Gå til innhold

Er aldri sulten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er aldri sulten. Kan gå 24 timer uten å spise uten problemer. På det meste har jeg gått 3 døgn uten å spise. Følte meg litt slapp, men utover det ingen problemer. Vekten er stabil. Jeg spiser til faste tider kun fordi jeg vet jeg må, aldri fordi jeg er sulten. Har hatt det slik så lenge jeg kan huske. Kan det være et tegn på et helseproblem? Bør jeg gå til lege?

M32

Anonymkode: a98a0...80a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 97fa6...caf

Skrevet

Hei. Er du deprimert? Eller følelsesmessig frakoblet? Det er den erfaringen jeg selv har med emnet. 

Man kan klare seg lenge uten mat. Husk å drikke. Følg med på urinen. Blir den mørk og lukter stramt har du glemt deg. Men det er jo fare for å bli undervektig om du går slik veldig lenge, så kanskje ta kontakt med legen eller bruk næringsrik om du er i faresonen. Blir du stolt av å ikke spise eller er du mer likegyldig som jeg spurte om innledningsvis? 

Anonymkode: cf6fb...ddf

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. 

Med vennlig hilsen,

_popcorn_, adm 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...