AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Skrevet 27. februar 2023 Skrev akk denne i samlivsgruppen, men det er kanskje her det hører hjemme… Lang historie kort, jeg har nylig fått vite at min relativt nye kjæreste på 52 år hadde sex med en ung kvinne på 25 år like før vi møttes (like ung som hans datter). Jeg er veldig usikker på hva jeg tenker om dette da jeg har en datter som er noen få år yngre enn det…nesten så jeg føler jeg må passe på at hun er godt påkledd sammen han… Men dere voksne menn, er dette normalt blant dere menn? Synes dere ikke 27 år yngre er som å gå på barnerov? Anonymkode: 6ff55...ea1
Resignert Skrevet 27. februar 2023 #2 Skrevet 27. februar 2023 Nei, jeg var tobarnsfar da jeg var i den alderen. Så nei, å ha sex med en 27 år gammel kvinne er ikke "barnerov". Iallefall ikke om det var frivillig og ubetalt sex 2
Anonymburker Skrevet 27. februar 2023 #3 Skrevet 27. februar 2023 En 25-åring er voksen, det samme er en på 52. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #4 Skrevet 27. februar 2023 Ikke unaturlig. Aldersforskjellen er urelevant. Hun er nært sin beste alder. Hadde vel gått for enda yngre om mulig. Anonymkode: 1b824...729 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #5 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ikke unaturlig. Aldersforskjellen er urelevant. Hun er nært sin beste alder. Hadde vel gått for enda yngre om mulig. Anonymkode: 1b824...729 Det blir vanskelig å vite om det er en slik person som denne anonyme brukeren eller en som er som min mann som synes alder er uviktig. Er det en creepy fyr som helst ønsker dem yngst mulig? Eller en som synes damer i alle aldre er flotte? For min del har jeg problemer med menn som kun går etter unge kvinner, mens jeg ikke har noe imot menn som elsker kvinner, og ikke tenker på alder. Anonymkode: 589c3...4b0 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #6 Skrevet 27. februar 2023 Tydelig tegn på at mannen er en gris og potensiell overgriper. Hold deg unna! Anonymkode: 12f97...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #7 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Synes dere ikke 27 år yngre er som å gå på barnerov? Det er ikke barnerov, om man har sex med noen som ikke er et barn. En dame på 25 kan jo se flott ut, så det er vel ikke rart om han tente på det? Hvor kommer tanken om at man kun skal synes personer på sin egen alder er tiltrekkende fra? Det er i hvert fall ikke biologisk betinget, så jeg vil tro det kun er kulturelle normer. Og de kan man velge å forholde seg til, eler la være. Han valgte å ikke la seg begrense av det. M40 Anonymkode: 59244...57b 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #8 Skrevet 28. februar 2023 Jeg synes det er mye mer ekkelt at en 25 år gammel ung dame har seg med en gammel gubbe på 52 år🤮 Har hun ikke sjans hos sine jevnaldrende menn? Anonymkode: 280ce...68e 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #9 Skrevet 28. februar 2023 Jeg var sammen med en som hadde gjort en ung dame på 20 år gravid når han var 42 , fikk vite det i etterkant. Var dealbreaker for meg. I mine øyne er det ingen oppegående menn med normal moral som ligger seg ned med så unge damer og attpåtil klarer å gjøre de gravid. Viser manglende dømmekraft og er turn off , så til de grader. Nei takk. Anonymkode: 2d67c...d24 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå