Gå til innhold

Hotmail lagring plass eksplodert over natten

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du får 2 terrabyte harddisker for en 500lapp omtrent, hvorfor betale månedsavgift? Du har også eierskap over dataene dine også som en bonus.

Anonymkode: 02a96...3b4

Det stemmer, men da må du ha en PC å koble disken til. Og hvis du skal lagre ting du har på nettbrett og telefon, må du ha en måte å overføre det til disken på. Enkleste da er å laste dataene opp til en skylagring og derfra ned på disken, men da er du like langt for da trenger du fortsatt skylagringa. 

Om du lagrer alt på disken uten å ha noen backup, er du sårbar hvis disken havarerer, blir stjålet eller på annen måte utilgjengelig. Da kan du miste alt du har. Du kan ha en backup på en skylagringstjeneste, men da er du igjen der at du må ha denne skylagringa og da er disken litt overflødig.

I sum tror jeg nok en god skylagringstjeneste er fornuftig å ha, både for å ha dataene tilgjengelig på flere enheter, og fordi det er et ganske trygt sted å lagre i forhold til risikoen tap av data.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
aksase skrev (1 time siden):

Det stemmer, men da må du ha en PC å koble disken til. Og hvis du skal lagre ting du har på nettbrett og telefon, må du ha en måte å overføre det til disken på. Enkleste da er å laste dataene opp til en skylagring og derfra ned på disken, men da er du like langt for da trenger du fortsatt skylagringa. 

Om du lagrer alt på disken uten å ha noen backup, er du sårbar hvis disken havarerer, blir stjålet eller på annen måte utilgjengelig. Da kan du miste alt du har. Du kan ha en backup på en skylagringstjeneste, men da er du igjen der at du må ha denne skylagringa og da er disken litt overflødig.

I sum tror jeg nok en god skylagringstjeneste er fornuftig å ha, både for å ha dataene tilgjengelig på flere enheter, og fordi det er et ganske trygt sted å lagre i forhold til risikoen tap av data.

Hva med hvis man har laptop og mob?

Anonymkode: c885c...f04

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva med hvis man har laptop og mob?

Da er det mest praktisk med skylagring.

Jeg tror vi bare må bli vant til at vi må betale for lagringsplass framover, akkurat som vi nå betaler for mobildata, streamingtjenester, strøm og vann. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke. Jeg har kjøpt en mnd ektra lagring. Men en annen hotmail kontor vil også ha ekstra lagring? Jeg trodde onedrive var for HELE pc-en.

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har kjøpt ekstra med lagring i onedrive og vet hva de snakker om?

Jeg har kjøpt ekstra med onedrive lagring og de snakker fortsatt om lagringskvoten i hotmail. 

Jeg forsto det slik at ekstra med lagring i onedrive skulle løse problemet med hotmail.

Skrevet

Mest sannsynligvis farer de med svindel min Hotmail fylles opp med søppel og spam  jeg aldri har meldt meg på nå krever de betaling for ekstra lagring blir nok snart og slette Hotmail Postal Nord er også en gjenganger av E-poster jeg får 

• 2 uker senere...
Skrevet

Sånn da har jeg slettet hele Epostkontoen kommer staten og krever at vi må ha dette får de betale Bill Gates jeg gidder ikke 

Skrevet

1 199 pr år 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...