.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde au pair ble ansatt for å passe barn, og hadde rett til å klage om de måtte jobbe som hushjelp. I hvertfall gjaldt det for norske au pair i utlandet.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

?

Har et gjesterom i leiligheten (eier) som vedkommende kunne brukt som sitt eget. Har også et stort og aktivt (og oppegående) sosialt nettverk som vedkommende kunne fått tatt del i, dersom greia er å lære seg norsk kultur. Også har jeg en hund og en katt som jeg regner som familie. Er masterutdannet og har en god jobb.

Vil jeg være kvalifisert for au pair, eller må man ha barn?

Nei, da må du isåfall ordne med eget kjøkken og bad kun for henn, samt oppholdsrom for henne. 

Men, du kan leie ut rommet ditt, også kan du skrive at renhold av leiligheten etc blir trekket ifra leien på rommet. 

Det er jo fullt mulig. 

Anonymkode: 9dd17...e3c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei, da må du isåfall ordne med eget kjøkken og bad kun for henn, samt oppholdsrom for henne. 

Men, du kan leie ut rommet ditt, også kan du skrive at renhold av leiligheten etc blir trekket ifra leien på rommet. 

Det er jo fullt mulig. 

Men, man må ikle ha bsrn. Hun og katt kan gå under omsorgsdelen, men de jeg kjenner som har hatt au-pair for hus og hundene sine, de har også drevet veldig aktivt med både utstillinger reist over hele verden, samt oppdrett. 

Du kvalifiserer ikke! Pågrunn av et ledig rom i en leilighet på 50-80kvm... 

De har altså rett på egen hybel/leilighet/anneks. De skal få lov til å trekke seg unna når de vil, samt  ha et privatliv. Der blir du diskvalifisert. For det oppnår man ikke med en leilighet.. 

Om det er nok med bare en hund og katt er jeg usikker på. For som nevnt tidligere så er de jeg kjenner med au-pair for hundene veldig aktive! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men, man må ikle ha bsrn. Hun og katt kan gå under omsorgsdelen, men de jeg kjenner som har hatt au-pair for hus og hundene sine, de har også drevet veldig aktivt med både utstillinger reist over hele verden, samt oppdrett. 

Du kvalifiserer ikke! Pågrunn av et ledig rom i en leilighet på 50-80kvm... 

De har altså rett på egen hybel/leilighet/anneks. De skal få lov til å trekke seg unna når de vil, samt  ha et privatliv. Der blir du diskvalifisert. For det oppnår man ikke med en leilighet.. 

Om det er nok med bare en hund og katt er jeg usikker på. For som nevnt tidligere så er de jeg kjenner med au-pair for hundene veldig aktive! 

Feil

Anonymkode: ef9ad...19e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...