Gå til innhold

Mann 36 år: eier ikke bolig, leier leilighet på 40 kvm, har tre hunder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte hvorfor han ikke har kjøpt bolig. Forbrukslån sa han.

Er dette et rødt flagg?

Anonymkode: ae7e7...787

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spurte hvorfor han ikke har kjøpt bolig. Forbrukslån sa han.

Er dette et rødt flagg?

Forbrukslån er eneste røde flagget jeg ser her. Tre hunder er et minus, men ikke et rødt flagg. Å leie i stedet for å eie er da null stress. 

Men rødt flagg med snokete ekle mennesker som spør andre hvorfor de ikke har kjøpt bolig. Like frekt som å spørre noen om hvorfor de velger å være overvektige.

Anonymkode: 19625...3b1

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Hvis han ikke eier leilighet pga forbrukslån så er det ett rødt flagg for meg.

Anonymkode: 5eb42...f6a

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Veldig rødt flagg, forbrukslån. Har ikke kontroll på sin egen økonomi. + han leier. 
ingenting dumt med å spørre om han har kjøpt eller leier, helt vanlig spørsmål.

Anonymkode: baf7c...ee5

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Rødt flagg med forbrukslån som gjør at man ikke får kjøpt ja. Spesielt i en alder av 26, hadde han vært 23 så...

Ellers imponert over at han har klart å få leid seg en leilighet når han har 3 hunder. De fleste med én hund sliter med å finne noe.

Anonymkode: eda09...25a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Veldig rødt flagg, forbrukslån. Har ikke kontroll på sin egen økonomi. + han leier. 
ingenting dumt med å spørre om han har kjøpt eller leier, helt vanlig spørsmål.

Anonymkode: baf7c...ee5

Like vanlig og like høflig som «hvor mye tjener du», «hvor mye betalte du for denne sofaen», «hvor mye penger brukte du forrige ferien din», «hvor mange kalorier har du spist i dag», «hvor mye veier du» eller «hvor mye penger har du på sparekonto».

Anonymkode: 19625...3b1

• Liker 15
Skrevet

Jeg og leier i en alder av 36. Har og ett barn.

Mer enn nok med mitt enn å bruke tid på kvinnfolk som kun er opptatt av røde flagg.

Forsøker å spare opp til eget igjen. I mellomtiden får jeg bare være ett rødt flagg og det driter jeg i. 

Anonymkode: c89fb...652

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg og leier i en alder av 36. Har og ett barn.

Mer enn nok med mitt enn å bruke tid på kvinnfolk som kun er opptatt av røde flagg.

Forsøker å spare opp til eget igjen. I mellomtiden får jeg bare være ett rødt flagg og det driter jeg i. 

Anonymkode: c89fb...652

Det å leie er vel ikke noe rødt flagg. Det å ikke være kredittverdig pga. forbrukslån derimot...

Anonymkode: eda09...25a

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Forbrukslån er definitivt stort rødt flagg. Imidlertid om han hadde hatt 30.000 igjen i gjeld men når han ikke får huslån så er enten størrelsen han tok opp forbrukslån på mange hundretusen eller at han ikke har klart å betjene lånet så rentene har blitt mange hundre tusen. Å ta opp stort forbrukslån eller ikke klart å betjene lån så det har renta på seg viser null økonomisk sans og dermed dårlig partneremne...

Anonymkode: 4c9bc...f11

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Og være 36 år, og bare ha gjeld, men ikke eie noe, ser jeg som et rødt flagg. Synes heller ikke det høres helt bra ut med 3 hunder på så liten plass.

Anonymkode: d87fc...048

• Liker 6
Skrevet

Får ikke kjøpt bolig pga forbrukslån?? Det er veldig lite sjarmerende med voksne folk som ikke har kontroll på egen økonomi....

Anonymkode: e4dcd...724

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde gitt f så lenge han er på rett vei, som i fikser den forbruksgjelda. Men så leier jeg selv i en alder av 36, og har tydeligvis et annet syn på mennesker enn de aller fleste på KG. Jeg har ingen anmerkninger, jobbet hele livet, studert. Ting går ikke alltid etter planen. 

Anonymkode: 8b1fa...0ed

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Kvinner med mye liker sjeldent menn med lite. Penger drar damer

Anonymkode: d5c53...c77

Skrevet

Ikke noe galt med å leie bolig. Men grunnen skal ikke være forbrukslån. 3 hunder i 40 kvm er ikke veldig ansvarsfullt tenker jeg (avhenger av mye mer), men sier jo litt. Han virker ikke veldig voksen eller som om han har kontroll over seg selv eller økonomi 

Anonymkode: 3afa7...76e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kvinner med mye liker sjeldent menn med lite. Penger drar damer

Anonymkode: d5c53...c77

Jeg trenger overhodet ikke en mann med mye penger. Jeg er 38 år, og eier min egen bolig, og har lite boliglån. Jeg kan fint date en mann som leier bolig, men han skal ikke ha forbruksgjeld. For å være rundt min alder, og bare ha gjeld, ikke eie noe, synes jeg er rart. Og tenker at da finnes han ikke økonomisk. Selv er jeg økonomisk av meg.

• Liker 1
Skrevet

Helt uaktuelt. Jeg vil ha en partner med orden på livet og økonomien. 

Anonymkode: 38c19...4ac

Skrevet

Jeg hadde et forbrukslån på rundt 20.000 da jeg fikk boliglån i banken, det var virkelig null stress. Så at han oppgir «forbrukslån» som årsak til at han ikke kan eie bolig, må jo bety at det er en svært betydelig sum, eller at det/de har forfalt og gått til oppsigelse eller liknende. 

Anonymkode: 38bd2...65b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og være 36 år, og bare ha gjeld, men ikke eie noe, ser jeg som et rødt flagg. Synes heller ikke det høres helt bra ut med 3 hunder på så liten plass.

Nå vet man jo ikke hvor stor disse hundene er da. Er det 3 chihuahua det er snakk om, så tar ikke de all verden med plass heller 😄

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke orket tre hunder og forbrukslån 

Anonymkode: a01f2...f62

• Liker 1
Skrevet

Synes det er rart ja. Ingen sparepenger og begynte å jobbe da han var over 30. Kastet bort over ti år på ulike fag på universitetet med dårlige karakterer. 

Har sett bilder, det ser ikke spesielt hjemmekoselig ut.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...