AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #1 Del Skrevet 27. februar 2023 Jeg har en verkebyll/abscess på rumpa, nede ved låret. Oppdaget den i går kveld, og har gjort vondt å sitte i dag. Tok en dusj nå, og etter dette har den væsket en del. Tykk, men helt klar væske. Det har ikke kommet noe puss ut ennå. Har ikke lyst til å klemme for tidlig, for er redd den skal «spre seg». Er væskingen et godt tegn på at det går riktig vei? Den er ikke veldig stor og allmenntilstanden min er god. Hadde en i ansiktet i høst, og da ble jeg satt på en kort antibiotikakur uten at den ble drenert. Sprakk av seg selv etter kort tid. Hva bør jeg smøre på der væsken kommer ut? Jodløsning eller Basimycin(?) eller noe sånt? Anonymkode: e823f...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplejuice123 Skrevet 27. februar 2023 #2 Del Skrevet 27. februar 2023 Klorhexidin kabi. Ikke spritversjonen. Ikke pelle:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #3 Del Skrevet 27. februar 2023 Ville bare latt den være helt i fred i noen dager. Den kommer nok til å sprekke av seg selv enten i natt eller iløpet av uken. Inntil da ville jeg funnet en behagelig ligge og sitte stilling og ikke gått med noen trange bukser. Har hatt flere byller nedentil i/rundt vagina, gjorde jæææævliig vondt men sprakk selv og ble bedre etter en ukes tid. Hadde heller ikke forandret allmenntilstand. Anonymkode: 3d6a6...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #4 Del Skrevet 27. februar 2023 I og med at den væsker, bør du kanskje sette på et plaster, sånn at du ikke gnukker drit og lort inn i åpningen. Anonymkode: b20ec...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #5 Del Skrevet 28. februar 2023 Takk for svar! Da lar jeg den bare være😇 Anonymkode: e823f...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå