Gå til innhold

Noen menn her som kan svare? Aldersforskjell 27 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang historie kort, jeg har nylig fått vite at min relativt nye kjæreste på 52 år hadde sex med en ung kvinne på 25 år like før vi møttes (like ung som hans datter). Jeg er veldig usikker på hva jeg tenker om dette da jeg har en datter som er noen få år yngre enn det…nesten så jeg føler jeg må passe på at hun er godt påkledd sammen han…

Men dere voksne menn, er dette normalt blant dere menn? Synes dere ikke 27 år yngre er som å gå på barnerov? 

Anonymkode: 348f8...52b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke vanlig.

Anonymkode: 41e6d...a32

• Liker 5
Skrevet

Menn tenker ikke som kvinner. En mann som får sjansen på en ung kvinne vil ta den med begge hender.

Anonymkode: 66f74...99e

• Liker 4
Skrevet

Er det ikke mer interessant hva han tenker om det enn folk her inne?

• Liker 3
Skrevet

Kan ikke klandre han.

Er mer naturlig for menn å pule på noen i 20-årene enn noen i 40/50årene. 🙈

Anonymkode: 86a03...9a8

• Liker 3
Skrevet

Personlig hadde jeg ikke vært komfortabel med det, men det er vel verken ulovlig eller spesielt kontroversielt, så jeg ser ikke helt problemet. Synes dette hadde vært verre om hun var 16 og han var 43 selv om aldersforskjellen er den samme.

Anonymkode: 69c66...dcf

Skrevet

Jeg tenker det er noe galt med menn som går etter damer som kunne vært dattera. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Love is love

• Liker 4
Skrevet

Og fordi han har sex med deg regner du med at han har sex med alle på din alder hvis sjansen byr seg? 

Anonymkode: 898f5...973

• Liker 2
Skrevet

Hm.. det er ikke dermed sagt at han vil ha sex med alle unge damer. Dessuten, tror du datteren din ville hatt han? Eller gjort noe sånn mot deg?

• Liker 1
Skrevet
Athena Freyja skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker det er noe galt med menn som går etter damer som kunne vært dattera. 

Tja, da kan man vel også lure på hvorfor en dame ønsker å ligge med en som kunne vært faren.

Anonymkode: 90c13...0fb

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ouff..hadde aldri greid å ta en mann seriøst om han fortalte at han hadde hatt sex med en 27 år yngre kvinne. Det er bare for ekkelt.

Anonymkode: 0da02...bfa

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tja, da kan man vel også lure på hvorfor en dame ønsker å ligge med en som kunne vært faren.

Ja, tenker det samme motsatt også. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ouff..hadde aldri greid å ta en mann seriøst om han fortalte at han hadde hatt sex med en 27 år yngre kvinne. Det er bare for ekkelt.

Anonymkode: 0da02...bfa

Biologi kan man ikke styre med følelser. 

Anonymkode: f525e...be4

Skrevet

Hadde stusset litt, men det hadde ikke vært en deal breaker

Anonymkode: 9546b...158

Skrevet

Så lenge han ikke holder på med det nå er eet vel greit? 

Mange damer som har ligget med masse menn, brukt kokain, hasj, MDMA og masse rart. Så lenge det er fortid og ikke nåtid er det greit.

Vi kan ikke være så strenge mot hverandre. Damer på 25 år er voksne. 

Anonymkode: 22514...bd5

• Liker 1
Skrevet
Vaffelhunden skrev (41 minutter siden):

Love is love

Hva har dette med «love» å gjøre? Tror du må få deg en ordbok.

Anonymkode: 8d3b6...0ec

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde avbrutt relasjonen om jeg var TS. Dette er ingen kvalitetsmann.

Anonymkode: bf308...d98

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ddet er vel fordi hun hadde en ubrukelig far, ingenting å klandre henne for. Godt voksne menn som utnytter daddy issues hos yngre kvinner derimot...

Anonymkode: 0a584...13f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Lang historie kort, jeg har nylig fått vite at min relativt nye kjæreste på 52 år hadde sex med en ung kvinne på 25 år like før vi møttes (like ung som hans datter). Jeg er veldig usikker på hva jeg tenker om dette da jeg har en datter som er noen få år yngre enn det…nesten så jeg føler jeg må passe på at hun er godt påkledd sammen han…

Men dere voksne menn, er dette normalt blant dere menn? Synes dere ikke 27 år yngre er som å gå på barnerov? 

Anonymkode: 348f8...52b

Du trenger ikke legge noe spesielt i det. Det var bare sex. Og den unge kvinnen var tross alt voksen. Av og til er eldre menn heldig og får napp hos unge damer. Men bare for knulling. Ikke forhold. 

Anonymkode: 13d6e...0de

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...