AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Skrevet 27. februar 2023 Har vært i et voldelig forhold i litt over 1 år nå og det har vært som en krig. I kveld spør mamma meg rett ut hvorfor jeg er blå på kinnet. Også sier jeg at det bare er sminka. Men hun forstår jeg ikke snakket sant spesielt mtp at hun visste jeg og kjæresten hadde problemer nå. Så spør hun om han slo meg… Og samnheten er at ja han gjorde det. Hva gjør jeg? Går i forsvarsmodus og ler og sier «nei! Hva faen?» Mye skam og skyldfølelse å være offer for vold i forhold…. Anonymkode: dd163...87e 1 22
MyMichelle Skrevet 27. februar 2023 #4 Skrevet 27. februar 2023 (endret) Jeg har ikke vært i din situasjon. Men hun vil bare ditt beste, og jeg skulle ønske du ville betro deg til henne. Hun vil nok ikke dømme deg. Ikke støtt den drittsekken som behandler deg slik. Jeg ønsker deg alt godt ❤️ Endret 27. februar 2023 av MyMichelle 15 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #5 Skrevet 27. februar 2023 Ta denne sjansen! Nå har du sjansen til å fortelle alt, og få hjelp til å komme deg bort!! Anonymkode: 7c926...23d 27 7 8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #6 Skrevet 27. februar 2023 Du tar imot hjelpen din mor prøver gi til deg. Anonymkode: 60c13...87f 22 2 6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #7 Skrevet 27. februar 2023 Sofakona skrev (4 minutter siden): Hvorfor et du forsatt med han? Fordi jeg elsker han, hva tror du?? Anonymkode: dd163...87e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #8 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har vært i et voldelig forhold i litt over 1 år nå og det har vært som en krig. I kveld spør mamma meg rett ut hvorfor jeg er blå på kinnet. Også sier jeg at det bare er sminka. Men hun forstår jeg ikke snakket sant spesielt mtp at hun visste jeg og kjæresten hadde problemer nå. Så spør hun om han slo meg… Og samnheten er at ja han gjorde det. Hva gjør jeg? Går i forsvarsmodus og ler og sier «nei! Hva faen?» Mye skam og skyldfølelse å være offer for vold i forhold…. Anonymkode: dd163...87e Du avslutter forholdet som andre med respekt for seg selv hadde gjort. Om du er redd han skal drepe deg om du går, så kontakter du krisesenter og anmelder ham. Anonymkode: bd601...bf3 9 7
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #9 Skrevet 27. februar 2023 Moren din strekker ut en hånd til deg, og hva gjør du? Betyr forholdet til den voldelige kjæresten mere enn din nærmeste familie? Som mor sjøl så ser vi når barna våre har det vondt, og når de lyver for å dekke over det. Tenk deg nøye om .. vil du fortsette å bli værende i det skrekkveldet du er i nå? Du ødelegger deg selv om du fortsetter… Anonymkode: 84414...36c 15 2
visp Skrevet 27. februar 2023 #10 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi jeg elsker han, hva tror du?? Anonymkode: dd163...87e Skammelig for alle som sitter virkelig fast i sånne forhold pga trusler og felles barn og hva som vil skje om man prøver å gå. Våkn opp!! 11 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #11 Skrevet 27. februar 2023 Vet hvordan du har det... Jeg skjulte det også lenge. Ble til slutt så opptatt av å skjule det at jeg sluttet å møte familie og venner, noe som bare gjorde meg enda mer voldsutsatt og isolert med han desverre. Det at jeg følte at jeg ikke hadde noe nært forhold til noen andre enn han gjorde at jeg heller ikke kom meg ut av forholdet.. Etter å ha falt tilbake x antall ganger og etter å ha vært på krisesenter uten at noen visste det og to måneder senere vært fanget i forholdet igjen osv så visste jeg at jeg måtte ut. Jeg ble så psyk av forholdet. Da ble min redning å være ærlig med mamma. Du vil heller føle lettelse enn skam av å si det til moren din. Fordi da forstår hjernen din en gang for alle at forholdet er over. At du er fri og ikke kan ta han tilbake. Bli fri ❤ Ha nettverk rundt deg som vet ❤️ fordi taushet tar liv Ring VO linjen på 116006 www.volinjen.no anonymt hele døgnet for noen å snakke med, om du bare trenger å ventilere uten å bli dømt, eller for råd, eller for hjelp den dagen du er klar Anonymkode: df29a...d1b 7 19 6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #12 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi jeg elsker han, hva tror du?? Anonymkode: dd163...87e Hvordan kan du elske en som slår deg? Hvordan finner du næring til å elske en som er så sjuk i hodet sitt såpass mye at han slår den som han burde beskytte og gi omsorg til? Anonymkode: 84414...36c 11 2 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #13 Skrevet 27. februar 2023 visp skrev (Akkurat nå): Skammelig for alle som sitter virkelig fast i sånne forhold pga trusler og felles barn og hva som vil skje om man prøver å gå. Våkn opp!! Enig. Om man elsker en partner som utøver vold, så velger man selv å være i den situasjonen. Dette er en form for selvskading. Anonymkode: bd601...bf3 11
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #14 Skrevet 27. februar 2023 visp skrev (2 minutter siden): Skammelig for alle som sitter virkelig fast i sånne forhold pga trusler og felles barn og hva som vil skje om man prøver å gå. Våkn opp!! Du var jo mye til hjelp… 🙂🙂 - Ts Anonymkode: dd163...87e 5 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #15 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi jeg elsker han, hva tror du?? Anonymkode: dd163...87e Vel, han elsker ikke deg, så hvorfor skal du bruke tiden din på denne idioten? Anonymkode: b49c6...ce9 21 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #16 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi jeg elsker han, hva tror du?? Anonymkode: dd163...87e Det er ikke kjærlighet, det er traumebånd. Det føles enda sterkere ut enn kjærlighet og sammenlignet med opiatavhengighet. Du vil lære mye om dette hos en traumepsykolog eller i samtaler på krisesenter, ved å forstå traumebåndet vil du også klare å bryte det Anonymkode: df29a...d1b 13 2 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #17 Skrevet 27. februar 2023 Den du elsker skyter deg i ryggen og later som det er kjærlighet men det er dødelige piler som skader deg og gjør deg svakere sakte men sikkert Anonymkode: df29a...d1b 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #18 Skrevet 27. februar 2023 Dump han! Anonymkode: 06f29...351 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #19 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den du elsker skyter deg i ryggen og later som det er kjærlighet men det er dødelige piler som skader deg og gjør deg svakere sakte men sikkert Anonymkode: df29a...d1b Om bildet Anonymkode: df29a...d1b
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #20 Skrevet 27. februar 2023 Ta imot hjelp fra mammaen din, hun er sikkert desperat etter å få hjelpe deg ❤️ Anonymkode: cc70c...46a 7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå